Christopeit Cambridge

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Christopeit Cambridge op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

corens 26-05-2012
Geschreven voor: Christopeit Cambridge

Gebruik de roeier nu een paar maanden. Beslist geen spijt van de aanschaf. Wellicht omdat ik al langer in de sportschool sport zou de weerstand voor mij iets groter mogen zijn, hetgeen ik echter compenseer door meer roeibewegingen in een minuut te maken, zodat ik de voor mij geadviseerde hartfrequentie kan halen. De machine is hoofdzakelijk door mij aangeschaft om in conditie te blijven.Absoluut een fijn apparaat.

corens 06-02-2012
Geschreven voor: Christopeit Cambridge

Bijgaande foto waarschijnlijk Cambridge I, Aangeschaft is Cambridge II.Fraaiere vormgeving.Keuze bepaald door fraaie compacte vorm/prijs. Montage zou zelfs zonder instructieboekje(duits/engels)gelukt zijn. Gemakkelijk te verwijderen display moet nog wel voorzien worden van twee AA batterijen.
Prima apparaat om conditie te behouden dan wel te verbeteren.Omdat roeier niet lang in bezit is kan ik de duurzaamheid moeilijk beoordelelen.(lijkt prima)

Pieter Stolk 23-12-2011
Geschreven voor: Christopeit Cambridge

Wat een apparaat zeg, voldoet ECHT aan al mijn verwachtingen. Makkelijk te monteren, fijn in gebruik en geen geluid!,
Wel spierpijn de eerste week maar het voelt goed. Ik ben een hardloper en de dagen dat ik niet loop train ik op de Cambridge2 een zeer goede combinatie die ik eigenlijke iedere hardloper kan adviseren.
Helemaal TOP!
Groet,
Pieter

yuribear 23-09-2015

welk model heb je? ik heb interesse om er ook 1 aan te schaffen.

Oldtimerries 15-12-2011
Geschreven voor: Christopeit Cambridge

Roeitrainer CambridgeII is geweldig geruisloos en makkelijk.1 oefening voor je armen,2 oefening voor je armen en benen,rug,buik.Is verstelbaar de stang 4 maal.Makkelijke montage leesbare display.

Cyn123 26-07-2011
Geschreven voor: Christopeit Cambridge

Eindelijk een roeier die geen herrie maakt. Ik werd gek van mijn oude roeier met luchtweerstand. Deze gaat met elastisch koord, dus geruisloos. Nu heb ik lekker de TV erbij aan en kan het ook nog horen. Prijs kwaliteit is super. Hij is licht en verplaatst makkelijk, daarna inklappen en weg in de hoek, optimaal! Verder ben ik niet technisch, maar het werkt gewoon goed en ben erg tevreden. 1 dingetje, er zit geen hartslagmeter op, maar dit heb ik met mijn Polar horloge. Verder geeft hij wel alles aan, tijd afstand en calorieën. De goedkoopste die ik kon vinden is rond de 119 inclusief verzenden. Ik vind dit bedrijf alleen niet hier op Kieskeurig.

Mon1que 22-08-2012

Can you please let me know what company you purchased this from? At this stage I can only find the cheapest at euro135.00 plus 12.20 postage.
Many thanks
Monique