• Scheerresultaat
  • Gebruiksgemak
    8.5
    8.1

Product een paar weken in bezit
Het nieuwe apparaat werkt tot volle tevredenheid en scheert echt beter en gladder dan vorige apparaten die ik had. Trouwens altijd van Philips!
Product een paar weken in bezit
Goed in de hand liggend apparaat dat grondig scheert.
  • Scheerresultaat 7
Product een paar dagen in bezit
Mooi apparaat, ligt lekker in de hand. Scheert goed, maar mijn baard is te stug voor een super glad resultaat. Voor het oog even snel scheren doet hij keurig. Vooralsnog dik te vreden.
Product een paar dagen in bezit
Heden morgen ontvangen, ff uurtje in de lader. En weer lekker scheren. Reden is dat mijn oude Philips HQ6740 versleten is. Mesjes zijn op, accu wordt minder.
Product een paar dagen in bezit
Solide scheerapparaat met goede resultaten. Ligt goed in de hand. Jammer dat er zo'n dun snoer wordt bijgeleverd. Mis m'n telefoonsnoer van oude apparaat. (ook Philips). Staat nl. stukken degelijker! Ook het basisstation oogt wat iel en goedkoop, waardoor het terugplaatsen onhandig verloopt.
Product een paar dagen in bezit
Dit is mijn 7e Philips scheerapparaat. Scheert snel, glad en kunt hem afspoelen onder lauw water. Altijd goed. ligt ook lekker in de hand.
Product een paar dagen in bezit
om nog even voor het oud en nieuw 2014/2015 een mooie gladde huid te verkrijgen kocht ik de philips pt927/18. het product overtrof mijn verwachtingen. ik was verrast door de mooie en perfecte afwerking,ligt goed in de hand en scheert super glad. IK vond wel dat het apparaat weinig toeren maakt in vergelijking met mijn oude philishave maar het resultaat is goed. hoelang de lading van de accu het uithoudt met hetzelfde scheerresultaat heb ik nog niet kunnen testen daar ik hem pas twee keer heb gebruikt maar ik vertrouw erop dat dit oke zal zijn.
Product een paar dagen in bezit
Heerlijk scheerapparaat, lekker glad en makkelijk schoon te maken. De kop beweegt goed en ik heb me er goed mee kunnen scheren
Product een paar dagen in bezit
Na slechte scheer ervaringen met een ander werk, weer na vele jaren teruggegrepen naar mijn oude Philips (snoer). Het bovenstaande ligt ten grondslag aan deze aanschaf. Na een paar dagen kan ik zeggen. "De PT927 scheert super glad" ik hoef mij nu niet meer, met scheermesjes na te scheren
Product een paar dagen in bezit
Vergroot scheeroppervalk van mesjes duidelijk merkbaar: snel en goed resultaat. Bediening wijst zichzelf, makkelijk in gebruik
Product een paar dagen in bezit
Te kort nog om goed te beoordelen. De eerste indruk is goed. Loopt soepeltjes over de huid en is lig goed in de hand.
Product een paar dagen in bezit
Uitstekend scheerresulaat, zoals ik van Philips gewend ben. Het apparaat ziet er mooi uit. Ik vraag me alleen af hoe lang de sluiting van het klepje heel blijft want dit ziet er heel teer uit. Ook de houder is niet heel stabiel. Bij een volgend scheerapparaat van Philips hoop ik dat er een 'telefoonsnoer' is toegevoegd, dan is het gemakkelijk mee op vakantie in de tas mee te nemen en heb je geen snoer dat in de knoop kan raken.
Product een paar dagen in bezit
Ik vind dit een van de betere scheerapparaten, hij scheert goed, ik ben er erg tevreden mee. Ik vind het alleen jammer dat je er niet mee onder de douche kan scheren.
  • Scheerresultaat 7
Product een paar dagen in bezit
Pas enkele dagen in gebruik: scheert als ik van Philips gewent ben. Maakt weinig lawaai en scheert glad
Product een paar dagen in bezit
Tot nu toe prima resultaat! Heb het apparaat echter nog niet lang genoeg in huis om een volledig oordeel te kunnen geven. Maar so far so good!
  • Degelijkheid 10
Product een paar dagen in bezit
Ligt vast in de hand snelle oplaadtijd. Heerlijk om al na 3 minuten 1x te kunnen scheren. Goed schoon te maken. Lekker fris vanonder de kraan.
Product een paar dagen in bezit
Direct geprobeerd en het zelfde goede resultaat als mijn vorige scheerapparaat van Philips. De scheerkoppen zijn nu nog veel beter ingesteld om de contouren te volgen.
  • Scheerresultaat 10
Product een paar dagen in bezit
Hij scheert goed glad, en ligt goed in de hand.Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Is wel een aanrader.
Product een paar dagen in bezit
1 keer gebruikt, een superglad resultaat. Zacht voor de huid, er is totaal geen irritatie opgetreden. Ben al jaren een tevreden Philips gebruiker.
  • Degelijkheid 7
Product een maand in bezit
Uitstekend apparaat! De aanschafprijs vond ik wel hoog. Mooie vormgeving, mooie kleuren. De prijs van vervanging van de scheermesjes vind ik vrij duur.