Sony Xperia E1 wit / 4 GB - Reviews

Opslag
4 GB opslag

6,4

MDESMET 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Heb toestel vorige maand in de aldi gekocht.
Voor mij is dit ideaal omdat ik dat niet 12u per dag gebruik, zoals velen:)

s.drent 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

2,4
Waardeloos toestel. voor 85% zit het geheugen al vol met applicaties die niet op de sd kaart te zetten zijn. Whatsapp werkt niet meer vanwege geheugen problemen. Na wat heen en weer schuiven doet hij het even weer maar het interne geheugen blijft voor 85% vol!!!!
NIET KOPEN DUS!!

Fabulous 24-09-2014 Product maand in bezit

6,4
De Sony E1 is een goedkope goed uitziende Android telefoon en daarmee heb je toegang tot alle Android mogelijkheden. Voor weinig geld heb je een echte smartphone. Het muziek geluid is geweldig. Het spreek geluid is echter zeer matig. Ik krijg regelmatig klachten dat ik niet te verstaan ben terwijl ik toch goed in de microfoon praat. Daarnaast gaat het wisselen tussen applicaties traag. Dat zou te maken kunnen hebben met het geheugen dat vol is en dat kan ik verhelpen met een SD kaartje maar dat brengt weer extra kosten met zich mee

Koffie Liefhebber76 12-07-2014 Product paar dagen in bezit

7,4
Heb de Xperia E1 nu 2 dagen is een fijn toestel ligt goed in de hand, de materiaal wat gebruikt is erg kwetsbaar denk ik.
Geluidkwaliteit op de speaker valt net zo als bij andere smartphone's erg tegen maar met oortjes in is het echt geweldig geluid, wel heb ik een probleem met de jack aansluiting ik kan niet alle hoofdtelefoons aansluiten hij erkend ze niet, hiervoor moet ik nog terug naar de winkel om te kijken of het een productie fout is.

Plus punten

Zeer goed geluid via hoofdtelefoon
Makkelijke bediening
goed scherm ( helder )

Min punten

Behuizing van plastic dus kwetsbaar
Accu
intern geheugen

Marcellodisaronno 04-06-2014 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik heb dit fijne telefoontje een week in mijn bezit en ben erg tevreden. Het enige echte minpunt is dat de camera geen flitser heeft. Foto's moet je dus eigenlijk alleen bij veel licht maken, maar ik heb altijd een ixus bij me dus ik vind het geen probleem. Verder is het een fijn toestel, de besturing werkt heel vloeiend en de knoppen voelen goed aan, hij doet het bij mij twee dagen op een volle batterij, het geluid is goed en kan bovendien erg hard, en ik vind het fijn dat de telefoon niet zo groot is. Hij heeft ook een erg handige walkman-knop waarmee je nummers kunt aanzetten, pauzeren en kunt overslaan. Ik kan hem zeker aanbevelen aan mensen die vooral bereikbaar willen zijn, muziek willen luisteren en mail/facebook/whatsapp regelmatig checken. Volgens kieskeurig is de telefoon spatwaterdicht en stootvast, het lijkt mij echter van niet en staat ook niet in de handleiding. Het is een normale telefoon met glas en plastic, die je niet erg nat moet laten worden of kan laten stuiteren zonder hoesje. Het scherm is wel krasvrij volgens Sony. Al met al vind ik dit een goede telefoon die zeker niet duur is.