LG L90 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG L90 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

martin1112 08-07-2015
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

een mooi snel mobiel,maar naar een half jaar stopte bij mij ineens de oorspeaker (voor je oordopjes) ik heb hem laten schoonmaken maar dat hielp maar 10 minuten. verder wel een goed mobiel.

vosmaster123 28-04-2015
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

ik heb dit ding nu 5 maanden en ik ben er al mee trug geweest met deze klachten:

apparaat heeft problemen met de wifi
whatsapp speelt geen geluiden af
scherm reageerd niet op commando's

verder is en niets op aan te merken hopen dat het een foutje was
en dat het goed kom want het is een mooi toestel

julesjules 23-02-2015
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Prima toestel. Erg snel ook met mooi helder beeld. Heb nog niet alle features geprobeerd (ben geen heavy user), maar eerste indruk is erg goed.
Wel jammer dat ik niet zoveel kon met de backup die ik maakte van m'n oude (Samsung) toestel. Contacten gingen niet goed mee, zo ook de memo's niet. Voor whatsapp, voice recordings en smsjes moest ik wat trukendozen open trekken. Calender enzo ben ik kwijt. Android is niet altijd Android, blijkt.
Zou wel graag m'n oude ringtones terug willen zetten, maar dat lukt niet erg. Zo ook de oude groene Android-poppetjes. Die zijn in deze Android-versie (of alleen LG?) vervangen door (de nog oudere) gele smileys.
Maar al met al een aanrader, dit toestel.

christinejd 06-01-2015
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Het is een licht toestel, ligt fijn in de hand.
Snelheid vind ik heel goed, heel gebruiksvriendelijk. Je hoeft geen ingewikkelde gebruiksaanwijzing door te spitten. Het spreekt allemaal voor zich.
Bij normaal gebruik gaat de batterij erg lang mee.
Heel blij met dit toestel

martijn75 30-11-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Toestel in nov-14 voor een scherpe prijs kunnen kopen op Wehkamp, 142 euro. Daar ging nog een 'feest' korting van 7,50 vanaf en zo ontving ik de LG L90 voor 135 euro in huis. Een koopje!

Het toestel heeft een ideaal schermformaat van 4,7 inch QHD. Door de fraaie dunne randen is het toestel toch nog compact, handzaam en lekker licht.

Het toestel is razendsnel met zijn quad core 400 processor en reageert zeer goed. De flinke accu van 2550 mAh zorgt ervoor dat het toestel het lekker lang uithoudt. Sowieso helpt het daarbij ook om locatie en bluetooth uit te zetten wanneer je het niet gebruikt en de schermverlichting niet onnodig hoog te zetten.

Foto' en video's maken gaat ook prima met de fraaie 8mp camera. Het geheugen kun je eenvoudig uitbreiden met een micro sd kaartje.

Al met al een uitstekende aankoop! Enige alternatief om te overwegen zou de LG G2 mini kunnen zijn. Deze is vrijwel volledig identiek aan de LG L90, maar dan met LTE en iets betere camera en kost geloof ik tien euro meer.

Ramon475 11-09-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Echt een superfijn toestel, ik ben er nog steeds zeer tevreden mee, nog steeds lekker snel en alles bevalt me, door de nieuwe android versie kun je echt alles doen, verder geen minpunten, echt een aanrader dus!

marccremers 07-08-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / wit

Ik heb deze telefoon nu bijna een week.
Mooi beeld en geluid. zeer goede accu gaat meer als een dag mee. verder is de telefoon lekker snel.

Groetjes mc.

grootmeisje 26-07-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Bij deze wil ik toch even terug komen op mijn negatieve review. Ik kreeg weer mijn geld niet terug maar bij LG hebben ze er een nieuw moederbord (moederboard?) in gezet en binnen een week had ik hem terug. Waarom ik niet gewoon een nieuw toestel kreeg snap ik niet maar goed. Inmiddels heb ik er alweer een aantal weken heel veel plezier van. Het is echt een heel fijn snel en soepel werkend toestel. Het geluid is wat minder maar met koptelefoon goed. De batterij gaat echt lekker lang mee. Ik haal zeker anderhalve dag en gebruik het toestel toch redelijk intensief. Ik werk wel met alleen wifi en die staat altijd aan. Ook 'snachts. Foto's zijn ook goed

