Winkels

Reviews: Redcoon


Op deze pagina vind je een overzicht van alle reviews van Redcoon.


2979 reviews Totaalscore 8,2
4.5 sterren
Gemak
4.5 sterren
8,5

We zijn benieuwd naar hoe gemakkelijk het je werd gemaakt om de online aankoop uit te voeren. Je kunt hierbij denken aan punten zoals:

  • Vond je de website duidelijk of juist niet?
  • Hoe makkelijk kon je de producten die je zocht vinden?
  • Was het makkelijk om te betalen of juist lastig
  • Moest je veel of weinig gegevens invullen?
  • Hoe ervaarde je het bestelproces?
  • Was het duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap die je deed?

Service
4 sterren
7,6

Bij 'Service' zijn we benieuwd naar hoe je werd ondersteund voor, tijdens en na het aankoopproces. Punten waar je aan kunt denken:

  • Hoe ervaarde je de bereikbaarheid van de winkel voor vragen?
  • Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe ervaarde je de professionaliteit?
  • Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting?
  • Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
  • Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service elementen en zo ja, wat vind je hiervan?

Assortiment
4.5 sterren
8,5

Bij het onderdeel 'Assortiment' zijn we benieuwd naar:

  • Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting?
  • Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep?
  • Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte?
  • Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend?
  • Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen?

Aanbeveling
4.5 sterren
8,0
In welke mate zou je deze winkel aanbevelen aan iemand anders?
Meer informatie over de consumentenreviews

Hier lees je de beoordelingen die onze bezoekers Redcoon hebben gegeven.

Pagina 1 van 383
Totaal 8,0
4.5 sterren
31-07-2015

Ronald

Aankoop: Online

  • Heldere bestelprocedure Gemak 8
  • Snelle levering Service 8
  •   Assortiment
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Ronald
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
31-07-2015

Lia

Aankoop: Online

De Dysen koeler AM06 is een fantastisch apparaat, maar inderdaad veel geld.

  • artikel was niet op voorraad,zou week later komen.Werd toch nog iets later,daar kregen we bericht over.Prima geregeld. Gemak 9
  • Alles werd vervolgens keurig en snel geleverd. Service 8
  • Hebben niet het hele assortiment bekeken, we zochten de Dysen koeler en jullie kwamen er met de beste prijs uit. Assortiment 8
  • Alles prima geleverd, aanbevolen Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Lia
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
30-07-2015

Jan

Aankoop: Online

  • Heel snel gevonden de ssd Gemak 9
  • prima Service 9
  • heeft wat ik nodig heb Assortiment 8
  • Snelle levering en een hele lage prijs en dat wil iedereen. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Jan
Reageer op deze review

Totaal 7,5
4 sterren
30-07-2015

Janneke

Aankoop: Online

  • Zoeken, bestellen en betalen gaat gemakkelijk. Gemak 9
  • I.v.m. de stakingen bij Postnl heb ik geen melding gekregen dat mijn pakket verstuurd en aangekomen was bij het servicepoint waar ik het pakket af heb laten leveren. Ik vind dat Redcoon hier pro-actiever mee om had kunnen gaan. Op mijn email (2 weken geleden verzonden naar Redcoon) met de vraag wat er mis was met de verzending heb ik tot op heden geen antwoord gekregen. Ik heb zelf een chat moeten starten om antwoord te krijgen en toen bleek dat mijn pakket al een week op het servicepunt lag. Service 6
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Bestellen gaat gemakkelijk, klantenservice laat te wensen over. Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Janneke
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
29-07-2015

hotpoint ariston

Aankoop: Online

  • in een klik alles goed overzichtelijk Gemak 9
  • Netjes verzorgt Service 9
  • veel keus Assortiment 9
  • Nog niet iedereen durft te kopen via internet Aanbeveling 8
» Lees de hele review van hotpoint ariston
Reageer op deze review

Totaal 3,0
1 sterren
29-07-2015

Tommywijk

Aankoop: Online

Fout op fout. Te lang verhaal om helemaal op te schrijven.
Weet wel dat de spullen ergens in oost europa worden klaargezet en verstuurd. Communicatie onderling is wellicht hierdoor waardeloos met alle gevolgen van dien. Interne communicatie is waardeloos. Terug gestuurde kapotte bbq gewoon weer terug gekregen, precies dezelfde! Medewerkers hebben geen idee hoe ze met klachten om moeten gaan. Managers komen met standaard "oplossingen". Voorbeeld: Ik geef aan nooit meer iets bij Redcoon te kopen. Krijg ik een mail terug dat ik 5 euro korting krijg op de volgende aankoop... Voor mij was Redcoon 1 malig. Moet trouwens nog steeds op mijn geld wachten.

  • Kopen gaat makkelijk. Producten terugsturen/afhandelen? Dan zijn er veel obstakels. Gemak 2
  • Fout op fout. Interne communicatie is waardeloos. Terug gestuurde kapotte bbq gewoon weer terug gekregen. Medewerkers hebben geen idee hoe ze met klachten om moeten gaan. Managers komen met standaard "oplossingen". Voorbeeld: Ik geef aan nooit meer iets bij Redcoon te kopen. Krijg ik een mail terug dat ik 5 euro korting krijg op de volgende aankoop... Voor mij was Redcoon 1 malig. Moet trouwens nog steeds op mijn geld wachten. Service 2
  • Voldoende aanbod. Of het werkt is een tweede. Assortiment 7
  • Barslecht. Kost heel veel tijd en geld om uberhaupt je geld terug te krijgen. Voel me totaal niet serieus genomen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Tommywijk
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

30-07-2015
Beste Tommy Wijk,

Hartelijk dank voor je bericht. Wij hebben via verschillende kanalen bericht van je mogen ontvangen.

