Brother ADS-2600W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother ADS-2600W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

AJIM61 13-09-2014
Geschreven voor: Brother ADS-2600W

Voorlopig degelijkheid op 1. Ik gebruik deze scanner nu 1 week voor het digitaliseren van clientgegevens. Snel, goede weergave, maar .....
Het scannen van meerdere pagina's gaat regelmatig mis. Hierna dien je de melding op computer af te sluiten en de scanner te resetten. Dit wekt bij mij irritatie op, zeker indien blijkt dat het pakket op de MFC van Brother wel in 1x gescand wordt.
Ik kijk het max. nog 1 week aan!

ejdeboer 12-07-2014

Hoge scankwaliteit - Betrouwbaar - Even wennen aan de software

Nu 6 maanden de Brother ADS-2600W in bezit. Een heel fijn apparaat, erg tevreden. Zeer goede scankwaliteit, werkt snel en goed. Het apparaat was niet goedkoop maar is het zeker waard gebleken. De software zou iets intuitiever kunnen, ik moest er best aan wennen en het is me nog niet gelukt om de scanner op het netwerk aan te sluiten. Wel scan ik via USB direct op mijn pc en het werkt geweldig. Je moet er wellicht even aan wennen, maar dan heb je echt een hele goede document scanner. Aanrader.

Handy08 06-03-2014
Geschreven voor: Brother ADS-2600W

Prima scanner met veel mogelijkheden, maar levert wel softwareproblemen op. De eerste bladzijde wordt gescand en daarna geeft het apparaat een foutmelding die niet zonder ondersteuning Brother kan worden verholpen.