Samsung Galaxy S6 SM-G920F blauw / 64 GB

16 GB opslag
Samsung Galaxy J5 (2016) SM-J510FZ zwart / 16 GB
8,5 (4)

Evh1256910 13-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, snelle telefoon in een prachtige kleur!

Ik ben superblij met deze telefoon. Hij is snel, praktisch en alles wat ik zoek in een smartphone. Met daarbij de grote opslag is het een perfecte telefoon!

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

Peledro 27-07-2016 Product half jaar in bezit

Opgehangen

3,6
Deze S6 is een continue vorm van ellende. Zeer veel storingen + hang ups en was dientengevolge de afgelopen week slechts gedurende een uur of twaalf bruikbaar. Ben weer terug op het oude toestel en deze S6 staat klaar voor de prullenbak, omdat noch Vodafone en of Samsung iets kunnen of willen doen..... Bizar!

Armanda 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden. Top!

Overgestapt van Huawei naar Samsung. Had ik het maar eerder gedaan! Het is een smartphone voor jong en oud. Zo makkelijk in gebruik. Heerlijk dat ik veel aps kan uitschakelen en zo simpel.
Minpunten: naar mijn idee batterij best snel leeg.
Er kan geen geheugenkaart in, maar voor mij is 32gb genoeg.
De batterij kun je niet zelf verwisselen, maar kun je bij verschillende winkels een nieuwe in laten zetten en prijs valt mee.( kan wel als je heel handig bent, staan filmpjes op youtube) Camera nog niet uitgebreid uitgetest, maar hier kan ik later nog op terug komen.
Tot nu toe dus zeer tevreden.

ansi 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie Samsung s6

Het is een makkelijk toestel. Handig in bediening en snel met reageren. Voelt iets minder als de note 3, maar geweldige camera. Accuduur niet geweldig,wel okay

Remko 12-07-2016 Product maand in bezit

Top Toestel

Super mooi toestel. Zeer scherp beeld. goede audio, en zeer gemakkelijk in gebruik. Alles wat je van een smartphone verwacht kan hij. De kleur is super, valt erg op. enige nadeel vind ik hoe glad hij is aan de achterkant. niet zo zeer als je hem vast hebt, maar als je hem ergens op legt. Als het maar een klein beetje scheef is, dan glijdt hij er zo vanaf. (zo ging hij van mij al eens van de bank af) maar gelukkig degelijk genoeg om die val op te vangen.

Nicole 07-07-2016 Product maand in bezit

Betrouwbaar

Na gebruik van S4 getwijfeld tussen de S6 of S7. De S6 heeft geen mogelijkheid om extra geheugen toe te voegen voor muziek en foto's. De S7 wel. De keuze is de S6 geworden en ik ben zeer tevreden. Wat nieuwe gadgets en een touchwizard startscherm die niet hangt (als op de 4). Een toch al goede 4 is waar mogelijk verbeterd en de S6 is een erg goed en betrouwbaar toestel.

bert2004 02-07-2016 Product jaar of meer in bezit

top toestel zoals elke S uitvoering

9,6
Ik ben een boven gemiddelde gebruiker en weet er veel van. De enige kanttekeningen is de batterij die met een beetje navigeren wel snel leeg is. Touch screen werkt feilloos.De vingerprintbeveiliging heb ik uitgeschakeld, dit is me te gevoelig en leuk voor iemand met kantoorhanden. Is zeer gevoelig wat betreft natte of droge handen.

Joop120 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel

7,6
Ik heb het gevonden. Android 6 heeft submappen in de App list. In de map Social zit de app van WhatsApp en die heb ik nu op de plaats van berichten gezet.
Ook contacten is gelukt.
Mooi toestel, ik hoop er veel plezier van te hebben.

LJS 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super smartphone

Vanuit de oude Samsung galaxy S4 alle data, foto's enz. Via een app eenvoudig overgezet naar de nieuwe S6. Binnen 30 minuten alles weer bruikbaar.
Gebruiksgemak komt grotendeels overeen en dat is super handig.

djbosanac 03-05-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima smartphone voor een schappelijke prijs.

Ben tijdens het verlengen op de Samsung Galaxy S6 uitgekomen. Prima smartphone alleen ''Sapphire Black'' is in dit geval dus (donkerblauw) zwarte hoesjes geven hele erge kleurverschil helaas!!!! Anders was het een pracht exemplaar mooi scherm dat wel!!!! Gekocht via belsimpel.nl ging lekker snel en gemakkelijk.