Wij beschikken inderdaad over een centraal Europees magazijn, deze staat echter in Duitsland en niet in Oost Europa zoals je aangeeft. Het is zeker niet de bedoeling dat je een defect artikel retour ontvangt, graag willen wij nagaan wat hierin is misgegaan.

Helaas hebben wij geen of onjuiste klantgegevens van je doorgekregen, graag ontvangen wij je klantgegevens zodat wij de situatie voor je na kunnen gaan.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon team
Totaal 10
5 sterren
29-07-2015

oscar serne

Aankoop: Online

  • duidelijk en overzichtelijk Gemak 10
  • ik kreeg goede informatie over de telefoon en correcte aflevering van product Service 10
  • zeer grote keus Assortiment 10
  • scherpste prijzen en goede leveringscondities Aanbeveling 10
» Lees de hele review van oscar serne
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
29-07-2015

paul400rr

Aankoop: Online

snelle reactie/ response, per mail, bij een niet juist product goede afhandeling/crediteren, duidelijke omschrijving van artikelen,

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • snelle service per mail contact Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van paul400rr
Reageer op deze review

Totaal 4,0
1 sterren
29-07-2015

moet ook anoniem kunnen vind ik

Aankoop: Online

als jullie nog iets willen verbeteren aan de klantgerichtheid dan liggen hier kansen , als een klant tot zo'n besluit komt dan is er toch wel iets erg misgegaan

  • (Geen motivatie) Gemak 7
  • ik ben zo slecht en onverstandig behandeld door ene xxx van via de internetchat over een garantiekwestie direct na een dure aankoop dat ik me heb voorgenomen NOOIT meer iets te kopen van Redcoon Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • zie hierboven brrrrr erg slecht maar zie hiervoven Aanbeveling 2
» Lees de hele review van moet ook anoniem kunnen vind ik
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

29-07-2015
Beste redcoon-klant,

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen je mening op prijs.

Jammer dat het zo is gelopen. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team
Totaal 9,0
5 sterren
28-07-2015

Andrea

Aankoop: Online

zie boven, ik heb alleen maar goede ervaringen tot nu toe, zowel privé als ook zakelijk

  • je hoeft niet lang te zoeken, website is duidelijk Gemak 8
  • niets op aan te merken Service 9
  • ruimschoots voldoende Assortiment 10
  • Ik vind Redcoon een ontdekking: snel, efficient, prima in orde. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Andrea
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
28-07-2015

Jan Willem

Aankoop: Online

Het product wat ik heb aangeschaft was bij jullie veruit het goedkoopst!

  • Duidelijke webshop. Gemak 9
  • Snelle levering. Service 9
  • Ruim assortiment. Assortiment 9
  • Tevreden over de algehele gang van zaken. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Jan Willem
Reageer op deze review

Totaal 8,0
4.5 sterren
28-07-2015

A Reitsema

Aankoop: Online

Ga vooral zo door!

  • de gewenste producten zijn eenvoudig te vinden door overzichtelijke logische structuur / ordening Gemak 8
  • de afhandeling van bestelling gebeurt snel en duidelijk en correct Service 9
  • de breedte van het assortiment mag wat mij betreft nog groter en ook dieper; wij kopen graag bij Redcood ;-) Assortiment 7
  • Kwalitatief Goede producten tegen redelijke prijzen, gemakkelijk te bestellen en snelle en correcte levering Aanbeveling 8
» Lees de hele review van A Reitsema
Reageer op deze review

Totaal 8,0
4.5 sterren
28-07-2015

Antonn vK

Aankoop: Online

  • Duidelijke website. Gemak 8
  • Levertijd volgens aanduiding bij het artikel. Verdere service gelukkig niet nodig gehad. Service 8
  • Ik zocht een specifiek artikel. Redcoon kwam als goedkoopste uit de vergelijking voor levering in Nederland. Wel extra kosten voor betaling met creditcard. Assortiment 8
  • Snel geleverd. Goed verpakt. Geen andere service nodig gehad. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Antonn vK
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
28-07-2015

A S Woudstra

Aankoop: Online

  • De website is overzichtelijk. Als je een product gevonden hebt, worden er meteen suggesties gedaan om je bestelling aan te vullen met accessoires. Gemak 8
  • Na de bestelling ontvang je heel snel een bevestigingsmail met een tracking code. Na levering van de bestelling volgt nog een follow up mail. Heel netjes. Service 9
  • Heel ruim. Ik krijg maar een heel enkele keer de mededeling dat een product niet in het assortiment kan worden gevonden. Assortiment 8
  • Redcoon komt afspraken keurig na, heeft een ruim assortiment en is scherp geprijsd. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van A S Woudstra
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
28-07-2015

hennie

Aankoop: Online

nee

  • lekker thuis uitzoeken en bestellen Gemak 10
  • snel Service 9
  • veel keuze Assortiment 9
  • goed Aanbeveling 9
» Lees de hele review van hennie
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
28-07-2015

Dick

Aankoop: Online

Nee.

