Sitecom WLR-5002 AC750 Wi-Fi Router X5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom WLR-5002 AC750 Wi-Fi Router X5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marijnvdgruiter 17-01-2018

Zeer goede sitecom router

Hele goede router voor thuis gebruik en het streamen van HD series en films. De router heeft veel instellingen die je kunt aanpassen en helemaal in het Nederlands.

Ook is installeren zeer simpel, binnen 5 minuten werkt je router en kan je deze instellen zoals jij wilt!

Pluspunten

• Het 5GHz netwerk
  • Het gast-netwerk wat je open kunt zetten

Minpunten

• Het bereik is niet veel ver

Vonk 09-12-2017

Snelle installatie, goedsignaal

Mooi apparaat, goede verbinding, staat achter een ziggo modem als WIFI access point.
Even zoeken naar juiste intellingen als WFI access point. Qua design een mooi apparaat, kan ook opgehangen worden.

Pluspunten

• Goed signaal
  • 2,4 en 5 GHz dekking
  • mooi design
  • kan opgehangen worden

Minpunten

• even zoeken naar instelling als WIFI only

Caroline 19-12-2016

WLR5002 AC Router van Sitecom

Hele goede beschrijving van het product, handleiding voor snel installeren, foto maken van de gegevens, serienr. enz., aansluiten en klaar is Kees of in dit geval Caroline ;)

Pluspunten

• verkorte handleiding

Minpunten

• geen

jungfar 17-09-2016

Prima dual-band router

In verband met glasvezel-internet bij Caiway (500 Mbps) heb ik na 6 jaar mijn nog prima werkende Sitecom Wireless Router 300N X2 vervangen door deze Sitecom WLR-5002 AC750 Wi-Fi Router X5. Deze router heeft 4 gigabit poorten en 2 wireless snelheden (2.4 en 5 GHz ; 300 en 450 Mbps). Tevens mogelijkheid voor toegang door gasten.
De Router staat op de eerste verdieping, waardoor het bereik overal in huis goed is.
De vormgeving is mooi; ook is er een USB-poort aanwezig, waarop een harde schijf kan worden aangesloten.

Pluspunten

• 4 gigabit poorten
  • 2 WiFi snelheden
  • USB-poort

Leopold 21-07-2016

Service is belangrijk bij zulke toestellen

Ik had een probleem met USB control center, op zulke momenten is de naverkoopdienst zeer belangrijk en dat heb ik ondervonden bij Sitecom.Nu werkt mijn apparaat perfect met dank aan de helpdesk.

OsA 30-04-2016

Wireless router met power - TOP

Deze router aangeschaft om door het hele huis goede verbindingssnelheid te creëren. Staat opgesteld achter een CISCObox van ZIGGO/UPC. Installatie is peulenschil. Gescheiden netwerken 2.4GHz en 5GHz, dus mogelijkheid om voor grote datatransporten het veel snellere 5GHz te gebruiken en te scheiden van het huis, tuin en keuken gebruik (2.4GHz). Daarnaast nog de mogelijkheid om een apart gastennetwerk te activeren. Functioneert allemaal zoals gehoopt.
Over de duurzaamheid/betrouwbaarheid valt nu nog weinig te zeggen. Heb hier echter alle vertrouwen in aangezien Sitecom 10 jaar garantie afgeeft (na registratie).

dieLange 04-03-2016

Router achter XS4ALL Fritzbox 7490. Deze staat beneden in de meterkast en woon op 2 hoog.

Gebruik hem puur voor wifi signaal en deze is zeer goed! Daarnaast is de router makkelijk te installeren en vind ik hem er mooi uitzien t.o.v. andere routers.

Ronny 17-01-2016

Eenvoudige te installeren geplaats achter de ziggo modem.Omdat de ziggo moden in meterkast is ingebouwd is Coverage bij ons zeer slecht.
Heb dan aangeschaft ter verbetering van de wifi signaal.De router voldoet voor de rest aan de snelheid en het bereik.ook op de zolder is zeer goed!tot nu geen problemen mee gehad alles werkt gewoon perfect en heb er geen omkijken meer naar, zoals het hoort!

ludo.videler 30-09-2015

Installatie gaat eenvoudig en werkt, tot volle tevredenheid, snel en goed!!! Topproduct voor een alleszins redelijke prijs
(Eerdere door mij aangekochte Sitecom-producten voldoen tot volle tevredenheid!)

vwer 22-09-2015

Prima router,zeer goede dekking van de wifi en snel internet.
Weinig geld voor een toch zeer goede router.

P.Quist 21-09-2015

Router is makkelijk te installeren, bereik is een stuk beter dan de oude router. Prima router voor een leuke prijs.

LCKS1970 14-06-2015

Prima apparaat met dualband. Waardoor ik altijd snel op internet kan met meerdere apparaten tegelijk. Meer dan de prijs waard, ben echt superblij met mijn nieuwe router. Installeren is een fluitje van een cent, gewoon de snoertjes op de juiste plek erin en hoppa "online"!

RTFM68 10-06-2015

Ik heb dit product via Paradigit besteld, de goedkoopste op dat moment, en de volgende dag in huis.
Deze router staat op zolder en zit achter mijn Ziggo router gekoppeld (dus puur als router, modem gedeelte wordt dus niet gebruikt). De Ziggo router heeft een beperkt WiFi bereik. Deze Sitecom heeft bedraad een PC en een NAS gekoppeld. Via WiFi bediend deze Sitecom router de zolder, de eerste verdieping en zelfs een deel van de tuin. Zeer goed bereik dus.
De gescheiden 5Ghz en 2,4Ghz kanalen zijn ideaal. 5Ghz voor connectie met de nieuwste apparatuur en 2,4GHz voor connectie de oudere apparatuur. Dat gaat je niet lukken bij Ziggo. Daar is het òf 5Ghz òf 2,4Ghz.
Al met al ben ik een tevreden gebruiker.

Shaloyke 07-06-2015

Redelijk produkt. Installatie is een fluitje van een cent.
Bereik valt me toch iets tegen, had er meer van verwacht.

Sitecom Webcare 08-06-2015

Mogelijk kan in uw situatie het bereik nog verder verbetert worden door bv. te kijken naar de plaatsing van de router. Tips voor het verbeteren van het signaal vindt u hier: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-5002v1001/wi-fi-router-ac750/faq/basic/2007

Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht, neem dan gerust contact met ons op. Contactopties vindt u hier: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-5002v1001/wi-fi-router-ac750/contact

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

Kadoshop 19-03-2015

Ik heb dit product bij de Kijkshop gekocht en had het de volgende dag al in huis. Was zo aangesloten. Makkelijk snel en goed werkend product. Alle apparaten werken snel in huis.

Claudia1912 07-02-2015

Vorige week gekocht bij MediaMarkt. Deze eerst terug gebracht omdat iedereen zei dat ik de Nighthawk 7000 van Netgear moest hebben. Veeeel beter en betere prestaties. Nou, niet dus. Hetzelfde bereik. Dezelfde sneheid.Dus weeeer geruild en mn geld terug. (110 euro duurder) Installatie fluitje van een cent. Duurt maximal 5 minuten met het invoeren van de wachtwoorden erbij. Bereik voldoende en voor de rest.... downloaden met mn pc en overall in huis met tablet en mobieltje.