Joy Sport Concept Air Power

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Joy Sport Concept Air Power op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Kopen 25-12-2014
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Geen aanrader. Hoewel luchtgeremd, is een bladveer opgerold in een kunststof cassette met verlijmd deksel. Deze bladveer zorgt voor de weerstand.

Het afrollen en opwinden van de bladveer (staat veel spanning op) zorgt voor een laterale kracht (zijwaarts) en drukt de deksel eruit. Gevolg is een ratelend geluid alsof je lager eruit loopt. Uiteindelijk loopt de bladveer uit de cassette en rolt zichzelf af.

Het is wat naïef van de fabrikant om deze constructie (verlijmd deksel) zo te maken. Ergens weten ze dit wel.
In mijn geval heeft de fabrikant? of importeur? houtschroeven in de deksel gedraaid! Gevolg een gescheurd deksel.

Als ik nog iets positiefs kan noemen. Het stoeltje loopt soepel op rolletjes. Hier is aandacht aan besteed. De stalen constructie is een plus maar met oefenen schuift de roeier gemakkelijk weg over de grond.

Spijt van deze aankoop.

fcveck 28-04-2019

Exact dit probleem ervaren. Roeitrainer nu drie jaar in bezit. Elke dag geroeid. Na verloop van tijd begon het ratelende geluid zoals in de review hierboven vermeld. En nu is de bladveer uit de cassette geschoten. Breng 'm weg voor reparatie maar drie jaar oud dus buiten de garantieperiode. Als ik een nieuwe ga kopen wordt het in elk geval geen Joy Sport.

Kopen 25-12-2014
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Geen aanrader. De bladveer zit opgerold in een kunststof cassette met verlijmd deksel. Het afrollen en opwinden van de bladveer zorgt voor een laterale kracht (zijwaarts) en drukt de deksel eruit. Het is naïef van de fabrikant om deze constructie zo te maken.

Spijt van deze aankoop.

Verstappen1 15-02-2014
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Hij roeit soepel, en staat stevig op de grond mijn conditie is goed vooruit gegaan. Ik heb er ook een borstband voor de hartslag bij gekocht. Hiermee kan ik mooi op de juiste hartslag sporten. Het apparaat kan ik makkelijk inklappen zodat er voldoende ruimte overblijft. Prijskwaliteit een roeier die zeer comfortabel is tot nu toe zeer tevreden.

retsam73 23-03-2010
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Na veel wikken en wegen,hebben we de JOY SPORT roeimachine aangeschaft.We hebben gekozen voor de zwarte uitvoering,gemak dient de mens is zeker van toepassing,omdat de roeimachine de weerstand automatisch aanpast aan de kracht van de persoon die erop traint.Het is een heerlijke machine...Helemaal geweldig.

Natalya 27-10-2009
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Heb lang getwijfeld om een tweede fitnessapparaat te kopen uiteindelyk gekozen voor deze joysport roeier, gekocht in kuringen snelle levering,goede uitleg.roeit zeer goed en plezant.wij kunnen deze roeier aan iedereen aanraden..

Familie Kramer 12-11-2008
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Fantastische roeier waar wij met ons hele gezin met veel trainingsplezier gebruik van maken.

Het zitje rolt en zit perfect.

We hebben er ook een hartmeterband (Draadloos) bijgekocht speciaal voor mijn man die precies op de goede hartslag

moet trainen om optimaal af te vallen.

Dit lukt uitstekend (17 Kilo Afgevallen).

De roeier is duur maar zijn geld wel waard.

Erben Wenneker 25-03-2008
Geschreven voor: Joy Sport Concept Air Power

Maakt via een ventilator een mooi briesend windgeluid dat meteen voor frisse zuurstof en koeling zorgt, je kunt hem makkelijk opbergen.

Tijdens het roeien past de weerstand zich volautomatisch aan naar de kracht van de gebruiker.

Als extra optie heb ik er een draadloze hartslagband bij gekocht, om precies in de vetverbrandingszone te kunnen trainen.

Ik vindt het een goed apparaat, maar geef geen overdreven hoge punten omdat ik niet weet hoe goed de andere roeiers zijn.

3 Jaar meer dan tevreden in bezit.