  • De website van Redcoon is duidelijk en de producten zijn snel te vinden. De bestelprocedure verloopt vlot en gemakkelijk. Gemak 10
  • De levertijd van het bestelde product verliep zeer vlot en was goed en degelijk verpakt. Service 10
  • Het door mij gezochte product was snel te vinden. Redcoon heeft een uitgebreid assortiment van elektrische en elektronische artikelen, welke gemakkelijk via een pulldown menu zijn te vinden. Assortiment 10
  • Prettige website. Redcoon is een voorbeeld van hoe een webwinkel hoort te werken. Duidelijke info en de klant wordt voortdurend geïnformeerd over het proces dat gevolgd wordt. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Dick
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
27-07-2015

Jan

Aankoop: Online

Nee

  • Eenvoudig te vinden Gemak 9
  • Uitstekende service ook wat betreft de levering van het product. Keurig van tevoren geïnformeerd. Service 9
  • Groot genoeg voor ons Assortiment 9
  • Al met al heel tevreden Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Jan
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
27-07-2015

wagner

Aankoop: Online

Gelukkig nog geen ervaring met problemen kan dan hierover niet oordelen,

  • duidelijk en overzichtelijk Gemak 9
  • tot nu toe geen problemen levering keurig op tijd Service 8
  • voldoende voor de vraag ,de prijs is over het algemeen gemiddeld. Assortiment 8
  • diverse keren bij besteld levert tot nu op tijd Aanbeveling 9
» Lees de hele review van wagner
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
27-07-2015

Thierry

Aankoop: Online

  • Erg makkelijk te bestellen via redcoon alleen jammer dat de betaalmogelijkheden beperkt zijn iDEAL werkt overigens perfect daar Gemak 8
  • Nog niet mee te maken gehad wel een Super snelle bezorging 1 werkdag in mijn geval Service 8
  • Alles wel zo een beetje alles niet altijd de goedkoopste maar het scheelt meestal een euro of twee/drie en dan bestel ik liever hier want dit vertrouw ik wel Assortiment 9
  • Over het algemeen genomen gewoon een perfecte webwinkel Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Thierry
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
27-07-2015

TAA Bosch

Aankoop: Online

Geen enkel probleem. Ga zo door op deze goede weg.

  • Zeer goed te vinden op Internet. Als je een artikel zoekt staat Redcoon erbij als verkoper. Gemak 10
  • Prima. Bij de meeste webwinkels was het artikel niet op voorraad en moest een aantal dagen gewacht worden op levering. Echter bij redcoon niet. Artikel was wel op voorraad en werd de volgende dag al geleverd. Service 10
  • Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ruim assortiment. Assortiment 10
  • Ik kan niets negatiefs aanvoering en ga volgende keer zeker weer op de site van Redcoon kijken en als er is wat ik zoek dan koop ik het zeker weer bij Redcoon. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van TAA Bosch
Reageer op deze review

Totaal 2,2
1 sterren
27-07-2015

Mris007

Aankoop: Online

Slechte service en info!

  • Vandaag via chat en telefonisch contact gehad heb vrijdag bestelling geplaatst deze zou vandaag geleverd worden en deze is nog niet eens verzonden en zou pas op zijn vroegst woensdag geleverd worden van klantvriendelijkheid is ook niet echt te spreken! Gemak 1
  • Slechte informatie op de site kan nu nog zeker 3dagen wachten op mijn bestelling terwijl ik deze vandaag geleverd zou krijgen Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • Niet!! afspraken niet nakomen kan nog veel langer wachten op mijn bestelling en bij vragen word je ook van kastje naar muur gestuurd op een zeer onvriendelijke manier!!! Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Mris007
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

27-07-2015
Beste Mris007,

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt over de bezorging van je bestellingen, onze excuses hiervoor.

Uiteraard willen wij je graag helpen zodat we kunnen nagaan wat de reden is van vertraging.

Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team
Totaal 2,2
1 sterren
27-07-2015

Reinout1980

Aankoop: Online

In een gesprek met de servicedesk van Redcoon gaat het helemaal fout. Allereerst doen ze beloften die niet na te komen zijn. Ze geven antwoorden die je zelf ook wel kan vinden. Er is sprake is er slechte bereikbaarheid, fouten in bezorgproces, onbeschofte service desk. Geen mogelijkheden gemaakt fouten te herstellen zoals het invullen van een verkeerd adres (huisnummer) door de transporteur. Beter een tientje meer betalen voor je spullen bij de wehkamp

  • Lange wachttijden, je hebt je spullen dus niet snel. Er worden fouten gemaakt in het afleverproces. Gemak 1
  • Bizar slechte ervaring. De service desk is moeilijk te bereiken waardoor je ongemakkelijk veel tijd moet besteden aan je bestelling. Daarbij zijn ze niet in staat bestaande fouten te herstellen die je nog meer tijd gaan kosten. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • Bizar slechte service. Late bezorging. Geen informatie over bezorgtijden. Verkeerd adres op de stikker en geen enkel mogelijkheid om dit te verbeteren. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Reinout1980
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

27-07-2015
Beste Reinout1980,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor je review hierover.

Wij zijn de status van je bestelling nagegaan, volgens onze gegevens is een deel van jouw order geleverd op het adres zoals aangegeven in jouw klantenkaart.

Het laatste deel van jouw order is vandaag verstuurd en zal ook op het door ons bekende adres worden afgeleverd. Volgens onze gegevens staan alle adresgegevens correct.

