Bosch PSR 14,4 LI-2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PSR 14,4 LI-2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

calamares 18-11-2014
Geschreven voor: Bosch PSR 14,4 LI-2

Prima apparaat die ik al jaren gebruik. Goed instelbaar. Boortjes dmv snelsluiting snel vast te zetten. Instelbaar met 2 snelheden die elk traploos bedienbaar zijn. Ik zou geen minpunten weten.

rln-1965 09-07-2014
Geschreven voor: Bosch PSR 14,4 LI-2

Waardeloos! Na 2 jaar werkt ie niet meer. Naar de bouwmarkt een Makita gehaald. Had ik natuurlijk meteen moeten doen! Bosch doet geen enkele moeite om te helpen. Je moet dan direct veel moeite doen en kosten maken voor je kunt reklameren.

de kim 19-07-2011
Geschreven voor: Bosch PSR 14,4 LI-2

prima machine jammer dat ze er geen accu bij leveren die bij deze prijs klasse past ik kan wel weer een nieuwe accu kopen maar als deze over 1,5 jaar weer kapot is wordt het wel een kostbare machine

Martin

G. Kramer 26-06-2011
Geschreven voor: Bosch PSR 14,4 LI-2

Ik heb de machine nu 1,5 jaar. Hieronder volgen mijn ervaringen, helaas niet allemaal positief.
+ Heel sterk
+ Lang werken met één accu
+ Accu is op te laden zonder hem van de machine te halen
+ De werkverlichting is heel handig
- De accu is lastig los te maken
- Het omzetten van de lage stand naar de hoge stand gaat moeizaam
- De accu stopte ermee na 1 jaar. Hier is helaas geen garantie op, dus je moet opnieuw een accu kopen voor € 60,- (of bij Yanec voor € 30,- waar wèl garantie opzit)
- Een van de contacten van de oplader brak af, hier zit wel garantie op, maar je bent minimaal 2 weken je oplader kwijt, vervelend als je veel klust.

Er valt wat mij betreft nog wel het een en ander te verbeteren aan dit apparaat en garantie op een accu hoort er gewoon bij, vind ik.

Onderhousman 19-06-2011
Geschreven voor: Bosch PSR 14,4 LI-2

Omdat mijn dewalt nc accu's niet meer goed waren en vervanging duurder was dan een nieuwe machine kopen deze gekocht bij praxis met 20% korting en een waardebon van Bosch voor een tweede accu voor €127.Op mijn werk gebruik ik makita maar voor thuis is dit een prima machine.Vergelijkbaar makita apparaat is €200.

Peterfr 14-02-2011
Geschreven voor: Bosch PSR 14,4 LI-2

De accuboor voelt in het gebruik degelijk aan en ligt prettig in de hand. De Li-Ion accu vind ik een hele verbetering ten opzicht van de vorige generatie accu's.
De ladingstoestand wordt door een display op de boor duidelijk aangegeven en je kan zonder schade aan de accu op ieder moment bijladen.
Geen spijt van de aankoop.