Samsung Galaxy S6 edge+ 64 GB / black sapphire

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 edge+ 64 GB / black sapphire op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

bob 06-10-2016

Super telefoon

Mooi plat design met veel mogelijkheden en fantastische foto's!!! supersnelle telefoon met alle denkbare mogelijkheden

Pluspunten

• design
  • materiaal
  • beeldscherm

Frank 05-10-2016

Supersnel, supermooi, topcamera

De S6 Edge+ is een prachtig toestel, mooie vormgeving, enorm helder en scherp beeld, je kunt erg snel schakelen tussen apps zonder vertraging. Met zijn 5.7'' scherm is het typen met 1 hand lastig, maar als je gewend bent om met 2 handen te typen is het niet erg. De niet uitbreidbare opslagcapaciteit is voor mij het grootste minpunt, omdat de 32GB intern geheugen al bij installatie van meest gebruikte apps en de benodigde softwareupdates voor een flink deel (5-7GB) vol zit.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Goede accuduur
  • Erg goede en snelle camera

Minpunten

• Typen 1 hand moeilijk
  • Niet uitbreidbaar geheugen

Theo 08-08-2016

Mooi toestel

Mooi en fijn toestel. Makkelijk in gebruik...ook fijn is het edge screen met extra funties. Goede camera.. goed geluid
Kortom fijn toestel..

Aalzen 19-06-2016

Samsung Galaxy S6 Edge Plus

Het is een genot om naar te kijken. Het scherm valt meteen op en geeft bijna een soort 3D gevoel. Ram en processor zijn in mijn beleving goed in evenwicht. Minpuntje is het missen van een beschermlaagje.