Huawei P8 Lite goud, wit / 16 GB - Reviews

8,5 Lees 1998 reviews

Beoordeling op basis van 1998 reviews

B 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

Licht model en super ding

Super licht.
Snelle processoren en mooie updaten van Android 6.0.
Groot scherm voor een 5 inch.
Is ook een stevig model.

Pluspunten

• Beelddcherm
  • Licht
  • Android 6.0

Minpunten

• Nog niet gevonden

Cor 19-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie en handige telefoon voor een fijne prijs.

Ik heb deze telefoon nu 8 maanden in gebruik, maar er is blijkbaar vocht in gekomen, waardoor hij defekt was. Nu precies hetzelfde toestel gekocht, omdat ik supertevreden erover ben. Mooi duidelijk, groot scherm, gebruiksvriendelijkheid qua menu's is super, zitten zeer veel functies op. Kortom, voor een mooie prijs een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk.
  • Mooi groot scherm.
  • Maakt perfecte foto's.
  • Makkelijjk navigeren.

Minpunten

• Uitkijken met vocht.

Paula 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe mobile

Na een mobile van 4 jaar oud is het nu heel veel genieten van het gemak, de snelheid, de mogelijkheden, het gewicht van mijn nieuwe witte Huawei P8 lite

Pluspunten

• snel
  • gemakkelijke bediening
  • de vele mogelijkheden
  • maakt prachtige foto's

Minpunten

• tot nu toe : geen

Nathalie 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Huawei P8 Lite

Hoe deze gsm op lange termijn is, kan ik nu nog niet zeggen, maar tot nu toe heb ik geen spijt gehad van mijn aankoop. Ik ben vooral tevreden van twee aspecten: de camera en zijn snelheid. Zowel de camera achteraan als vooraan is van hoge kwaliteit. Enkel bij weinig licht is de kwaliteit van de frontcamera iets minder, maar nog steeds goed. Voor mensen die echt professionele foto's willen maken raad ik wel een toestel aan met meer pixels, maar voor het alledaagse leven is deze gsm ideaal. Ook zijn snelheid is een pluspunt. Dingen opzoeken op internet gebeurt zonder lang te moeten wachten tot het is geladen, en het schakelen tussen verschillende apps is eveneens geen probleem.
Een nadeel is wel dat je het geluid niet heel zacht kan zetten. Bij het afspelen van muziek of bij je alarmn is de minimum geluidsterkte nog best luid. Voordeel is dan weer dat hij erg luid kan, wat handig is als je buiten met vrienden naar muziek luistert.
Als je een goede gsm zoekt aan een betaalbare prijs, is de Huawei P8 Lite zeker aan te raden!

Willemsmit 01-08-2016 Product maand in bezit

Zeer slecht WIFI bereik

5,6
WIFI valt steeds weg na uit/aan zetten weer heel even wifi bereik , daarna weer hetzelfde, GEEN wifi Super slecht.
tekst letters veranderen spondaat en geen idee om ze terug te zetten.
Waardeloos apparaat, voor mij dan
Heet groot, veel te grote rand onder en boven het scherm , moet veel compacter kunnen.
en bedondert bij Vodafone, Bisonspoor Maarssen met dit toestel

tobi 27-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Huawei P8 lite: veel voor weinig

Een echt fijne telefoon!

Even kort belangrijkste functies van deze telefoon:

Belfunctie werkt goed. Zou standaard moeten zijn maar helaas zijn er genoeg telefoons die hier ondermaats presteren. Deze P8 lite geeft helder geluid en heb ik niet kunnen betrappen op een te gevoelige mic (windsuizen) of krakerige speaker. (mijn vrouw heeft deze tel ook, dus ik kan bellen en gebeld worden goed testen).

Prestaties (apps)
Apparaat werkt soepel en snel. Praktisch geen haperingen. Ik speel geen games, kan niet zeggen of dat ook vloeiend werkt.

Accu
Voor een smartphone van 5inch presteert deze denk ik gemiddeld, misschien net iets onder gemiddeld. Met weinig gebruik haal ik 2 dagen op 1 lading, bij erg veel gebruik is een dag soms zelfs niet haalbaar.

