Samsung Galaxy S5 mini SM-G800F goud / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

Mirjam 16-09-2016 Product paar maanden in bezit

Leuke telefoon

Ik heb hem nu een aantal maand en vind hem fijn in gebruik.
Hij doet wat hij hoort te doen.
En niet te groot dus past perfect in de broekzak.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Niet te groot

benneke 03-06-2016 Product jaar of meer in bezit

2 keer review omdat het nodig is!

9,6
Het dit toestel nu bijna jaar in mijn bezit en ondanks de eigen processor van Samsung, waardoor die iets minder soepel loopt functioneert nog prima en is snel genoeg. Het toestel vindt ik hier gewoon te veel ondergewaardeerd. Bovendien kreeg ik na een reactie geen antwoord hoe een sd kaart in dit toestel kapot kan gaan. Ik blijf er bij een slecht cijfer verdient dit toestel niet. Fijn toestel en na nieuwe update helemaal naar mijn zin. Verder ben ik erg blij dat ie waterdicht is. Erg handig als je in de regen fietst :-)

MaaikedG 02-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Leuk toestel, slechte kwaliteit

7,4
Ik heb deze telefoon nu ongeveer een jaar.
Laat ik vooropstellen dat ik echt een Samsung Galaxy fan ben en ik in principe ook Samsung trouw zal blijven. Maar dit toestel, de S5 mini, is ronduit slecht qua kwaliteit.
Heb bewust voor een mini gekozen, alleen op basis van formaat (in portemonnee passen) en omdat ik Samsung-minded ben, ging ik er van uit dat dit een goed toestel zou zijn.
Binnen drie maanden is het toestel 3 x terug geweest naar de leverancier. Elke keer ging de telefoon "op slot". Het scherm was niet meer te bedienen. Natuurlijk gebeurde dat niet als hij terug was bij de leverancier, maar bij mij minstens twee keer per dag. Enige optie was dan batterij eruit peuteren en opnieuw opstarten. Bji de derde keer retour hebben ze het complete binnenwerk van de telefoon vervangen, nou moest het over zijn.
Helaas. Het gebeurt niet meer zo heel vaak, maar zeker nog een keer of zes per week.
Daarnaast wordt het toestel vaak heel erg heet.
Batterij levensduur valt me niets tegen, doe vaak een dag of twee met de batterij.
Vormgeving en gebruiksgemak is gewoon prima.
Conclusie: ben je Samsung fan en en wil je dat blijven, koop dan vooral niet de S5 mini!

Rh 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

goede telefoon

prima telefoon, lekker snel en goed van kwaliteit. batterij gaat nu nog 2 dagen mee. geen idee of dat over een aantal maanden nog zo is.
lekker dat er 16gb. op zit, zodat er veel apps op kunnen en hij er niet direct langzaam door wordt.

Sharoniepony 03-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mwah toestel, beter niet doen

Prima telefoon, goed ingedeeld qua menu, genoeg opties. Goede indeling, goede grootte. Waarom dan de lage cijfers? Omdat deze opties alleen goed zijn als het werkt. En soms is dat wel zo, maar er zijn vaker problemen dan dat het goed gaat. Telefoon loopt vaak vast, start uit zichzelf opnieuw op (ook in de standby stand), wordt geregeld heel warm, foutmeldingen, camera die vastloopt, mp3 speler die niet meer uit wil, en tot slot is mijn SDkaart door de telefoon kapot gegaan. Telefoon is helemaal gecheckt, tot 3 keer toe en er zijn geen fouten gevonden. Met andere woorden, zo is de telefoon nu eenmaal. Heb een nieuwe mogen ontvangen van de winkel na een hoop klachten ingediend te hebben, we zijn nu nog geen week verder en mijn nieuwe telefoon is al weer meerdere malen opnieuw opgestart en vastgelopen. Ook kreeg ik alweer een foutmelding. Bij deze een advies, haal niet de S5 mini van Samsung.

PatrickdG 15-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Top met een paar minpuntjes

4,8
ik heb mijn samsung galaxy s5 mini nu net 1 jaar alleen nu beginnen de problemen pas zoals: mijn systeem er in eens mee ophoud en reset een hele vervelende vind ik dat ik niet op mijn scherm kan tikken en zo helemaal niks kan het volgende probleem is dat mijn mobiel te warm word en hierdoor mijn scherm vastloopt terwijl ik hem op mijn bureau heb liggen

Ed 27-01-2016 Product kwartaal in bezit

4,2
Waardeloos toestel enige voordeel is dual sim.
Toestel wordt erg traag, gaat soms spontaan uit, camera loopt zeer regelmatig helemaal vast waardoor je opnieuw moet opstarten

eljon 12-07-2015 Product paar weken in bezit

5,6
Ik zou 'm niet aanraden. Erg veel kinderziektes. Je hebt mazzel als je een toestel treft die dat niet heeft.
3G geeft icm met veel providers erg veel problemen, werkt dan gewoon niet. Geheugenproblemen, etc.
Jammer want het is een veelbelovend toestel. Ik heb mijne gelukkig kunnen omruilen voor een Z1 compact. Een ouder, maar veel sneller en prettiger toestel.

