Profoon PM-790 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Profoon PM-790 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rinze Ruiter 11-08-2017

Goede aankoop voor weinig geld

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Toestel gekocht omdat ik slechtziende ben en het toestel heeft grote letters en toetsen Ik kan nu met vergrootglas wel de instellingen zelf maken. Bijzonder en overzichtelijk toestel vooral voor ouderen onder ons en een foto maken en versturen kan heel eenvoudig met dit toestel. Ben er blij mee.

Pluspunten

• groot scherm
  • grote letters/toetsen

Henk 21-06-2017

Profoon PM-790 Gaat zeer lang mee

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Profoon pm-790: Ijzersterk/ accu gaat lang mee. Na 6 jaar een 2e exemplaar gekocht + een nieuwe accu voor de 6 jaar oude profoon. Mijn vrouw en ik hebben er nu beide eentje.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Gaat lang mee

henr 05-04-2017

Groot scherm, grote toetsen, makkelijk opbergen

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Telefoon doet het prima, alles is duidelijk en hij is gemakkelijk in gebruik.
De accu is een minpunt, er wordt 300 uur standby belooft bij het gebruik in de standby stand.
De accu is na 75 uur geheel leeg en dient opnieuw te worden opgeladen.

Pluspunten

• groot scherm
  • grote toestsen
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• accu snel leeg in standby stand

Char 03-04-2017

Grote drukknoppen, SOS achter handig. Batterij gaat lang mee

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Ik heb dit product aangeschaft voor mijn moeder, die moeite heeft met kleine letters ( getallen ). Super handig in gebruik voor eenvoudig doeleinden. Ook de SOS knop op de achterkant kan ze door 3 sec in te drukken in geval van nood sms berichten versturen naar telefoonnummers die je kunt instellen.

Pluspunten

• Grote cijfers
  • Lange batterij duur
  • SOS button

mevr Hartman 03-02-2017

Prettig toestel: grote toetsen, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Ik zocht een niet te ingewikkeld toestel voor alleen sms en bellen. Dit toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Moest me even verdiepen in de gebruiksaanwijzing maar alles wordt er overzichtelijk in het Nederlands uitgelegd en dus kan ik er goed mee uit de voeten

Pluspunten

• gebruiksaanwijzing
  • formaat
  • grootte van de toetsen

Minpunten

• niet ontdekt

Anton 01-02-2017

Ideaal voor mensen op leeftijd

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Deze telefoon blijkt de ideale telefoon voor mijn 80-jarige moeder. Robuuste uitstraling met wat stroeve afwerking, het toestel ligt prettig in de hand. Knoppen zijn relatief groot en beperkt in aantal. Mijn moeder heeft de telefoon om onderweg bereikbaar te kunnen zijn. Ze maakt geen foto's of speelt geen muziek af.

Pluspunten

• Robuust
  • Wat stroeve afwerking
  • Dicht betekent standby
  • Groet, beperkt aantal knoppen

Minpunten

• Menustructuur is onoverzichtelijk

jos 19-01-2017

Grote toetsen

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Voor mijn stiefmoeder dit toestel gekocht. Zij had er reeds één maar hier viel het geluid de de gesprekspartner weghad. Het laadstation is makkelijk, gewoon inzetten en niet met kleine stekkertjes werken. Ook lekkere grote toetsen. Nu heeft het toestel een kleuren display aan de voorzijde. Zij wel problemen dat ze het toestel vastpakte ter hoogte van de volumeknop en hierdoor het geluid uit zette.

Pluspunten

• grote toetsen
  • laadstation

Minpunten

• volumeknop op verkeerde plaats
  • lastig menu

Daniel 26-11-2016

Prijs kwaliteit en gebruiksgemak voor oudere mensen top

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Voor oudere mensen is dit zeker een aanrader.
Ik moest het al eens niet uitleggen hoe het werkt mijn grootmoeder wist het zo ook al door eens effe te kijken. Dat zecht al genoeg e.