Mocht je van mening zijn dat er toch een fout in het adres zit dan vernemen wij dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team
Totaal 5,8
2 sterren
27-07-2015

Nel Aadahl

Aankoop: Online

Nee

  • werd prima geholpen via de telefoon Gemak 7
  • Ben ik nog niet mee bekent begin juli een Philips AE5250/12-DAB+radio besteld nu wil ik proberen om hem inte stellen maar er zit geen ned. gebr. aanw. bij Service 4
  • op de website veel artikelen te zien Assortiment 7
  • Als ik een ned. beschrijving van de radio ontvang zal het cijfer vast hoger uitvallen dan nu Aanbeveling 5
» Lees de hele review van Nel Aadahl
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

27-07-2015
Beste Nel Aadahl,

Bedankt dat jij je mening met ons wilt delen.

Steeds meer leveranciers beperken het aantal handleidingen in gedrukte
vorm tot een exemplaar
in een veelgesproken taal, bijvoorbeeld Engels, Duits en Frans.

In de meeste gevallen kun je de Nederlandstalige handleiding via de website van de fabrikant downloaden of via een zoekmachine. In jouw geval staat de Nederlandstalige handleiding ook op de website van de fabrikant (http://www.philips.nl/c-p/AE5250_12/draagbare-radio/ondersteuning).

Wij hopen je zo voldoende te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team
Totaal 9,2
5 sterren
27-07-2015

E de Groot

Aankoop: Online

  • Alles duidelijk aangegeven Gemak 10
  • Je moet lang wachten als je een vraag stelt. Service 8
  • alles in huis Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van E de Groot
Reageer op deze review

Totaal 8,0
4.5 sterren
27-07-2015

Jan

Aankoop: Online

  • Als je weet wat je zoekt kun je het product snel vinden. De info die bij het product staat is soms echter wat summier. Er blijven nog wel wat vragen. Gemak 8
  • Product wordt razendsnel geleverd. Geen ervaring met retourprocedure. In mijn geval was het product niet meer leverbaar en dan krijg je een mailtje waarin het voorkomt alsof ik de bestelling geannuleerd heb. Bij mijn account kwam ik er achter dat het kwam omdat het niet meer leverbaar was. Service 7
  • Het assortiment is zeer breed. Als ik wat nodig ben kijk ik altijd eerst op redcoon. Ik weet dat de prijs altijd zeer acceptabel is en je bijna nergens goedkoper kunnt. Assortiment 9
  • Als het ter sprake komt noem ik altijd redcoon als een betrouwbaar en goedkoop adres. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Jan
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
27-07-2015

Jet

Aankoop: Online

de zoekmachine van de website moet echt beter kunnen, bepaalde producten komen niet altijd in beeld.
het verfijnen van de zoekopdracht in afmetingen,model,en bijv. full HD zou een goede aanvulling zijn.

  • zoeken op de website kan beter Gemak 8
  • snelle levering, goede aanduiding van tijdstip levering Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • goede ervaringen met bestellingen en service Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Jet
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
27-07-2015

Gerard

Aankoop: Online

  • ideaal omthuis te zoeken te kiezen en vervolgens snel thuis te laten bezorgen, Top! Gemak 9
  • heldere communicatie en snelle aflevering Service 8
  • ruime keus van produkten en aantrekkelijk geprijsd Assortiment 8
  • makkelijk, snel en betrouwbaar. heb er 2 keer een dure aanschaf besteld naar 100% tevredenheid, een aanradar Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Gerard
Reageer op deze review

Totaal 7,0
3.5 sterren
26-07-2015

Marcel

Aankoop: Online

Verander de 48 uurs levering of 24 uurs levering als je het niet kan nakomen. Mijn tv zou binnen 48 uur bezorgd worden. Ik heb ruim 1,5 week zitten wachten.

Verder zou ik kijken naar een andere partij dan post. Ze melden 3 keer op de dag van bezorging dat ze eraan komen, maar als blijkt dat het pakket kwijt is melden ze niets. Ik heb hierdoor 3 uur voor niets thuis zitten te wachten. Erg slechte service voor een groot bedrijf als post, het is 2015 en post kan niet een sms of mail sturen als het pakket vermist is.

  • Bestellen gaat erg makkelijk Gemak 9
  • Matige hulp bij de leveringsproblemen. Ik moest maar wachten en ik had geluk want het zou lekker weer worden. Service 6
  • Veel producten bieden ze aan. Assortiment 8
  • Matige service en misleidende teksten op de website. Oogt aan de telefoon onprofessioneel. Slecht dat er niet een compensatie of iets wordt aangeboden voor het ongemak van het niet nakomen van de afspraken en het 3 uur verlof opnemen voor niets Aanbeveling 5
» Lees de hele review van Marcel
Reageer op deze review

Totaal 8,2
4.5 sterren
25-07-2015

Christa

Aankoop: Online

  • Goede en duidelijke site. Gemak 8
  • Snel geleverd. Service 8
  • Uitgebreid assortiment tegen scherpe prijs. Assortiment 9
  • Duidelijke site, snelle levering, betrouwbaar en uitgebreid assortiment tegen scherpe prijs. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Christa
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
25-07-2015

Irene

Aankoop: Online

  • Overzichtelijke site, bestellen is eenvoudig Gemak 9
  • Levering verliep alle keren zonder problemen Service 10
  • Alles wat ik zocht was te vinden op de site Assortiment 9
  • Merkproducten voor een zeer scherpe prijs Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Irene
Reageer op deze review

Totaal 7,0
3.5 sterren
25-07-2015

Jan

Aankoop: Online

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • (Geen motivatie) Service 8
  •   Assortiment
  • De bezorging duurde veel langer dan de beloofde 3 tot 5 dagen. Er werd ook geen bericht gestuurd waarom het zo lang duurde. Uiteindelijk kwam de bestelling na ruim 2 weken binnen. Aanbeveling 5
» Lees de hele review van Jan
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
25-07-2015

AClaessens

Aankoop: Online

Prima webshop.