benneke 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ten eerste wil ik beginnen, dat ik, voordat ik dit toestel aanschafte, in een test las dat het toestel traag uit de slaapstand kwam, vingerafdruk systeem i.p.v. wachtwoord invoeren of patroon tekenen niet goed zou werken, en de hartslag meter min of meer overbodig was. Nu wel, kan ik zeggen dat het vingerafdruksysteem erg goed werkt. Je moet idd iets vegen met vinger naar beneden i.p.v. dat je drukt, maar na een paar keer oefenen heb je dat zo door, en nu ontgrendel ik mijn toestel gelijk bij de eerste keer. Zoals ik van mijn vorige Samsung S3 mini gewend bent gaat alles soepel en snel. Het toestel komt snel uit de slaapstand, dus geen enkele seconden. als je dat uitzet wat je niet nodig hebt (google even hoe bespaar ik de batterij) gaat de accu van het toestel erg lang mee. Verder verloopt alles soepel en roem ik de camera. Prima toestel en soms slaan bepaalde testen gewoon door bij een eerste blik al een oordeel te geven. Verder wil ik toch wel opmerken, dat het gebruikers gemak van een Samsung en ook hoe het er uit ziet vele malen fijner is als van een I Phone. De woordvoorspelling van Samsung is gewoonweg dat, wat een I Phone niet heeft.... Tel daar bij op dat een Samsung veel goedkoper is en tel dus uit je winst. Natuurlijk is dat heel persoonlijk. Conclusie: Dit is mijn 2e smartfoon van Samsung en ik raad iedereen dit toestel aan. Ben geen spelletjes fanaat en weet dus niet of je er goed spelletjes mee kan spelen.

Huuub 02-04-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
Prima telefoon, geeft echter een probleem met het synchroniseren als je de instellingen, zoals bij alle andere toestellen, op push zet. Batterij gaat dan nog geen dag mee. Hierover contact gehad met Samsung, zij geven aan dat ik dan maar andere instellingen moet gebruiken. Toestel wordt zakelijk gebruikt, als enige model niet instelbaar op 'push'.

Chrissy2 09-02-2015 Product maand in bezit

Heb deze telefoon prive naast een iphone 6 (zakelijk).
Wat een verschil is dit zeg. Ontzettend makkelijk en alles is in te delen en in te stellen. Gebruik deze dus meer dan de iphone vanwege gemak en omdat ie compact is. Snelheid en scherm zijn vergelijkbaar met iphone, maar batterij gaat langer mee! Van iemand gehoord dat je diverse overbodige programma's bij de instellingen moet uitschakelen en bij de ontwikkelaars-opties animaties e.d. moet uitvinken. Dan loopt deze kleine telefoon als een tierelier en de batterij gaat erg lang mee! Prive zou ik dus geen iphone nemen gezien de prijs en omdat je er niet veel mee kan, maar da's persoonlijk.

Gebruiker-15 10-01-2015 Product paar weken in bezit

6,2
Ik heb voor de S5 mini gekozen vanwege zijn specificaties en het feit dat deze een wisselbare accu heeft. Eerst nog getwijfeld over de Alpha welke er qua design veel beter uitziet.
Echter de accu heeft een kleinere capaciteit en de verschillen met de S5 buiten het design zijn niet erg groot.
Mijn voorgaande telefoon was een HTC desire van 5 jaar oud.
Ik moet nog steeds wennen aan de opbouw van de menu's. En het gebruikersgemak. HTC is hierin voor mij toch fijner.
Foto's en de mogelijkheden hierin zijn superieur t.o.v. van mijn oude HTC. Zelfs close up foto zijn zeer goed. Dat betreft een geweldig toestel.
De accu had toch wel langer mogen meegaan. Na 1 dag is de koek hier wel op.
Hetgeen wat echt tegenvalt is de geluidskwaliteit. Niet zozeer van de luidsprekers maar van de microfoons. Ik krijg continue de vraag hoe ver ik van de telefoon af zit en moet mezelf herhalen.
Het klinkt alsof er een lap stof over de telefoon ligt waardoor het geluid wordt gedempt. Dit is dusdanig dat het een aanhoudende bron van ergernis is geworden bij zowel mij als de gesprekspartners aan de andere kant van de lijn.
Verder is de aan/uit knop op een onhandig wijze aangebracht waardoor deze iedere keer per ongeluk wordt ingedrukt. Deze had wat mij betreft iets verzinkt in de kast mogen zitten waardoor dit niet mogelijk was.

Alles tegenover elkaar gezet zou ik dit toestel niet verder adviseren.

Huuub 13-12-2014 Product paar weken in bezit

6,6
Ik heb nu drie weken een Samsung S5 mini. Fijn toestel, alleen de accu is veel te snel leeg. Ik kan er nog geen dag mee doen. S'avonds voor het slapengaan is accu nog bijna vol, als ik 's morgens op sta heeft het toestel zich uitgeschakeld omdat batterij helemaal leeg is.