Pluspunten

• Gebruiks gemak
  • Lange batterijduur

F 17-05-2016

Profoon PM-790

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Telefoon besteld voor schoonmoeder van 77 en deze bevalt haar zeer goed. Goede vormgeving en is zeer gemakkelijk in het gebruik. De telefoon heeft een goed geluid en voelt degelijk aan. Voor ouderen zeker een aanrader.

Greet 26-03-2016

Profoon PM -790

Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Mijn vrouw van boven de 65 jaar had een Samsung telefoon, veel te veel mogelijkheden en voor haar slecht te bedienen. Nu deze PM 790 aangeschaft wat een voortreffelijk en makkelijke telefoon. Groote toetsen en display, duidelijke Nederlandse handleiding. Deze Profoon PM - 790 verdient een compliment voor eenvoud en prijs ,echt een aanrader.

Gerrit 05-03-2016
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Voor mij is dit de ideale mobiel, eenvoudig te bedienen, grote toetsen, duidelijk display.
Goede ontvangst, in een probleem gebied.

Nicole 11-02-2016
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Ik heb dit mijn profoon 790 eind december online bij de Kijkshop gekocht en nu dus al een tijdje in gebruik. Het is een handige, simlockvrije mobiele telefoon met inklapbaar scherm. Hij is heel makkelijk bedienbaar en het dubbele scherm is heel praktisch, en ook de zaklamp, radio en camera werken prima. Het is een seniorentoestel met grote toetsen en schermkarakters. Het standaardvolume bij gesprekken zou wat harder mogen, maar als je het volume op zijn hardst zet is het goed.

Bruggeman 09-02-2016
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Een gemakkelijk toestel in gebruik.Het ligt goed in de hand.De toetsen zijn goed te bedienen.Het klap systeem is heel handig. Het toestel is zo wel goed voor jonge mensen,en is zeker een aanrader voor oudere mensen!!

Pietziet 25-01-2016
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Prettig apparaat, uitermate mooi design. De OS is uitzonderlijk, en erg gebruiksvriendelijk. De telefoon is nu al de aankoop van 2016.

freriks 21-01-2016
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Lang gezocht naar een gemakkelijke telefoon en uiteindelijk deze telefoon gevonden. Heb het apparaat nu een weekje in mijn bezit en hij voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen.
De grote letters zijn erg fijn en het is een zeer handzaam hebbedingetje. Ook de zaklamp functie is gemakkelijk. Het is een echte aanraden en niet alleen voor oude mensen zoals ik ( 89 jaar ) maar ook jongeren kunnen er veel plezier mee hebben.

WesleyS 15-01-2016
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Ideaal voor de wat oudere mensen. Zeker de optie om telefoongesprekken op te nemen door de klep te openen en af te leggen door de klep te sluiten wordt erg gewaardeerd door zowel ouders als grootouders. Voldoende functionaliteit voor de doelgroep.

Jos 30-12-2015
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Zeer gebruiksvriendelijk. Grote duidelijke toetsen en scherm. Ligt goed in de hand. Eenvoudige bediening.

Jos 30-12-2015
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Zeer gebruiksvriendelijk. Eenvoudige bediening. Grote duidelijke toetsen en scherm. Ligt goed in de hand.

Tini 04-11-2015
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

De grote duidelijke toetsen zijn erg fijn. Ook het geluid is voor mij hard genoeg.
De bediening is eenvoudig, wat voor mij een vereiste is.
Door de uitvoering met klepje geen verbinding "per ongeluk".

irene f 04-11-2015
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Een mooie compacte telefoon. Maar wel grote toetsen met een groot duidelijk schermpje. Prachtig. Het toestel ligt prettig in de hand, en heeft een prima handsfree. De SOS knop die makkelijk te bedienen is was een belangrijke eis voor de aanschaf.

ceesje25 22-09-2015
Geschreven voor: Profoon PM-790 zwart

Zeer gebruiksvriendelijk toestel en super geschikt voor senioren
vanwege grote toetsen en duidelijke display.
Ligt goed in de hand.
Prijs kwaliteit verhouding erg gunstig.
Ben er erg tevreden over.