Canon CanoScan LiDE 700F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon CanoScan LiDE 700F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Piet Ph. 30-01-2012
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 700F

bij CAMERANU.nl op maandag besteld en betaald en dinsdagmorgen al in bezit.
Heb er kleine zwart w. foto`s uit de jaren 50 en 60 op gescand en de Canon geeft een perfecte weergave ook de mogenlijkheid voor het scannen van dia`s is goed .Het bedienings gemak is gemakkenlijk omdat de klep naar de zijkant open gaat en hij is behoorlijk snel in het scannen , voor mij voldoet hij net als de leverancier met een dikke voeldoende .

Wibo19 13-11-2009
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 700F

Deze scanner gekocht om negatieven mee te scannen en vanwege de redelijke prijs.
Ik ben zeer tevreden, ik gebruik de scanner in combinatie met photoshop elements. De resultaten zijn heel behoorlijk. (Veel beter dan mijn 7 jaar oude HP 3960)
Ik vind de scantijd ook goed meevallen (2min). Vooral de aparte filmscan adapter werkt prettig.
De software van Canon is prachtig eenvoudig.
Kortom precies wat ik er van verwacht

leeu4702 04-11-2009
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 700F

Inmiddels heb ik deze scanner wat langer. In eerste instantie had ik ook het plan deze te retourneren omdat ook ik niet verder kon als 600dpi, omdat het keuzelijstje niet meer weergeeft. Echter, wanneer je het gewoon intypt in het daarvoor bestemde vakje werkt het wel. Feit blijft dat het alleen goed werkt wanneer je onderwerp volledig plat is. Kreukels worden echt overdreven dmv schaduwen etc.

Senots 23-10-2009
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 700F

volgens de specificatie zou deze moeten scannen met 4800dpi.
In de praktijk kom ik niet hoger dan 600 dpi. Hierop gebeld met de Canon support line en waar je dan mee in gesprek komt is hopeloos!
als die scanner maar tot 600 dpi komt, dan is het zo géén uitleg of info. Waardeloos.
Scanner is retour!