Samsung Galaxy A5 16 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A5 16 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

van Dijk 06-07-2016

gebruiksvriendelijke Samsung A5

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung A5,mooi geluid en hij maakt prachtige duidelijke foto's.
Hij is gemakkelijk in gebruik het wijst zich allemaal heel gemakkelijk. Het toestel is niet te groot en zeker niet te klein, dus hij ligt fijn in de hand. Ik ben zeer tevreden over dit toestel.

Wybse Belieber aka Bieber fanboy 31-10-2015

Erg fijne mobiel. Mooi groot scherm waardoor je makkelijk door het menu kan manoeuvreren. Hele goeie camera (13 megapixel!. En door de quadcore processor reageert hij ook lekker snel. Ik heb nog geen mankementen gevonden. Al met al een aanrader voor iedereen!

caith 23-04-2015

Ik heb deze telefoon net 2 maanden in mijn bezit.
Hij is nu inmiddels voor de 2e keer ter reparatie opgestuurd omdat ik een slecht wifi bereik heb, vooral in openbare ruimtes. mijn oude telefoon een samsung S4 heeft daar totaal geen problemen mee.
Thuis is het prima, maar in grotere openbare ruimtes, heeft hij connectiviteit problemen.

Ronald 20968 20-04-2015

Hierbij een kleine update van Samsung A5

Ik heb het toestel nu 5 maanden!
Altijd netjes gebruikt in een hoesje NIET gevallen.
Het geluid microfoon is nu slecht het beeldscherm valt uit.
Van morgen is het scherm geheel op zwart gegaan.
Volgens mij ligt het hele binnenwerk los?????

Nu afwachten hoe Samsung de klacht gaat oplossen.

Ronald 20968 25-02-2015

De Samsung A5 is een goed toestel voor de zakelijke markt.

Pluspunten:

• Geen plastic body maar metaal body.
• Batterij gaat een hele dag mee zonder extra opladen.
• Werk ook goed in de carkit van de Renault.
• Geluid is ook goed.
• Koppel met diverse software, geeft geen problemen.

Goed toestel met weinig toeters en bellen!!

Schoppenboertje 15-01-2015

Sinds een paar dagen in huis en heel tevreden tot nu toe. Gewoon een vet mooie mobiel. In vergelijking met mijn "oude" SII Plus snel en een super beeld en echt mooie foto's. Ik dacht de eerste dat de batterij nogal snel leeg was maar nu na 9 uurtjes met af en toe ge-app, gebel en gespeel staat ie nog op 75%. Ik moet alle ditjes en datjes en de degelijkheid enz. nog ontdekken maar eerste indruk: Super!

denwes 10-02-2015

hoi je heb de a5 nu een maand en bevalt hij nog? en hoe is het met de ditjes en datjes?