Pluspunten
Snel
Aluminium frame
Vingerprint scanner
Mooi helder scherm

Minpunten
Veel samsung apps waar je niks aan hebt
kleine batterij
vingerprint werkt niet goed
Accu gaat snel leeg
Nog geen ideale software(roms) beschikbaar
geheugen niet uit te breiden
camera steekt uit
achterkant van glas, gevoelig voor vlekken

mbloe 28-04-2016 Product half jaar in bezit

Samsung Galaxy S6

Bijna niets op het toestel aan te merken. Ik ging van de S2 naar de S6 en hoop er net zo lang mee te doen.....
Alles werkt top en supersnel, mooie foto's.
Echter, na niet al te lange tijd zat er een rare vlek op het scherm. uiteindelijk is dit onder garantie gerepareerd (wel moet je zelf voor een leentoestel zorgen!!).
Het nieuwe scherm werkte echter maar 2 weken en toen reageerde het niet meer!!!! Je moest heel lang een app indrukken voor deze opende en als je wilde typen de letter ook lang vasthouden anders kwam die niet op je scherm. Erg vervelend!! Weer mijn toestel weg! Ik hoop dat het nu wel werkt. als ik koude handen heb werkt het in ieder geval niet optimaal, de helft van de letters die ik typ worden dan gewoon niet weergegeven. Iemand ook deze ervaring??
In bezit vanaf begin juli.

ArmandH 23-04-2016 Product kwartaal in bezit

Top smartphone

De Samsung Galaxy S6 is een toestel waar je alle kanten mee opkan. Voor degene die er niet veel verstand van heeft en het toestel maar met beperkte functies gebruikt of voor degenen die er meer mee wil doen. De camera is van uitstekende kwaliteit en reageert super snel. Het design maakt het geheel compleet , denk dat dit een hele goede tegenhanger van de iphone is en menig zich zal bedenken welke van deze 2 hij zal aanschaffen, ik had voorheen een iPhone maar nu zal dit zeer zeker Samsung blijven.

Bertje065 20-03-2016 Product kwartaal in bezit

Communicatiemonster

Komend van een S4 moest Samsung mij overtuigen of het nog beter kon. En dat hebben ze waargemaakt ! Wat een heerlijk toestel. Prachtig design waarbij eindelijk de plastic achterkant verdwenen is. Telefoon is supersnel en ik gebruik hem dagelijks voor alle soorten communicatie, van bellen tot internetten van sms'en tot appen. Alles gaat soepel en snel ! Wat al eerder is gemeld, telefoon is zeer glad en dun, even wennen dus aan het vasthouden. hij glipt zo uit je hand als je niet uitkijkt.

CDEEN 15-03-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte telefoon

Deze telefoon voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Schitterend scherm, goed geluid en het touchscreen werkt echt geweldig. Eerder had ik een Iphone in het bezit maar deze doet alles net iets sneller. Ook de kwaliteit van de foto's zijn beter.

Sofie 22-01-2016 Product maand in bezit

9,4
Een hele fijne telefoon die makkelijk is in het gebruik. De telefoon ziet er erg mooi uit (vind ik). De telefoon heeft een heel groot aanbod aan mogelijkheden.

aknoetg 22-01-2016 Product maand in bezit

Prachtig om te zien, handig in bediening, haarscherpe foto's. Wat ik lastiger vindt is het het verwijderen van berichten op een relatief eenvoudige manier. Ik ben niet van het lezen van gebruiksaanwijzingen en bij het vorige Samsung toestel (S3) was snel te ontdekken hoe zaken aangepakt, opgepakt en verwijderd moesten worden. Nu moet ik er nog even aan wennen. De snelheid van het toestel is super.

Fok41101 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

7,6
Samsung leverd wat het belooft al jaren mijn faforiet, goede accu, heldere functionaliteit en mogelijkheden, het enige wat verbeterd kan worden is de micro USB aansluiting, dat niet alle kabeltjes passen (niet Samsung kabels) en op dit toestel zou ik graag een extern geheugenkaartjes als functionaliteit erbij willen hebben voor externe opslag, nu moet je alles bewaren op het interne geheugen (ik ben absoluut geen favoriet voor cloud opslag)

fransje 22-01-2016 Product half jaar in bezit

Zoals alle Samsung apparaten is de accu het struikelblok. Bij aanschaf lijkt hij eindeloos mee te gaan en al gauw zit het ding bijna permanent in de oplader.

John 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Prachtog toestel. Kwalitatief super design, stevige behuizing en ongelooflijk helder scherm. Toestel is wel glad, dus een hoesje oid is aan te raden.
Camera is ongelooflijk scherp, zelfs bij weinig licht.
Besturingssysteem helpt al bij eerste opstart alle aps van het oude toestel over te nemen, wat erg makkelijk is.
Overall een geweldige telefoon!

rik 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super telefoon! De snelheid, het beeld, super camera en ook best wel uitgebreid in de mogelijkheden! Zeker een aanrader!