grootmeisje 25-06-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Drie weken heb ik ongelofelijk veel plezier van dit toestel gehad. Ik kwam van een Galaxy s2 en was heel blij met deze. Heel veel mogeljjkheden en snel en perfect werken. Ineens begon hij continue vast te slaan met fel blauwe groene of paarse schermen en alleen de accu eruit halen werkte. Hij is bijna 2 weken voor reparatie weggeweest. Binnen 2 weken krijg je een nieuwe nu niet kreeg ik te horen. Na de reparatie ( een software update) deed hij het gelijk weer en de batterij liep razendsnel leeg wat eerst niet was. Per ommmegaande teruggebracht. Er werd spoed achter gezet. Met spoed duurde het precies 2 weken, langer dan de 1e keer dus. Gisteren opgehaald en nu doet hij het nog veel vaker dan de 1e keer. Het gaat geen 5 min meer goed. Schakelt uit zichzelf uit of geeft blauw scherm. Ik wil nu echt een nieuwe of mijn geld terug. Gekocht bij de Media Markt.

Joop120 21-06-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Even een aanvulling op mijn eerdere review.

Het is wel mogelijk om te koppelen met Bluetooth 4.0
Je moet het alleen anders doen.

Zet de autoratio op bluetooth
Zet je telefoon op bleutooth en zoeken.
Hoed de toets bluetooth (BT) ingedrukt.
Op een gegeven moment verschijnt op de telefoon de autoratio
Laat daarna de toets bt op de autoradio weer los.
Volg de stappen op de telefoon.
Daarna werkt het perfect.

Dus kan niet, alles kan.
Even iets anders uitproberen.

Het is een mooi toestel en ruim voldoende geheugen voor de aps.
Ik heb er nog een 16 GB Mini SD kaart ingedaan, dus kan ik voorlopig vooruit.

Joop120 29-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Ik heb hem nu een paar weken.
Mooi toestel en tevreden, maar wel 1 groot probleem.

Hij heeft Bluetooth 4.0
En de meeste apparaten kunnen daar niet meer overweg.
Dus mijn Sony Autoradio, die ik met de HTC voor handfree bellen gebruikte, kan geen contact maken met deze telefoon.

Met Sony en LG contact gehad, maar helaas.

Ik hoopt nog steeds dat iemand op dit forum de oplossing voor mij hebt.

Daarom voor mogelijkheden een 4 gegeven.

Marnix1984 20-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Een erg fijne en gebruiksvriendelijke telefoon met veel mogelijkheden. Ook vind ik het toestel erg snel. Camara maakt mooie foto's, wel moet je een vaste hand hebben, foto's zijn snel bewogen. Knock-code werkt erg goed en gemakkelijk. Scherm heeft een perfect formaat en is erg duidelijk en scherp. Min puntje vind ik het materiaal en de vormgeving van de achterzijde, oogt wat goedkoop en saai. Verder super fijn toestel, een echte aanrader!!

Mvg Marnix Hoogeveen

petto007 14-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / wit

Het scherm is redelijk ,maar de kijkhoek vind ik erg slecht.
De snelheid vind ik goed maar de ringtones zijn ook slecht.
Batterij lijkt me redelijk goed maar niet uistekend.
De buttons zijn niet verlicht en ik ga ervan uit dat ze dus defect zijn.
Het toestel is nieuw en nu alweer kapot.
Volgens mij hebben ze bij Lg daar patent op want mijn vorige Lg gaf ook al direct problemen.
Die heb ik toen terug gedaan en dat gaat er met deze ook gebeuren.
Ik hoop dat anderen meer geluk hebben met dit toestel.

Joop120 18-05-2014

De buttons zijn niet defect.
Ze zijn inderdaad niet verlicht.

Ik heb weinig problemen met apparatuur van LG.
Veel LG apparaten gehad en nog steeds.
En geen defecte, gelukkig.

petto007 20-05-2014

ikwas misschien een beetje voorbarig maar het toestel is niet defect.
Het toestel doet het verder prima alleen ziggo tv werkt niet misschien dat dat komt omdat hier versie
android 4.4 kitkat op zit.
Hierbij wil ik een waarschijnlijkte negatief beeld van dit toestel omzetten in een positieve beoordeling.
Het is ook niet een toestel van 600 euro.

greyman 18-05-2014

Wat bedoel je met een erg slechte kijkhoek? Voor zo'n klein schermpje lijkt me dat niet zo belangrijk.
Ik heb deze LG L90 nu 4 weken en ben er erg tevreden over. De batterij is zelfs zeer goed vergeleken met andere smartphone's. Ik vind je review in het geheel wel erg negatief.
Misschien beter nooit meer een LG kopen. Alle waar naar zijn geld !

