Profoon PM-790 zwart - Reviews

0 GB opslag
Touchscreen

F 17-05-2016 Product maand in bezit

Profoon PM-790

Telefoon besteld voor schoonmoeder van 77 en deze bevalt haar zeer goed. Goede vormgeving en is zeer gemakkelijk in het gebruik. De telefoon heeft een goed geluid en voelt degelijk aan. Voor ouderen zeker een aanrader.

Greet 26-03-2016 Product paar dagen in bezit

Profoon PM -790

Mijn vrouw van boven de 65 jaar had een Samsung telefoon, veel te veel mogelijkheden en voor haar slecht te bedienen. Nu deze PM 790 aangeschaft wat een voortreffelijk en makkelijke telefoon. Groote toetsen en display, duidelijke Nederlandse handleiding. Deze Profoon PM - 790 verdient een compliment voor eenvoud en prijs ,echt een aanrader.

Gerrit 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

Voor mij is dit de ideale mobiel, eenvoudig te bedienen, grote toetsen, duidelijk display.
Goede ontvangst, in een probleem gebied.

Nicole 11-02-2016 Product maand in bezit

Ik heb dit mijn profoon 790 eind december online bij de Kijkshop gekocht en nu dus al een tijdje in gebruik. Het is een handige, simlockvrije mobiele telefoon met inklapbaar scherm. Hij is heel makkelijk bedienbaar en het dubbele scherm is heel praktisch, en ook de zaklamp, radio en camera werken prima. Het is een seniorentoestel met grote toetsen en schermkarakters. Het standaardvolume bij gesprekken zou wat harder mogen, maar als je het volume op zijn hardst zet is het goed.

Bruggeman 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een gemakkelijk toestel in gebruik.Het ligt goed in de hand.De toetsen zijn goed te bedienen.Het klap systeem is heel handig. Het toestel is zo wel goed voor jonge mensen,en is zeker een aanrader voor oudere mensen!!

Pietziet 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig apparaat, uitermate mooi design. De OS is uitzonderlijk, en erg gebruiksvriendelijk. De telefoon is nu al de aankoop van 2016.

freriks 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

Lang gezocht naar een gemakkelijke telefoon en uiteindelijk deze telefoon gevonden. Heb het apparaat nu een weekje in mijn bezit en hij voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen.
De grote letters zijn erg fijn en het is een zeer handzaam hebbedingetje. Ook de zaklamp functie is gemakkelijk. Het is een echte aanraden en niet alleen voor oude mensen zoals ik ( 89 jaar ) maar ook jongeren kunnen er veel plezier mee hebben.

WesleyS 15-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ideaal voor de wat oudere mensen. Zeker de optie om telefoongesprekken op te nemen door de klep te openen en af te leggen door de klep te sluiten wordt erg gewaardeerd door zowel ouders als grootouders. Voldoende functionaliteit voor de doelgroep.

lilianecochet 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,8
Toestel is ideaal voor wat oudere mensen, met een verminderd zicht. Een handige optie is ook de SOS knop waardoor men met één druk op de knop een noodoproep kan doen naar enkele vooraf in te stellen nummers.

Jos 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk. Grote duidelijke toetsen en scherm. Ligt goed in de hand. Eenvoudige bediening.

Jos 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk. Eenvoudige bediening. Grote duidelijke toetsen en scherm. Ligt goed in de hand.

Tini 04-11-2015 Product maand in bezit

De grote duidelijke toetsen zijn erg fijn. Ook het geluid is voor mij hard genoeg.
De bediening is eenvoudig, wat voor mij een vereiste is.
Door de uitvoering met klepje geen verbinding "per ongeluk".

irene f 04-11-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie compacte telefoon. Maar wel grote toetsen met een groot duidelijk schermpje. Prachtig. Het toestel ligt prettig in de hand, en heeft een prima handsfree. De SOS knop die makkelijk te bedienen is was een belangrijke eis voor de aanschaf.

ceesje25 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk toestel en super geschikt voor senioren
vanwege grote toetsen en duidelijke display.
Ligt goed in de hand.
Prijs kwaliteit verhouding erg gunstig.
Ben er erg tevreden over.