Christopeit Cambridge - Reviews

120 kg
Kleuren
zilver

corens 26-05-2012 Product kwartaal in bezit

Gebruik de roeier nu een paar maanden. Beslist geen spijt van de aanschaf. Wellicht omdat ik al langer in de sportschool sport zou de weerstand voor mij iets groter mogen zijn, hetgeen ik echter compenseer door meer roeibewegingen in een minuut te maken, zodat ik de voor mij geadviseerde hartfrequentie kan halen. De machine is hoofdzakelijk door mij aangeschaft om in conditie te blijven.Absoluut een fijn apparaat.

corens 06-02-2012 Product paar dagen in bezit

Bijgaande foto waarschijnlijk Cambridge I, Aangeschaft is Cambridge II.Fraaiere vormgeving.Keuze bepaald door fraaie compacte vorm/prijs. Montage zou zelfs zonder instructieboekje(duits/engels)gelukt zijn. Gemakkelijk te verwijderen display moet nog wel voorzien worden van twee AA batterijen.
Prima apparaat om conditie te behouden dan wel te verbeteren.Omdat roeier niet lang in bezit is kan ik de duurzaamheid moeilijk beoordelelen.(lijkt prima)

Pieter Stolk 23-12-2011 Product paar weken in bezit

Wat een apparaat zeg, voldoet ECHT aan al mijn verwachtingen. Makkelijk te monteren, fijn in gebruik en geen geluid!,
Wel spierpijn de eerste week maar het voelt goed. Ik ben een hardloper en de dagen dat ik niet loop train ik op de Cambridge2 een zeer goede combinatie die ik eigenlijke iedere hardloper kan adviseren.
Helemaal TOP!
Groet,
Pieter

Oldtimerries 15-12-2011 Product paar weken in bezit

Roeitrainer CambridgeII is geweldig geruisloos en makkelijk.1 oefening voor je armen,2 oefening voor je armen en benen,rug,buik.Is verstelbaar de stang 4 maal.Makkelijke montage leesbare display.

Cyn123 26-07-2011 Product maand in bezit

Eindelijk een roeier die geen herrie maakt. Ik werd gek van mijn oude roeier met luchtweerstand. Deze gaat met elastisch koord, dus geruisloos. Nu heb ik lekker de TV erbij aan en kan het ook nog horen. Prijs kwaliteit is super. Hij is licht en verplaatst makkelijk, daarna inklappen en weg in de hoek, optimaal! Verder ben ik niet technisch, maar het werkt gewoon goed en ben erg tevreden. 1 dingetje, er zit geen hartslagmeter op, maar dit heb ik met mijn Polar horloge. Verder geeft hij wel alles aan, tijd afstand en calorieën. De goedkoopste die ik kon vinden is rond de 119 inclusief verzenden. Ik vind dit bedrijf alleen niet hier op Kieskeurig.