HP Scanjet N7710

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Scanjet N7710 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,8

wim6305 05-01-2009
Geschreven voor: HP Scanjet N7710

Enkele weken geleden deze scanner aangeschaft met een nieuwe laptop (vista); ook van HP. Installatie verliep vlot. Dan het scannnen. De eerste paar scans gingen vlot door de machine; het vervolgens opslaan verloopt een stuk langzamer.
Echter na een paar scans, crashte de driver.
Kan gebeuren denk je dan; driver installeren, software opnieuw installeren en weer scannen. Na een paar scans hetzelfde probleem.
Apparaten teruggebracht bij leverancier. Bij de technische dienst zijn ze een dag bezig geweest, nieuwe firmware op de scanner (in overleg met HP), etc. Proberen maar weer; echter geen succes. Na een paar scans hetzelfde euvel. Voor de zekerheid nog even de software en drivers geïnstalleerd op een XP laptop (ook van HP). Hetzelfde probleem.
Op het HP forum is dit probleem overigens ook bekend (google maar op: error SDSS HP N7710).
Reactie van HP toen mijn leverancier belde: Bij ons doet de scanner het wel goed, alleen wij hebben hem aangesloten op een NIET HP computer. Ja u leest het goed! Dit probleem is al meer dan een half jaar bekend bij HP, maar ze lossen het niet op want het komt maar zelden voor (zeggen ze....).
Oftewel; letterlijk een waardeloze scanner; immers je kan er niet mee scannen!!!