Tefal VS4001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal VS4001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

jilly66 20-05-2013
Geschreven voor: Tefal VS4001

Eten bereiden gaat goed totdat je het eruit haalt..de serveerschaal is zwak en dondert naar beneden. Weg eten.
Vandaag maar de serveerschaal erin laten zitten. Zou graag 2 extra doorzichtige onderkanten willen hebben. Op de zwarte display blijft water liggen niet handig dan kookt het en verliest het zijn vitamines..
Schalen staan niet zo stevig als dat ik verwacht had..

Weet iemand waar je die eerste schaal los kan kopen , gaat om de onderkant.?????

W. Van Ent 17-12-2011
Geschreven voor: Tefal VS4001

hebben toestel ongeveer halfjaar... zeer gemakkelijk in gebruik met zeer lekker resultaat... op dit gebied prima...

Helaas is draaiknop reeds stuk, en komt handvat deksel los... misschien is het toestel op een vrijdagavond na 4 uur voor lang weekend geproduceerd, maar zou toch niet mogen voor die prijs

adreaan 25-07-2010
Geschreven voor: Tefal VS4001

Vandaag voor eerst uitgeprobeerd,rijst, sperzieboontjes en kippenpootjes.
wel eerst de handleiding lezen voor de stoomtijden.
Even wennen.

Eerst groente, daarna de rijst en vervolgens de kip, dus 3 verschillende stoomtijden.
resp.25 min., 20 min. en 15 min.

Achteraf was beter geweest.
resp. 25, 25 en 20 minuten en gelijk de kruiden erbij doen.
Zoals zout bij groente, dacht gelezen te hebben pas achteraf.
Rijst moet je in plastic bakje doen en vullen met kokend water, verhouding zie boek.

Smaak, voor eerste keer tevreden, kip en groente prima, rijst tekort gekookt.
Miste nog een sausje, dit moet er volgende keer wel bij.

Veel werk is schoonmaken, volgende keer in vaatwasser,
want daar kunnen ze tegen.

Advies: Neemt de tijd om het
boek door te nemen en trekt
handschoenen aan.

marcelooms 11-01-2010
Geschreven voor: Tefal VS4001

Geweldig apparaat met maar 1 nadeel: het veel te korte snoer.

frannorus 21-08-2009
Geschreven voor: Tefal VS4001

wat een sof...heb hem nu 6 dagen en er 5 dagen mee gekookt, was super-enthousiast vond al mijn eten er heerlijk in worden. Vandaag weer proberen te gebruiken voor aardappels, groente en vis en halverwege vlogen de vonken eruit!!!!! Vette knal en de stoppen waren door...gelukkig maar...

Nu maar een pizza bestellen en flink chagerijnig... had me verheugd op een gezonde maaltijd i.p.v. een vette dure hap!

Morgen maar terug naar de winkel...wordt vervolgd!

Meijering1980 09-11-2011

Ik heb een half jaar geleden eentje gekocht maar kom er nu pas aan toe om er iets in te bereiden. Tot mijn grote schrik zat er geen receptenboekje bij. Ook Tefal heeft ze niet op voorraad. Kan ik een kopie krijgen van het receptenboek van de Vita Cuisine?
ps.
Heb je een nieuwe gekrgeen in de winkel?

Corry

KarinQ 22-02-2009
Geschreven voor: Tefal VS4001

Zeer tevreden over deze stoomkoker. Handig is de plaat waar je vis en vlees op kunt stomen met of zonder saus. Ook is het een supermooi apparaat dat een plekje in het zicht verdient.
Een echte aanrader.