  • Makkelijk te vinden, duidelijke informatie. Gemak 9
  • Bestel- en betaalproces gaat goed en wordt snel geleverd. Met ander product ooit reparatie nodig gehad, werd keurig geregeld. Service 8
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van AClaessens
Reageer op deze review

Totaal 7,5
4 sterren
25-07-2015

Patrick

Aankoop: Online

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Levering was niet binnen de beloofde 24 uur, maar duurde paar dagen Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Info over vertraging in levering ontbrak Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Patrick
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

25-07-2015
Beste Patrick,

Bedankt dat jij je mening met ons wilt delen.

De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 10
5 sterren
24-07-2015

Erik Jonker

Aankoop: Online

  • Duidelijke navigatie, heldere site Gemak 10
  • Klantenservice gebeld met een kleine vraag, direct goed en vriendelijk geholpen Service 10
  • Ruime keuze Assortiment 10
  • Goede webshop, duidelijke site, goede service, snelle levering Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Erik Jonker
Reageer op deze review

Totaal 8,0
4.5 sterren
24-07-2015

J Geraeds

Aankoop: Online

nee

  • Via internet opzoeken en bestellen. Gemak 8
  •   Service
  • Breedassortiment waarin ik wil zoeken Assortiment 8
  • Ik kan nog niet alles beoordelen. Service is nog niet van toepassing Aanbeveling 8
» Lees de hele review van J Geraeds
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
24-07-2015

Wezeman

Aankoop: Online

Ik kan Redcoon van harte aanbevelen.

  • Zeer gemakkelijk via email besteld. Gemak 10
  • Meteen een email over de bestelling + uitgebreide info over de bezorging, het product was op voorraad en we hadden het de volgende dag al in huis, het was goed verpakt. Prima service van Redcoon! Service 10
  • Alles op elektronicagebied is te vinden. Assortiment 10
  • In het verleden vaker besteld bij Redcoon, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn broer. Dit bevalt prima. Snelle levering Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Wezeman
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
24-07-2015

Peter

Aankoop: Online

  • Alles overzichtelijk te vinden plus bijbehorende specificaties van de artikelen Gemak 9
  • Goede mailwisseling met betrekking tot besteltraject en verzendtraject Service 8
  • Assortiment is voldoende uitgebreid. Assortiment 8
  • Ruim assortiment, scherp geprijst en snelle levering Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Peter
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
24-07-2015

Rene

Aankoop: Online

  • Snel gemakkelijk en duidelijk. Gemak 9
  • Site is goed ingedeeld. Service 8
  • Ruime keuze. Assortiment 8
  • Super snel en betrouwbaar. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Rene
Reageer op deze review

Totaal 7,5
4 sterren
24-07-2015

Frank Bemelman

Aankoop: Online

Regel dat eens met die facturen.

  • Webshop met goede selectie en zoek/sorteer mogelijkheid Gemak 8
  • Het is *elke* keer weer een gedoe om een BTW factuur te krijgen. Soms per email, daaaagen later, soms helemaal niet. Bij gesplitste bestellingen geheid niet. Dan moet je gaan soebatten en dat is heel vervelend. Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Frank Bemelman
Reageer op deze review

Totaal 1,8
1 sterren
24-07-2015

Webwinkelaar

Aankoop: Online

O, o, o. Wat een nachtmerrie. Ik heb veel meegemaakt maar dit was toch wel het toppunt. Bereid u zich maar vast voor op een lang verhaal want het is werkelijk één rampzalig avontuur geweest dat meer dan een half jaar geduurd heeft. Voordat ik begin wil ik er even aan toevoegen dat ik dit verhaal 100% kan bewijzen aangezien ik de gesprekken heb opgeslagen en andere relevante informatie. (Als ik het niet had opgeslagen had ik dit verhaal ook niet zo nauwkeurig kunnen uitleggen.)

Het is maart, 2013, en zojuist heb ik een Razer headset t.w.v. €90,- aangeschaft bij Redcoon omdat zij de goedkoopste waren (nou ja, maximaal 5 euro goedkoper dan andere bedrijven). 2 dagen later werd het pakket netjes afgeleverd en het product blijkt net zo geweldig te zijn als ik verwacht had. Top!

