Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
Markbos
31-12-2012
Helaas had ik in de eerste instantie problemen met internet van wifi, maar na wat uitzoek werk en heen en weer gemail met TP-Link heb ik nieuwe firmware gekregen en sindsdien werkt die perfect.

De installatie is erg makkelijk via de CD of gewoon je browser.

Het bereik is erg goed, we hebben een maisonnette met 3 verdiepingen, en op alle 3 de verdiepingen hebben we prima bereik. Uiteraard staat de router op een centrale plek; de eerste verdieping.

Omdat ik in de eerste instantie wat problemen had met deze router geef ik hem voor de betrouwbaarheid een 8.
Totaal 9

• Installatie
  • Bereik
  • Mogelijkheden
  • Betrouwbaarheid
Eerdere review [ Review 5 van 7 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
  Winkelbeoordeling Prijs Naar alle prijzen

37 winkelreviews
€ 55,95 Bekijk

264 winkelreviews Thuiswinkel.org
Onderstaande tekst is afkomstig van TP-LINK
Deze aanbieder is een erkende reseller van TP-LINK producten en ontvangt volledige technische ondersteuning van TP-LINK. De door u gekochte TP-LINK producten vallen onder onze totale service- en garantiebeleid.
5 sterren

€ 59,00 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.