Bosch PSR 18 LI-2 accu2 - reviews

Kracht
Gebruiksgemak
Duurzaamheid
Score:

Ik heb de Bosch accuschroefboormachine PSR 18 LI-2 met 2 accu's nu een week intensief in gebruik en wat een genot is dat!
Na jaren me te hebben geergerd aan een machine van de Gamma is dit echt een verademing. De machine is lekker krachtig en draait schroeven van 5x100 er zonder enkel probleem in.

Erg handig zijn ook het lampje en de batterij-indicatie.

Kortom echt een aanrader voor de doe-het-zelf-klusser die graag goede machines gebruikt.

Score:

na de bosch 14,4 accuschroefmachine gehad te hebben met gewone accu's nu de 18v li-on. Onze vorige machine heeft tot veel ergenis geleid.

Maar dit is echt een geweldig apparaat. Geen problemen meer met de accu's. Altijd paraat. Prettig met een lampje. Handig in donkere ruimtes.
Ik hoef in gewone tussenmuren ook geen boormachine meer te gebruiken. Wat een power. Geweldig apparaat

7,3

2 jaar terug een PSR 18 VE-2 gekocht. Zeer krachtig, alleen die accus altijd....Hartstikke snel leeg en nu ook heel snel kapot. Zonde, apparaat is nog als nieuw maar kan er helemaal niks mee!

Daarom nu een accuschroefmachine met een lithium accu.
Ik had al eerder ervaring opgedaan met een IXO en een PSR 200LI en dat bevalt uitstekend. Al ligt ie 2 maanden op de plank, de accu loopt niet leeg.

Wel heel duur. Krijg je dan wel een 2e accu bij. Opladen gaat redelijk snel en apparaat is ook krachtig genoeg. Met 36Nm koppel draai je hele dikke schroeven in zwaar hout!
En ook na veel geschroef op 1 dag heb ik de accu nog niet hoeven te verwisselen.

Verder geen poespas, gewoon een stand voor schroeven en eentje voor boren, en natuurlijk een koppelbegrenzer.

Prijzen

Er zijn geen prijzen beschikbaar voor dit product. Zie hieronder de alternatieven of klik hier voor een volledige lijst.

Alternatieven voor de Bosch PSR 18 LI-2 accu2