Greyman

Hennetje 59 11-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Sinds 2weken dit toestel in mijn bezit, zeer gebruiksvriendelijk!!!
De knock code is ff wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet meer anders. Beeldscherm heeft een uitstekende kwaliteit, mooi helder en duidelijk.
Camera heb ik nog niet zoveel mee gedaan, foto die ik maakte was niet heel erg scherp.
moet nog wat aan de instellingen doen. Batterijduur is lekker lang, niet nodig om constant op te laden, ook al maak je veel gebruik van apps.
Kortom een prima toestel, voor een leuk prijsje. Ik beveel dit toestel dan ook zeker aan!!!

Joop120 11-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Ik heb hem net in bezit.
Op 1 ding na werkt alles goed.
Zie mijn vraag bij vragen, ik kan mij autoradio niet benaderen via Bleutooth.
Bleutooth werkt wel, mijn tv ziet hij wel.

Verder is het een mooi, makkelijk en duidelijke telefoon.
Alles werkt op 1 ding na goed.

Alleen is dat ene ding (probleem), wel heel belangrijk voor mij.

Zubby 10-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / wit

Heb sinds 2 weken deze telefoon in bezit ter vervanging van mijn Samsung Galaxy S3. Deze gaf de geest en ik was opzoek naar een vergelijkbaar toestel onder de 200 euro. Van de Mediamarkt verkoper hoorde ik dat dit toestel uit zou komen en hij adviseerde me hierop te wachten. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Na 2 weken gebruik kan ik er het volgende over zeggen.

Pluspunten;
- Het scherm is lekker groot en helder, ook in de zon.
- De batterij gaat lang mee, z'n anderhalve dag
- Toestel ziet er mooi uit, met dunne randen
- Goede 8MP camera en kan een extra geheugenkaart in
- Flot toestel

Minpunten;
- Het toestel is erg licht, soms vergeet ik dat ie in m'n zak zit
- Jammer dat de knoppen niet aan de achterkant zitten als bij de LG G2
- Het originele hoesje was nog niet beschikbaar

Breg81 07-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Ik ben erg tevreden over deze telefoon, Een telefoon welke ook zonder handleiding snel te begrijpen is. Gebruiksvriendelijk en mooi vormgegeven. Erg licht toestel. Camera maakt foto's met goede kleur, erg scherp bij goed richten. Maar hou de camera wel steady anders heb je snel bewogen foto's. Knock code is handig om te hebben, wel zou ik de voorkeur hebben gegeven aan een schuifbeweging ipv het nu tikken. Batterij doet het langer dan ik gewend ben met een smartphone wat erg fijn is. Ik ben zeker heel blij met deze telefoon en zou hem zeker aanraden.

Hillegje 05-05-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / wit

Na een teleurstellende ervaring met een duitse phablet, ben ik helemaal blij met mijn LG L90! Ik kan weer snel, zonder haperingen smsjes en whatsapps maken, want het toetsenbord werkt prima. Het beeld is scherp. De batterij gaat lang mee, veel langer dan mijn vorige toestel. Het schuiven tussen de verschillende schermpjes en apps verloopt heel soepel. En dan de knockcode! Om het toestel te ontgrendelen kun je een code intoetsen op het zwarte scherm, waardoor de smartphone gebruikt kan worden. Heel handig en veilig. Vergeet niet om regelmatig je schermpje schoon te vegen, anders kan iedereen aan de vingerafdrukken zien wat je knockcode is :-) .

Wat minder vind ik de snelheid waarmee sommige websites ingeladen worden. En ook het geheugen is snel vol met het plaatsen van apps en mp3 bestanden. Een sdkaartje bijplaatsen is de oplossing.

Verder krijgt de LG L90 een dikke 9!

Bas1997 27-04-2014
Geschreven voor: LG L90 8 GB / zwart

Ik heb erg getwijfeld of ik de LG L90 zou kopen, omdat deze net uit was en er weinig tot geen reviews over te vinden zijn. Maar wat ben ik blij dat ik deze telefoon in mijn bezit heb. De batterijduur is goed, net zoals de camera en de mogelijkheden zijn eindeloos. De telefoon kan moeiteloos meerdere apps tegelijk aan en alle games die ik tot nu toe heb gespeeld draaide de telefoon moeiteloos. Wel is het aan te raden om een sd-kaart te kopen, want waarschijnlijk is de opslagcapaciteit die overblijft (3,87 gb) een beetje weinig. Maar ik ben erg blij met mijn keuze en kan deze mobiel aan iedereen aanbevelen!