Het is januari 2015, en ik heb maandenlang van mijn headset kunnen genieten, totdat het noodlot toesloeg in januari 2015. De microfoon was plotseling kaduuk. Op het product zat 2 jaar garantie, dus ik had nog 2 a 3 maanden tegoed. Wat een opluchting. Tenminste, dat dacht ik. Ik stuur dus in januari tijdens een normale werkweek een email naar Redcoon met daarin de vraag of ik het product kan laten repareren omdat er nog garantie op zit. Een aantal dagen later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen, dus besluit ik maar contact met ze op te nemen om dezelfde vraag nog eens te stellen. Toen kreeg ik direct ter plekke aan retoursformulier naar mij opgestuurd via de email zodat ik het product kon retourneren en laten repareren. ''Ok'', denk je dan, ''als ik een email stuur dan duurt het dagen voordat ik iets (of niets) weer hoor, maar als ik rechtstreeks contact opneem dan is het binnen 10 seconden geregeld?''. ''Nou ja'', dacht ik, ''dat kan een keer gebeuren.'' Ook werd mij verteld dat het maximaal 3 weken kan duren voordat ik mijn headset weer terugkrijg. Best een wachttijd, maar het repareren zal wel veel tijd kosten denk je dan. De volgende dag, 21 januari 2015, heb ik dus mijn headset weer netjes ingepakt in de originele doos, een beschermdoos en alle benodigde formulieren en vervolgens teruggestuurd naar Redcoon. Als je niet beter weet zou je denken dat het product plus de verpakking nog als nieuw is.

Het is nu 22 januari 2015 en ik ontvang zojuist een bevestiging van PostNL dat het product is afgeleverd bij Redcoon. Ik kijk later die dag meteen maar even op mijn Redcoon-profiel of Redcoon zelf ook bevestigd heeft dat zij mijn pakket hebben ontvangen. Nee, volgens Redcoon is mijn pakket nog niet bij hun aangekomen. ''Ok, waarschijnlijk wordt het morgen dan wel bevestigd.'', denk ik dan. Nee dus, en de dag erop ook niet.

Het is 29 januari 2015 en we zijn een week verder, ik kijk weer naar mijn 'retoursstatus' op Redcoon en er staat nóg stééds dat ze niks hebben ontvangen van mij. Ik besluit dus voor de tweede keer contact op te nemen met Redcoon om te vragen hoe dit nu weer zit. Als reactie krijg ik te horen: ''Wij hebben de retour nog niet verwerkt, vandaar dat je hierover nog geen bevestiging van ons hebt ontvangen. Dat kan altijd even duren, gemiddeld duurt een reparatie 3 weken.'' Vervolgens zeg ik: ''Maar dit gaat om een bevestiging dat het product is aangekomen, en nog niet om de reparatie, wat pas de volgende stap is.'' Met als antwoord van Redcoon: ''Wij verwachten deze week te kunnen bevestigen dat uw pakket bij ons is binnengekomen''. Waarom wordt hier zo lang mee gewacht? Ik heb een bewijsstuk van PostNL dat mijn pakket al één week voor dat gesprek bij Redcoon was afgeleverd, en alsnog werd mij verteld dat het ''verwacht wordt dat de binnenkomst van mijn pakket deze week bevestigd wordt'' terwijl het al één week bij hun ligt. Het eerste wat ik toen dacht was: ''Is dit misschien een truc? Op deze manier kan je natuurlijk de 'maximale reparatietijd' uitstellen.'' Maar goed, ik heb er verder niet over doorgevraagd omdat ik niet als een 'zeurklant' wil overkomen en ik was allang blij dat ze mijn product terugnamen, ook al duurde het zo lang. Een aantal dagen later (minstens 10 dagen nadat mijn pakket al bij hun was aangekomen) werd er eindelijk door Redcoon bevestigd dat mijn pakket bij was aangekomen. ''Zo, klaar'', denk ik, ''over ongeveer 3 weken krijg ik mijn product weer terug of ik ontvang wel een bericht''. Nee dus.

Het is 26 februari 2015, meer dan 5 weken geleden sinds ik mijn product heb teruggestuurd naar Redcoon. Ik begin mij zorgen te maken omdat ik nu al 2 voorvalletjes heb gehad met Redcoon. Ik neem dus weer, voor de derde keer, contact op met Redcoon. Ik vertel de verkoopmedewerker het verhaal dat ik tot nu toe geschreven heb, en vraag vriendelijk naar de status van de reparatie van mijn product. Het antwoord luide als volgt: ''Uw product ligt nog bij de reparatieafdeling, helaas is er nog niks bekend over de status van uw product. Normaal duurt het gemiddeld 3 weken voor een product gerepareerd wordt, alleen kan het voorkomen dat het meer tijd in beslag neemt vanwege bijvoorbeeld niet voorradige onderdelen.'' Dus ondanks dat mij verteld werd dat het maximaal 3 weken kan gaan duren, duurt het nog langer. Aangezien ik al 2 andere problemen met Redcoon heb gehad om dezelfde order was ik dus best flauw. ''Ok, nou ja, hoelang kan het dan nog gaan duren?'' vraag ik de verkoopmedewerker. Toen werd het gesprek plotseling overgenomen door een andere Redcoon medewerker, die mij verteld: ''Het is moeilijk te zeggen hoelang het nog kan gaan duren, mocht u na deze week nog geen duidelijkheid krijgen, dan zullen wij het navragen bij onze reparatieafdeling.'' (Het werd dus niet direct nagevraagd ondanks dat het product al té lang bij Redcoon op de reparatieafdeling lag en zij niks van de status afwisten.) Maar goed, ik zeg dus tegen de verkoopmedewerker: ''Ok, kan ik dan uiterlijk volgende week een bericht ontvangen waarin wordt aangegeven hoe lang het nog maximaal kan duren voordat mijn product gerepareerd wordt?''. Toen kreeg ik een wel heel opmerkelijk antwoord: ''3 a 4 weken na volgende week moet er meer duidelijkheid zijn, zo niet, dan zullen wij de status voor u opvragen.'' Hé?! 10 seconden geleden zeiden ze nog dat ze deze week nog afwachten en anders volgende week navraag doen, en nu zeggen ze dat ze het pas na 3 a 4 weken zullen navragen? Al met al kan het dus nog maanden duren i.p.v. de aanvankelijke 'maximale 3 weken'. Ik zeg dan ook precies hetzelfde tegen de medewerkster van Redcoon, die antwoord met: ''Het moet nu geen maand meer gaan duren, absoluut niet, maar het kan soms langer duren.'' Vervolgens stel ik de medewerkster de vraag of ze (Redcoon) er aan kan houden dat dit geen maand meer duurt. De medewerkster gaat hier mee akkoord en ik vraag voor de zekerheid (vriendelijk!) of de afspraak zo duidelijk is, wat nogmaals bevestigd wordt door de medewerkster. Hier wordt dus niet aan gehouden, zoals zal blijken in mijn volgende paragraaf.

22 april 2015. Het is nu 2 maanden geleden sinds ik voor het laatst iets weer gehoord heb van Redcoon (en alleen doordat ik zelf contact met ze opnam) en ik heb nog niks weer gehoord over mijn product. Het ziet er naar uit dat Redcoon zich niet aan de afspraak heeft gehouden en ik neem voor de vierde contact op met Redcoon. Ik wijs ze op de breuk van de afspraak (op een vriendelijke manier). Als antwoord krijg ik te horen dat mijn product niet te repareren valt en dat ze mij hier een maand geleden al over gemaild hadden. Wat vreemd is aangezien ik elke dag mijn inbox bekijk en alle voorgaande e-mails van Redcoon wel heb ontvangen. Ik heb alles nog een keer nagecheckt inclusief mijn Spam folder, maar geen email te vinden van Redcoon. Hoe dan ook, omdat ze mijn product niet konden repareren >moest< ik een vervangend product uitkiezen, aangezien ze mijn vorige product niet meer verkochten en ze niet aan vergoedingen in geld deden. Hierdoor moest ik dus ook nog eens duurder product uitkiezen en er zelf extra aan bijbetalen aangezien ik geen cent terug kreeg voor mijn vorige headset. Dan kan je wel een goedkopere headset uitkiezen, maar dan krijg je het wisselgeld niet terug en dan betaal je dus in feite véél meer voor een vervangend product. Maar goed, ik was er helemaal klaar mee en heb dus een duurdere headset uitgezocht en ééntje waarvan ik wist dat het een goed product was. Het enigste nadeel was dat ik een maand moest wachten voor de levering van deze nieuwe headset omdat het product niet op voorraad was. Maar goed, het heeft nu al zoveel maanden geduurd dat 1 maand kort begint te lijken, dus ging ik daarmee akkoord.

Circa 20 mei 2015. Ik heb mijn nieuwe headset nog niet ontvangen dus ik kijk maar weer eens naar de status van mijn product op Redcoon. De afgelopen dagen was de verwachte levertijd nog slechts enkele dagen, nu kijk ik weer en nu staat de verwachte levertijd weer opnieuw op ''1 maand levertijd'', net nu er 1 maand voorbij is. Ik was al weer bang voor alwéér het zoveelste probleem. Desondanks alle voorgaande problemen bleef ik de moed erin houden en dacht ik dat er wel weer een of andere reden voor zou zijn en dat het dan wel de volgende maand komt. Nóg een maand wachten, nou goed, ik raak er aan gewend.

Circa 20 juni 2015. Ik heb nog niks ontvangen en ik kijk weer naar de status van mijn levering, weer stond de verwachte levering afgelopen dagen op ''1 a 2 dagen''. Ik kijk nu weer, en wéér heeft de verwachte levertijd zich gereset naar ''verwachte levering over 1 maand''. Ik was het zat en wou er zelfs niet meer naar aan denken wat een ellende. Maar goed, het was bijna zomervakantie en ik had belangrijkere zaken af te ronden en dus heb ik Redcoon de zoveelste kans gegeven om mijn product de volgende maand te leveren.

21 juli 2015. Ik heb wéér niks ontvangen en ik kijk wéér naar de status van mijn levering, wéér stond de verwachte levertijd afgelopen dagen op ''een paar dagen''. Ik kijk nu wéér, en wéér heeft de status zich gereset naar ''verwachte levering over 1 maand''. Ik was het spuugzat, maar ik bleef kalm en ik heb wéér Redcoon gebeld, voor de vijfde keer. Ik heb het hele verhaal vanaf het begin tot aan dit punt uitgelegd aan Redcoon, en zelfs die kwamen er niet meer uit aangezien het hele proces al een half jaar gaande was en zij kenbaar zelf niet alle problemen meer konden herinneren omdat in hun systeem nog stond dat ze mij een Razer headset zouden opsturen terwijl ze het product niet eens meer verkochten, wat uiteraard ook niet door kon gaan. Nou goed, na al die problemen te hebben uitgelegd, kwam ik aan mijn vraag toe over mijn andere, nieuwe, vervangende headset van een ander merk die ik de afgelopen maanden zou ontvangen van hun. Ik heb weken lang geen enkel bericht en ontvangen en vroeg ze wanneer ze verwachten mijn headset te leveren. Het antwoord: ''We weten niet precies hoe het komt en we hebben ook geen idee wanneer wij uw product kunnen leveren'' en een of ander verhaal wat vertaald in ''de verwachte levertijd zegt niks''. Maar goed, ik heb ze al mijn problemen die ik met hun heb ervaren uitgelegd en vervolgens werd mij geadviseerd om óf nóg langer te wachten óf om wéér een ander, 2e vervangend product uit te kiezen. En dan eentje met een levertijd van maximaal 48 uur want alléén dán konden zij mij waarschijnlijk het product ook daadwerkelijk binnen een redelijke termijn leveren. Ik heb dus wéér een vervangend product uitgezocht en aanvankelijk (volgens de medewerkster) moest het misschien wéér een duurder product worden dan het eerste vervangende product, maar toen had de medewerker met een andere medewerker overlegd en die zei dat het ook een goedkoper product mag zijn en dan krijg ik het resterende bedrag van de 1e vervangende headset vergoed. (Nu kan het opeens wel? Maar ja, ik was er blij mee ondanks dat ik alles spuugzat was en ik wou gewoon een einde maken aan dit hele dramatische gebeuren.) Ik koos mijn 2e vervangende product uit en 2 dagen later (vandaag!) kreeg ik het binnen. De vergoeding had ik al na 1 dag binnen. Eindelijk is er een einde gekomen aan deze half jaar durende nachtmerrie. Het enigste (zeer gedimde) lichtpuntje aan het einde van dit avontuur is dat ik eindelijk na een half jaar weer een headset heb (helaas niet 1 van de 2 die ik wenste) en dat het resterende bedrag naar mij is teruggestort.

