Kuvings B6000PR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kuvings B6000PR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Johanna van der Schuur 09-01-2016
Geschreven voor: Kuvings B6000PR

Wat een fantastisch apparaat. Eerst hebben we een Tefal slowjuicer gekocht. Bij de eerste wortel liep het apparaat al vast. Gelukkig konden we hem terugbrengen en zijn we toch overstag gegaan en dit apparaat gekocht. We vonden hem namelijk wat duur.

Eenmaal thuis konden we niet meer wachten en hebben we gelijk een sapje gemaakt. Alle groente gaan er moeiteloos doorheen, wortel, bietjes, zoete aardappel. Noem maar op. Schoonmaken gaat ook redelijk makkelijk. Vind het alleen jammer dat de onderdelen niet in de afwasmachine kunnen. Verder helemaal tevreden.

Roos 02-01-2016
Geschreven voor: Kuvings B6000PR

Een mooi apparaat, hij is nagenoeg geluidloos. Ideaal dat hij een grote "mondopening" heeft, dan hoef je de stukken niet zo klein te snijden! Na even goed kijken hoe de onderdelen exact in elkaar passen is hij makkelijk te bedienen. Een echte aanrader!

Marion 29-12-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000PR

Goede machine, mooi vormgegeven, handig in gebruik.
In het begin even uitvogelen hoe die in- en uit elkaar moet, maar daarna prima en gebruiksvriendelijk.
Handige accessoires. De slowjuicer moet je ook langzaam gebruiken, dus niet eerst volproppen maar rustig stuk voor stuk groente en fruit toevoegen. het pulp komt er vrij droog uit dat geeft in ieder geval de indruk dat de pers optimaal werkt.