Software(gebruiksgemak)
Dit is de reden voor de aankoop van deze tel voor mij. Ben zeer te spreken over de EMUI-skin. Deze kan dan wel gejat zijn van andere fabrikanten, het werkt geweldig. Erg veel instellingsmogelijkheden, ook per app. Geen apart menu maar alles op het hoofdscherm werkt ook prettig. Ik begrijp echt niet dat over EMUI zo negatief wordt gedaan. Is voor mij echt een pluspunt.

Deze telefoon is een aanrader. Maker of breaker is wel de EMUI-skin. Daarnaast vermoed ik dat de hevige gebruiker wel moet bijladen, gedurende de dag. Voor de rest kent deze tel mijns inziens geen gebreken. Zeker voor de prijs een goede koop!

Srecko 19-05-2016

mooi mobiel

9,4
uitstekende mobiele telefoon die voldoet aan al mijn behoeften. .............................
Great telfoon can be compared with other brands lik iphone

Karin 06-05-2016 Product kwartaal in bezit

Een aanrader

fantastische telefoon ,met voldoende mogelijkheden. snelheid is prima. beeldscherm is zeer goed.Batterijduur ook prima.
prijs is uitstekend voor de mogelijkheden en de kwaliteit.

Johanna 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Ervaring met de P8 lite

Na een half jaar het gebruik van de P8 lite te hebben ondervonden ,kan ik met een gerust hart zeggen : "Hij voldoet in alle opozichten wat een telefoon zou moeten doen.

Frank Kwantes 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Huawei P8 lite

fantastische telefoon ,met voldoende mogelijkheden. snelheid is prima. beeldscherm is zeer goed. zelfs tv kijken is een genot.
prijs is uitstekend voor de mogelijkheden en de kwaliteit.

Von 21-03-2016 Product maand in bezit

Prettig en handig te hanteren intuïtief toestel met goede geluids- en beeldkwaliteit en redelijk lange batterijduur.

Animal46 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

Nu een maand of 4 in gebruik ben er zeer tevreden over, de batterij moet wel elke dag opgeladen worden maar dat is met de tegenwoordige smartphones blijkbaar normaal, dat is wat ik tenminste om mij heen hoor, en die hebben allemaal andere merken dan ik. voor de rest een prima toestel moet echter nog steeds wennen aan de grote van het scherm heb hem hierdoor al bijna een paar keer laten vallen. Maar des ondanks een geweldige mooi apparaat.

sissy 27-02-2016 Product maand in bezit

9,6
Ik heb nog nooit zo'n gebruiksvriendelijke telefoon gehad. Ik ga helemaal voor dit nieuwe merk. Ik had er nog nooit van gehoord maar nu wil ik niet anders meer.

Hendrik 20-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie telefoon met een makkelijke bediening. Voor deze prijs heb je een goede telefoon met een mooi groot en helder scherm, Top leuk toestel de Huawei P8 lite goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ben er blij mee.

lianne 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

mooie grote degelijke telefoon met heeeeeeel veel mogelijkheden, ben er erg blij mee, en dat alles voor een klein bedrag.

Guus 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben tevreden, het product is opvallend gebruiksvriendelijk.
Het is een product met een prima prijs / kwaliteits verhouding.

mar 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

is pas paar dagen in bezit, maar tot nu toe voldoet de telefoon goed. maar ja kom van een oude htc wildfire. mooie foto's. degelijkheid moet nog bewezen worden.

piet de pagter 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekend toestel voor een goede prijs.
mooie beelden met de camera. prettig groot scherm.
voelt solide aan en een goed geluid.

JvdB 16-02-2016 Product paar weken in bezit

7,6
Fijne telefoon. Makkelijk in gebruik. Veel mofelijkheeden. Wel aan de grote kant vind ik persoonlijk.

E 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet tot nu toe prima aan mijn wensen en ben dus tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi foto's en gebruiksvriendelijk.