Ik weet niet of ik na deze nachtmerrie nog in staat ben om bij Redcoon nog ooit iets te kopen. Als ik iets koop, zal het tenminste iets simpel of goedkoop zoals batterijen en mitst het een verwachte levertijd heeft van onder de 48 uur (anders krijg je het mogelijk nooit binnen.) Voor dit bedrijf geldt letterlijk ''goedkoop is duurkoop'' (tenzij je om de week met het bedrijf wilt 'vechten' én je minimaal een half jaar geduld hebt om je product te ontvangen).

Ik neem het het personeel niet kwalijk, want zij doen alleen hun werk (en waren beleefd!). Alleen de mensen die bovenaan bij staan bij Redcoon moeten het systeem van Redcoon maar eens héél goed bekijken, want het is niks anders dan problemen, problemen en nog een problemen. Of het nou gaat om communicatie of de verwerking van een product, het is niks anders dan ellende.

  • Ik heb zelf 5 keer contact moeten opnemen met Redcoon omdat ze niet met mij communiceren. Er waren verscheidene problemen en uiteindelijk heeft het meer dan een half jaar geduurd voordat het werd 'opgelost'. Gemak 1
  • Beleefd personeel maar ze communiceren totaal niet. Zoals ik al zei, ik heb zelf 5 keer contact moeten opnemen met Redcoon omdat ze niet met mij communiceren. Er waren verscheidene problemen en uiteindelijk heeft het meer dan een half jaar geduurd voordat het werd 'opgelost'. Service 1
  • Mijn eerste product viel niet meer te repareren en was ook niet meer in het assortiment. Mijn vervangende productkeuze was óók niet meer in het assortiment terwijl ik er maanden op heb moeten wachten. Mijn 2e vervangende productkeuze was er dan nog wel, maar de keuze wordt wel érg beperkt als er zoveel producten niet meer leverbaar zijn. Assortiment 3
  • Hiervoor verwijs ik u naar mijn motivatiebrief. Eigenlijk vindt ik dat Redcoon slechts 1 ster verdient, maar toch geef ik er 2 omdat ik vindt dat vrijwel elk bedrijf een nieuwe kans verdient. Ook al was dit het ergste wat ik ooit heb meegemaakt van een bedrijf. Aanbeveling 2
» Lees de hele review van Webwinkelaar
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

25-07-2015
Beste Webwinkelaar,


Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor je uitgebreide feedback hierin!

Wij hebben je klacht ook via andere kanalen ontvangen.
De gehele reparatieperiode heeft meer tijd in beslag genomen dan gebruikelijk.
Wij zouden je klacht hierover graag willen nagaan.

Zou je je bestelgegevens kunnen mailen naar reviews@redcoon.nl, ik zoek de klacht graag verder voor je uit.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 8,5
4.5 sterren
24-07-2015

EB

Aankoop: Online

  • Duidelijke site, omschrijvingen kunnen soms nog wat uitgebreider maar was zo ook voldoende voor ons. Gemak 8
  • Prima/snel geregeld en via goede communicatie Service 9
  • Wat ik zocht was er (en nog in de aanbieding ook), goedkoper vond ik hem niet! Assortiment 8
  • Gewoon prima, zeker de volgende keer weer bestellen! Aanbeveling 9
» Lees de hele review van EB
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
24-07-2015

Fam Tuithof

Aankoop: Online

Scherpe prijs voor de Nikon 1 (j4) die we gekocht hebben, na lang zieken kwamen we steeds terug op deze site. Snel geleverd, fijn dat ze aan de accessoires denken en dat ze die als voordeelpakket aanbieden! Zo kwamen we uiteindelijk nog voordeliger uit!

  • Besteld en snel geleverd! Gemak 9
  • Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Fam Tuithof
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
24-07-2015

Tonnie Weijenbarg

Aankoop: Online

  • Je kunt goed winkelen bij Redcoon. Gemak 9
  • De service is uitstekend. Service 10
  • Zoek en men zal vinden bij Redcoon Assortiment 9
  • Goede service en snelle levering. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Tonnie Weijenbarg
Reageer op deze review

Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.