Microsoft Lumia 650 zwart / 16 GB - Reviews

Windows
Opslag
16 GB opslag

David 16-09-2016 Product paar weken in bezit

mooi toestel - de mijne heeft wat issues

Windows 10 is een fijn systeem om mee te werken, simpel en logisch.
Here maps is er inmiddels uit, dat was even schrikken, maar ook ms maps laat je kaarten downloaden voor offline navigatie.
De outlook en agenda-apps crashen bij mij na enkele seconden - ik kan nog net zien dat de content wel actueel is. De batterij gaat er snel doorheen, binnen een dag (zeker 2x sneller dan mijn vorige, de lumia 630). De GPS is niet erg nauwkeurig en doet het soms niet (op de Lumia 630 was ie altijd strak).
MS zegt dat ik de windows device recovery tool er op los moet laten - dat gaan we doen. Hopelijk zijn daarmee deze problemen opgelost en is de phone weer super - want dat was mijn 1e indruk.

HPPM 05-08-2016 Product paar weken in bezit

No nonsens telefoon

Na de lumia 8 en vervolgens de LG G3 nu weer terug naar een (echte) Windows Phone. Het is weer een verademing om het snelle Windows besturingssysteem te ervaren ma 2 jaar geworsteld te hebben met Android. Natuurlijk is er voor Android een oneindig aanbod van apps maar de eenduidige en vlotte bediening van W10 gaf mij toch de doorslag. Ik mis helaas wel de running apps Strava en Runkeeper maar ja je krijgt er de ongekende integratie van Office 365 voor terug. Dus voor zakelijk gebruik een must. Ik gebruik ook SharePoint. De batterij duur is net genoeg voor een dag bij normaal gebruik en de snelheid had iets hoger gekund maar hee... het is een budget phone en daarvoor goede prijs/prestatie verhouding. Het ontwerp is premium en de kleuren van het scherm zijn zeer goed. Video opname is max. HD Ready kwaliteit, de camera heeft veel instelmogelijkheden maar beels opties zoals landscape, portret, etx. zijn er niet. Een echt probleem is het wegvallen van wifi. Dit wordt op diverse fora gemeld en daar zou Microsoft toch echt iets aan moeten doen. Alleen met een restart is dit op te lossen. Ik weet overigens nog niet of dit bij alle wifi netwerken het geval is. Heb de tel. pas 2 weken. Gelukkig heb ik een grote data bundel... Al met al een prima toestel en ben blij dat ik weer terug ben bij Windows besturing systeem. Voor mijn zoon ga ik overigens de Moto 4G halen. Is denk ik overall een beter toestel met stock Android en het voordeel van veel apps.

Jan 05-08-2016 Product paar weken in bezit

snel leeglopende batterij

Prima toestel mooi ontwerp maar heeft mogelijk een besturings cq systeem bug waardoor batterij ook bij weinig of geen gebruik razend snel leeg loopt.
ondanks er van alles uitgezet wordt. nog geen oplossing voor gevonden

Thomas 15-06-2016 Product kwartaal in bezit

Top toestel met alles erop

9,4
Wat een geweldig toestel is dit! Niet alleen het design, wat je doet vermoeden dat je met een heel duur exemplaar te maken hebt, is super strak, maar ook het gebruik van de Phone zelf is super goed! Het toestel is best groot door zijn 5"display maar super dun en licht waardoor je dit helemaal niet in de gaten hebt. En windows 10 werkt helemaal super en naadloos met mijn pc en laptop. Alle belangrijke apps zijn er gewoon + een enorme hoeveelheid spelletjes en andere apps. Wat dat betreft ook prima. Hiervoor heb ik een samsung toestel gehad wat best een drama was met syncroniseren en toch wel vaak dat het toestel vast liep en een herstart nodig was (natuurlijk altijd als het niet uitkomt). Dat probleem heeft dit toestel helemaal niet! Echt super tevreden!

Distelvelt 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Scherm na 4 dagen kapot

Mooie telefoon, direct in goede beschermhoes opgeborgen. Desondanks bleek na 4 dagen het scherm al kapot, Aan de zijkant duidelijk haarscheurtjes. Niet laten vallen, niets op gevallen.... Je krijgt bij een schermprbleem nooit gelijk dus meteen 100,00 reparatiekosten en de telefoon wekenlang weg (was in China gerepareerd !). Privacy gevoelig dus (je kunt niets meer verwijderen als je scherm kapot is en al je gegevens liggen dus min of meer in de chinese straat).

Martijn0318 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie prijs kwaliteits verhouding!

9,4
Nu een paar maanden de lumia 650 in bezit en ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over.
Wat mij vooral opvalt is het scherm(amoled) die is erg mooi van kleur en goed duidelijk het geluid met de speaker aan de voorkant klinkt ook goed.
Verder ligt het toestel goed in de hand en is het toestel licht maar wel stevig verder vind ik windows Phone nog steeds de fijnste os mede door zijn snelheid en de gebruiksvriendelijke manier van navigeren.

WillemD 13-03-2016 Product paar weken in bezit

Heel veel telefoon voor scherpe prijs

9,6
Mooi scherm, apps laden snel en batterij gaat meestal twee dagen mee. Onedrive en office ideaal voor al je documenten, email werkt goed en here drive is goedwerkende gratis navigatie. Apps laden lekker snel. Toestel is licht en dun en windows 10 werkt lekker simpel. En dan voor 220 euro....

Elroy1972 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Telefoon oogt er netjes van de buitenkant. Voelt erg licht in je hand, ten opzichte van de vorige (Lumia 535, maar is voornamelijk even wennen. Na een paar dagen in gebruik wil ik niet anders.
Scherm geeft ruim voldoende detail. Mooie diepzwart door Amoled scherm. Reageert ook goed, in tegenstelling tot de Lumia 535.
Met Windows kun je altijd rekening op een mooie koppeling van apps binnen Outlook (OneDrive e.d.) De mailapp binnen Windows 10 vergeet nogal wat aanpassing. Deze is echt nog even behelpen - wellicht ook een kwestie van gewenning.

De vorige telefoon kon ik activeren middels schermaanraking. Ik zie dat deze nu niet terugkomt in de Windows 10 versie. Hoop dat dit wel nog wordt gerepareerd, aangezien je nu weer middels power button de telefoon moet aanzetten.

Foto's zijn netjes van kwaliteit voor het doel waarvoor ik de camera gebruik (social media).
Verder weer de gebruikelijke gratis (offline)Navigatie app die naar volle tevredenheid werkt.