Reviews voor Philips PT927/18

Mogelijkheden
Gebruiksgemak
Degelijkheid
Score:

Het nieuwe apparaat werkt tot volle tevredenheid en scheert echt beter en gladder dan vorige apparaten die ik had. Trouwens altijd van Philips!

Score:

Goed in de hand liggend apparaat dat grondig scheert.

Score:

Mooi apparaat, ligt lekker in de hand. Scheert goed, maar mijn baard is te stug voor een super glad resultaat. Voor het oog even snel scheren doet hij keurig. Vooralsnog dik te vreden.

Score:

Heden morgen ontvangen, ff uurtje in de lader. En weer lekker scheren. Reden is dat mijn oude Philips HQ6740 versleten is. Mesjes zijn op, accu wordt minder.

Score:

Solide scheerapparaat met goede resultaten.
Ligt goed in de hand.
Jammer dat er zo'n dun snoer wordt bijgeleverd.
Mis m'n telefoonsnoer van oude apparaat. (ook Philips).
Staat nl. stukken degelijker!
Ook het basisstation oogt wat iel en goedkoop, waardoor het terugplaatsen onhandig verloopt.

Score:

Dit is mijn 7e Philips scheerapparaat.
Scheert snel, glad en kunt hem afspoelen onder lauw water. Altijd goed. ligt ook lekker in de hand.

Score:

om nog even voor het oud en nieuw 2014/2015 een mooie gladde huid te verkrijgen kocht ik de philips pt927/18.

het product overtrof mijn verwachtingen.
ik was verrast door de mooie en perfecte afwerking,ligt goed in de hand en scheert super glad.
IK vond wel dat het apparaat weinig toeren maakt in vergelijking met mijn oude philishave maar het resultaat is goed. hoelang de lading van de accu het uithoudt met hetzelfde scheerresultaat heb ik nog niet kunnen testen daar ik hem pas twee keer heb gebruikt maar ik vertrouw erop dat dit oke zal zijn.

Score:

Heerlijk scheerapparaat, lekker glad en makkelijk schoon te maken.
De kop beweegt goed en ik heb me er goed mee kunnen scheren

Score:

Na slechte scheer ervaringen met een ander werk, weer na vele jaren teruggegrepen naar mijn oude Philips (snoer).
Het bovenstaande ligt ten grondslag aan deze aanschaf.
Na een paar dagen kan ik zeggen. "De PT927 scheert super glad" ik hoef mij nu niet meer, met scheermesjes na te scheren

Score:

Vergroot scheeroppervalk van mesjes duidelijk merkbaar: snel en goed resultaat.
Bediening wijst zichzelf, makkelijk in gebruik

Score:

Te kort nog om goed te beoordelen. De eerste indruk is goed. Loopt soepeltjes over de huid en is lig goed in de hand.

Score:

Uitstekend scheerresulaat, zoals ik van Philips gewend ben. Het apparaat ziet er mooi uit. Ik vraag me alleen af hoe lang de sluiting van het klepje heel blijft want dit ziet er heel teer uit. Ook de houder is niet heel stabiel. Bij een volgend scheerapparaat van Philips hoop ik dat er een 'telefoonsnoer' is toegevoegd, dan is het gemakkelijk mee op vakantie in de tas mee te nemen en heb je geen snoer dat in de knoop kan raken.

Score:

Ik vind dit een van de betere scheerapparaten, hij scheert goed, ik ben er erg tevreden mee. Ik vind het alleen jammer dat je er niet mee onder de douche kan scheren.

Score:

Pas enkele dagen in gebruik: scheert als ik van Philips gewent ben. Maakt weinig lawaai en scheert glad

Score:

Tot nu toe prima resultaat! Heb het apparaat echter nog niet lang genoeg in huis om een volledig oordeel te kunnen geven. Maar so far so good!

Ligt vast in de hand
snelle oplaadtijd. Heerlijk om al na 3 minuten 1x te kunnen scheren.
Goed schoon te maken. Lekker fris vanonder de kraan.

Score:

Direct geprobeerd en het zelfde goede resultaat als mijn vorige scheerapparaat van Philips. De scheerkoppen zijn nu nog veel beter ingesteld om de contouren te volgen.

Score:

Hij scheert goed glad, en ligt goed in de hand.Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Is wel een aanrader.

Score:

1 keer gebruikt, een superglad resultaat. Zacht voor de huid, er is totaal geen irritatie opgetreden. Ben al jaren een tevreden Philips gebruiker.

Score:

Uitstekend apparaat! De aanschafprijs vond ik wel hoog.
Mooie vormgeving, mooie kleuren. De prijs van vervanging van de scheermesjes vind ik vrij duur.

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Internetshop.nl
8.9 1231 shopreviews
afhalen € 107,50 € 107,50 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Philips PT 927/18 PowerTouch Scheerapparaat Philips PT927/18 scheerapparaat Met de PowerTouch Pro is elke scheerbeurt verfrissend! Dankzij een langere scheerduur per...

Levertijd

Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Electro-magazijn.nl

bestsellers.eu
8.8 47 shopreviews
afhalen € 107,95 € 107,95 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Best Reviewed PHILIPS PT927/18 scheerapparaat Altijd Nederlandse modellen met volledige garantie

Op werkdagen voor 15.00 betaald, morgen in huis

Bobshop.nl
9.1 3540 shopreviews Best beoordeeld
afhalen € 107,99 € 107,99 Meest gekozen Bekijk product

Levertijd

Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis.

BCC
8.6 14714 shopreviews
afhalen € 107,99 € 107,99 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

PHILIPS PT927/18 - De PowerTouch Pro geeft uw ochtend een boost. Nu met een langere scheerduur per PHILIPS PT927/18 De PowerTouch Pro geeft uw ochtend een boost. Nu met een...

Op werkdagen voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis