Winkels

Reviews: Redcoon


Op deze pagina vind je een overzicht van alle reviews van Redcoon.


3054 reviews Totaalscore 8,2
4.5 sterren
Gemak
4.5 sterren
8,5

We zijn benieuwd naar hoe gemakkelijk het je werd gemaakt om de online aankoop uit te voeren. Je kunt hierbij denken aan punten zoals:

  • Vond je de website duidelijk of juist niet?
  • Hoe makkelijk kon je de producten die je zocht vinden?
  • Was het makkelijk om te betalen of juist lastig
  • Moest je veel of weinig gegevens invullen?
  • Hoe ervaarde je het bestelproces?
  • Was het duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap die je deed?

Service
4 sterren
7,6

Bij 'Service' zijn we benieuwd naar hoe je werd ondersteund voor, tijdens en na het aankoopproces. Punten waar je aan kunt denken:

  • Hoe ervaarde je de bereikbaarheid van de winkel voor vragen?
  • Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe ervaarde je de professionaliteit?
  • Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting?
  • Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
  • Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service elementen en zo ja, wat vind je hiervan?

Assortiment
4.5 sterren
8,5

Bij het onderdeel 'Assortiment' zijn we benieuwd naar:

  • Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting?
  • Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep?
  • Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte?
  • Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend?
  • Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen?

Aanbeveling
4.5 sterren
8,0
In welke mate zou je deze winkel aanbevelen aan iemand anders?
Meer informatie over de consumentenreviews

Hier lees je de beoordelingen die onze bezoekers Redcoon hebben gegeven.

Pagina 1 van 380

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij de reviews aan de hand van een aantal criteria. Reviews die niet voldoen aan deze criteria, worden van Kieskeurig.nl verwijderd.


Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:


  • - De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten.
  • - Indien je een aspect beoordeelt met een 5 of lager, dan vragen we je dit aspect te onderbouwen.
  • - Je moet minimaal 2 aspecten een cijfer geven.
  • - Een winkelreview gaat vooral over de ervaring met de winkel.
  • - De inhoud en afzender van het bericht moet betrouwbaar zijn.
  • - Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal in de review.
  • - Geen persoonlijke e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie over deze criteria vind je hier: www.kieskeurig.nl/reviews


Heb je nog vragen of opmerkingen over deze informatie?
Neem dan contact op met info@kieskeurig.nl

Let op: dit bericht is nog niet getoetst aan de kwaliteitseisen van Kieskeurig.nl
Totaal 4,5
1 sterren
05-07-2015

oosterhof2

Aankoop: Online

  • bestellen was geen probleem Gemak 8
  • bestelling nog steeds niet aangekomen,veertien dagen geleden besteld Service 1
  •   Assortiment
  •   Aanbeveling
» Lees de hele review van oosterhof2
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
05-07-2015

Arjan Houdijk

Aankoop: Online

Redcoon heeft een duidelijke site, en doet wat ze beloven "snel leveren"
Ik ben zeer te vreden met mijn aankoop!

  • gewoon na het werk vanuit huis besteld. Gemak 9
  • Duidelijke informatie over aflever datum en tijd. Service 8
  • Ruime overzichtelijke keuze uit een mooi assortiment machines. Assortiment 9
  • deze winkel is voor iedereen interssant die snel een goede machine nodig heeft. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Arjan Houdijk
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
03-07-2015

WILL70

In een woord supper

  • Overzichtelijke site Gemak 9
  • snelle levering Service 9
  • Ruim en overzichtelijk Assortiment 9
  • Gemak van betalen en bestellen Aanbeveling 9
» Lees de hele review van WILL70
Reageer op deze review

Totaal 5,5
2 sterren
03-07-2015

Derk4fun

Aankoop: Online

zoals ik al meldde is mijn ervaring niet erg positief met de klanten service ivm afhandeling van levering en klacht hierover.

ik heb meerdere malen moeten bellen tot ik het voor elkaar kreeg om deellevering van mijn bestelling te krijgen.

  • Goede assortiment van producten en prima uitleg zodat je makkelijk kan kiezen en kan afhandelen Gemak 7
  • Aflevering en afhandeling van afleveren is niet zoals op de site staat. In plaats van 48 of 72 uur heb ik een maand op 1 product moeten wachten en ondanks meerdere malen contact met Redcoon gehad te hebben kon pas na 3 weken een deel geleverd worden in plaats van dat Redcoon dat als service uit zichzelf of na contact met de klant dat had kunnen doen. Daarnaast als je belt wordt beloofd dat er weer contact wordt opgenomen met je en dat is helaas nooit gebeurd. Service 3
  • assortiment is prima en uitgebreid genoeg Assortiment 7
  • ligt eraan wat voor producten ze zoeken, maar ik zou ze wel waarschuwen voor de klantenservice. producten zijn oke, maar door mijn ervaringen tot nu ben ik huiverig als er iets aan de producten komt hoe dat afgehandeld wordt. Aanbeveling 5
» Lees de hele review van Derk4fun
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

04-07-2015
Beste Derk4fun,

Bedankt dat jij je mening met ons wilt delen.
Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, onze excuses hiervoor.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum.

Uit je bericht begrijpen wij dat je deze niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 6,0
2.5 sterren
02-07-2015

niet happy

Aankoop: Online

op een vrijdagavond besteld en gelijk betaald. maandag gebeld.stond nog in behandeling. stond bij hem melding fout bij betaling. mijn gegevens weer nagekeken, ging om aardig bedrag, bij mij was het afgeschreven op die vrijdag gelijk na de bestelling. weer gebeld . verteld dat het bij mij was afgeschreven. zij kon verder hier niets aan doen, kon me ook niet vertellen waar de fout zat of mij doorverbinden naar financieel afd. volgende dag mijn bank gebeld, alles was keurig betaald volgend hun. weer naar jullie gebeld met dit verhaal, advies om mail te sturen met betalingen bewijs, gedaan met vraag om bevestiging van ontvangst hier van ,en het hele verhaal van hoe het is gegaan erbij , geen reactie die dag volgende dag weer aan de telefoon en in de wachtrij zoals steeds ervoor. . ze hadden mail van vorige dag nog niet gelezen, mail opgezocht en hij zou er achteraan. eindelijk dan een terugbelletje , heel netjes , hij had contact gezocht met afd financieen en het zou worden verzonden. daarna heeft het nog twee dagen in behandeling verzending gestaan, weer gebeld en weer lang moeten wachten op verbinding. gevraagd waarom het nu 2 dagen dar bleef staan en dat ik geneigd was om de bestelling af te zeggen. bleek weer wat fout
te zijn en ze zouden er achter aan gaan.uiteindelijk kreeg ik ipv twee dagen in huis mijn apparaat pas na een goede week. dit heeft me veel tijd gekost en veel telefoongesprekken. JAMMER!!!

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Ben beslist niet tevreden over de service. heb het idee dat mijn klachten niet echt serieus werden genomen. je besteld iets en dan staat er bij twee verzenddagen. zie mijn beoordeling. Service 3
  • veel keus op de site Assortiment 9
  • zeer slechte respons op vragen. even een mailtje terug of een telefoontje terug zou een hele goede zaak zijn. je voelt je niet serieus genomen. Aanbeveling 4
» Lees de hele review van niet happy
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

03-07-2015
Beste niet happy,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 8,2
4.5 sterren
02-07-2015

Leny1953

nogmaals geheel tevreden

  • TOP Gemak 9
  • Bij een online bestelling is service volgens mij niet zo van toepassing Service 8
  • voldoende keuze Assortiment 8
  • geheel tevreden Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Leny1953
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
02-07-2015

L de Heijde

Aankoop: Online

Dit was voor mij de eerste keer bij Redcoon. Ben hier terecht gekomen na het zoeken van een bepaald type harde schijf. De site is netjes en overzichtelijk, en je word tidens het gehele bestel traject goed op de hoogte gehouden. Zal in het vervolg zeker hier weer terug komen

  • Nette site. Overzichtelijk en simpel te bestellen Gemak 9
  • Je wordt tijdens en na de bestelling goed geinformeerd en op de hoohte gehouden Service 8
  • Maakt niet uit wat je zoekt, ze hebben het, en ook nog voor een goede prijs Assortiment 9
  • Als je hier niet slaagt, slaag je nergens Aanbeveling 9
» Lees de hele review van L de Heijde
Reageer op deze review

Totaal 5,0
1.5 sterren
02-07-2015

mcguyver

Vroeger hier veel gekocht. Nu laat de service het ernstig afweten. Afhankelijk van hoe mijn klacht uiteindelijk wordt opgelost zal ik kijken of ik hier in de toekomst nog geld uit geef.

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • Ik kocht een airfryer XL. Die bleek een bak te hebben die beschadigde na 1 keer in de vaatwasser te zijn geweest. Ik heb Redcoon een mail gestuurd, hoorde een week niets. Toen een klachtenformulier ingevuld. Na weer een week de mededeling gekregen dat ik zelf maar contact met Philips op moest nemen! Service 1
  • vergelijkbare winkels hebben een groter assortiment Assortiment 6
  • Gezien bovenstaande heb ik zo mijn twijfels deze winkel bij anderen aan te bevelen. Ook telefonisch bij de klantenservice kreeg ik te horen toen ik zei dat niet ik maar Redcoon dit moet oplossen (citaat) "Ik moet helemaal niks voor u" Aanbeveling 3
» Lees de hele review van mcguyver
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

02-07-2015
Beste mcguyver,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 1,0
1 sterren
01-07-2015

Jurrien2

Aankoop: Online

  • Ik moest zelf bellen, nadat ik niks hoorde en niks geleverd leek te worden. Gemak 1
  • Nadat ik belde om over levertijd te informeren, werd me incorrect verteld dat ik einde dag info zou krijgen over wanneer levering plaatsvond. Dit gebeurde pas volgende ochtend, waardoor ik opnieuw twijfelde of de bestelling wel uitgeleverd zou gaan worden Service 1
  •   Assortiment
  • Voorraadstatus "24 uurs levering" werd niet nageleefd. Erg vervelend als je koelkast kapot is. Oorzaak zou zijn dat redcoon's systeem de ideal betaling niet automatisch verwerkt had. Klonk als een smoes, maar zelfs als het klopt, dan kun je dus niet vertrouwen op volgende dag levering na een directe betaling met ideal. Verder ook geen sorry gehoord of tegemoetkoming ontvangen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Jurrien2
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

02-07-2015
Beste Jurrien2,

We willen je via deze weg toch nog onze excuses aanbieden. Bedankt dat jij je mening met ons wilt delen.

Helaas is jouw betaling vertraagd bij ons binnen gekomen, waarschijnlijk door een tijdelijke storing. Wij vinden het erg vervelend dat je eind van de dag geen informatie hebt ontvangen vanuit de bezorger over jouw levering, wij zullen dit intern met de vervoerder bespreken.

We hopen dat je je niet laat afschrikken door deze negatieve ervaring.
Hopelijk kunnen wij je bij een volgende bestelling een betere ervaring geven.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 8,5
4.5 sterren
01-07-2015

Gerrie1956

Duidelijke site en goede levering

  • Gewoon op de bank bestellen Gemak 9
  • Heel erg goed met het telefonische contact heb ik hele goede voorlichting gekregen er werd zelfs per mail bevestigd. klasse Service 9
  • Volop keuze Assortiment 8
  • breed assortiment, Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Gerrie1956
Reageer op deze review

Totaal 8,2
4.5 sterren
01-07-2015

Cheryl1982

Redcoon is een goede, overzichtelijke, betrouwbare en makkelijke webwinkel

  • Overzichtelijke site, met bestelgemak. Hoeveelheid gegevens die je moest invullen viel wel mee. Gemak 8
  • Helaas had ik een "death by arrival" gevalletje, zonder problemen, smoesjes of andere excuusjes werd dit in behandeling genomen en opgelost. Super snel ook nog, binnen een week! TOP TOP TOP Service 10
  • Ik zocht naar een specifieke laptop, met de beste prijs, deze dus gevonden via kieskerig. Verder assortiment niet na gekeken. Assortiment 7
  • Al wat vaker iets bij Redcoon besteld, maar ging het meestal op kleine dingetjes. Altijd snel en handig. Nu ik ook grote aankopen bij hun kan neer leggen, met de ervaring, dat als er iets met het product is, het netjes en snel wordt opgelost! Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Cheryl1982
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
30-06-2015

jgcarmelia

Aankoop: Online

Voor zowel klein als grootgebruiker is Redcoon, zelf voor de klant met een kleine beurs, goed benaderbaar.

  • Goed en snel behandeld via telefoon en mail. Via de post ook goed afgeleverd bij buren en/of nabije postkantoor. Gemak 9
  • Goed en snel behandeld via telefoon en mail. Via de post ook goed afgeleverd bij buren en/of nabije postkantoor. Service 8
  • Keuze kunnen doen uit meerdere mogelijkheden. Assortiment 8
  • prijs - kwaliteit Aanbeveling 9
» Lees de hele review van jgcarmelia
Reageer op deze review

Totaal 8,2
4.5 sterren
30-06-2015

stg74

Deze bestelling heeft Redcoon weer netjes geleverd op het beloofde tijdstip. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de aftersales service, dar kan ik derhalve geen oordeel over geven.

  • bestellen gaat eenvoudig en er zijn verschillende methoden om te betalen Gemak 9
  • Geleverd op het beloofde tijdstip. Netjes. Service 8
  • - Assortiment 8
  • - Aanbeveling 8
» Lees de hele review van stg74
Reageer op deze review

Totaal 4,5
1 sterren
30-06-2015

LG87

  • Het achterhalen van de juiste informatie bij Redcoon is helaas vrij lastig. Openingstijden telefonisch zijn beperkt, en op zaterdag kunnen ze nauwelijks helpen. Gemak 3
  • Als er iets mis is met de opgegeven informatie bij de bestelling moet je daar zelf achteraan gaan. Tijdens kantooruren. Als de informatie niet precies klopt met het computermodel kijkt er niet eerst een mens naar, maar wordt de bestelling on hold gezet. Service 3
  • Breed assortiment. Assortiment 8
  • Zie hierboven. Prima spullen, maar als je net iets buiten de standaard valt, wordt het lastig. Wees assertief... Aanbeveling 4
» Lees de hele review van LG87
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

30-06-2015
Beste LG87,

Bedankt dat jij je mening met ons wilt delen.
Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 9,0
5 sterren
29-06-2015

koos 48

  • Simpel en overzichtelijk Gemak 9
  •   Service
  • Ruime keuze Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van koos 48
Reageer op deze review

Totaal 7,3
3.5 sterren
29-06-2015

Makoeh

Een vaatwasser besteld via Redcoon online. Dit ging heel makkelijk. Deze zou binnen 24 uur geleverd worden, maar werd 5 werkdagen. De vaatwasser werd geleverd door een externe Partij (TNT). Hiervan wordt je op de hoogte gehouden via de mail en sms maar je hebt geen enkele invloed op de leverdatum of bezorgtijd. Je moet maar thuis zijn zeg maar die dag.

Erg slechte zaak ook is dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing wordt bijgeleverd omdat het een EU model was. Ik blijf het vreemd vinden als producten in Nederland worden verkocht hier geen Nederlandse gebruiksaanwijzing wordt bijgeleverd.

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • (Geen motivatie) Service 6
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  •   Aanbeveling
» Lees de hele review van Makoeh
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

30-06-2015
Beste Makoeh,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Redcoon.nl verkoopt ook europese modellen.
Een Europees model is identiek aan een Nederlands model, maar is vaak voordeliger.
Europese modellen zijn bestemd voor de Europese markt en zijn ook geschikt voor gebruik in Nederland.

Daarnaast worden bij Europese modellen vaak geen Nederlandstalige
handleidingen meegeleverd. Een Engels- of Nederlandstalige handleiding kun je
downloaden vanaf de website van de fabrikant of via een zoekmachine.

De garantie van Europese modellen is gelijk aan die van de Nederlandse modellen.

De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl. Mocht je op het moment van aflevering niet thuis zijn, dan is dit geen probleem. Uiteraard kun je samen met de vervoerder een nieuwe afleverafspraak maken.

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 9,3
5 sterren
29-06-2015

Magdalena van der Schouw

Aankoop: Online

  • Meteen te vinden, goede beschrijving, makkelijk te bestellen en te betalen Gemak 10
  •   Service
  • voor iedereen wat wils,goede service in geval van problemen(vroegere ervaring) Assortiment 10
  • Luke winkel, maar de prijzen niet altijd de laagste Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Magdalena van der Schouw
Reageer op deze review

Totaal 2,8
1 sterren
29-06-2015

anoniem_2015

  • (Geen motivatie) Gemak 7
  • Ondanks dat de heggenschaar volgens de webshop op voorraad was, heb ik bijna een maand op moeten wachten. Ik heb zelf contact moeten opnemen om te vragen waar de bestelling bleef. Service 2
  • De voorraadindicatie klopt niet, ik heb tot 2 keer toe een mail gehad dat de afleverdatum verschoven werd. Assortiment 1
  • Bijna een maand wachten op een bestelling terwijl je deze hebt aanbetaald en het product volgens de site op voorraad zou zijn (48 uur levering) vind ik niet kunnen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van anoniem_2015
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
29-06-2015

Biginski

Aankoop: Online

Goede webwinkel die vlot levert tegen scherpe prijzen

  • Simpel je artikel zoeken, uitkiezen en betalen. Gemak 10
  • Levering binnen de termijnen die aangegeven staan Service 10
  • Meeste wat je zoekt vind je wel Assortiment 10
  • Vlotte en juiste levering Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Biginski
Reageer op deze review

Totaal 5,0
1.5 sterren
29-06-2015

Karel Zomer

Aankoop: Online

Alleen bij verkoop wordt klant serieus genomen, bij retour van product blijkt redcoon niet nagedacht te hebben over wat een klant belangrijk zou vinden. Er lijken geen goede processen te bestaan en je hoort niets meer tot je zelf contact zoekt en dan wordt je met nietszeggende mails het bos in gestuurd.

  • Aanschafproces en levering verliep keurig en conform verwachting Gemak 7
  • Sinds er problemen zijn en het apparaat retour gestuurd moest worden geeft Redcoon niet meer thuis. Alleen nietszeggende mails worden verzonden en de weken vliegen voorbij zonder dat er enig idee is van welke status is. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Eerst wel, maar nu niet meer. Alleen bij verkoop wordt klant serieus genomen, bij retour van product blijkt redcoon niet nagedacht te hebben over wat een klant belangrijk zou vinden. Aanbeveling 4
» Lees de hele review van Karel Zomer
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

30-06-2015
Beste Karel Zomer,

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen je mening op prijs.

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 10
5 sterren
29-06-2015

Ruud1956

  • Geen problemen om te vinden wat je zoekt Gemak 10
  •   Service
  • Ruime keuze! Assortiment 10
  • Prima shop Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Ruud1956
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
29-06-2015

El punto

Aankoop: Online

Niks te klagen, top webwinkel. Service snel en goed!

  • Zo besteld en volgende dag was mijn nieuwe laptop er Gemak 9
  • Ooit laptop vlak voor garantie terug moeten sturen, Redcoon heeft dit top geregeld met fabrikant. Belangrijke reden om weer hier te kopen Service 10
  • Nooit ergens op mis gegrepen Assortiment 10
  • Betaalbaar en top service Aanbeveling 10
» Lees de hele review van El punto
Reageer op deze review

Totaal 7,5
4 sterren
29-06-2015

Ed Raket 570

Ik koop zeer regelmatig online. Met name de uiterst trage en m.i. onjuiste aanpak van het probleem - en het volledig ontbreken van de informatievoorziening vanuit Redcoon naar de klant vind ik zeer kwalijk. Tevens zou de klant minimaal een extra korting moeten ontvangen op het aangeschafte artikel om dit falen van de organisatie te vergoeden.

  • Goede site met acceptabele prijzen Gemak 10
  • Geen levering volgens afspraak, blijkt zending gestolen. Dagelijks zelf moeten bellen voor actie! een nieuw artikel? De klant mag niet de dupe worden toch? Ja natuurlijk! U wordt op de hoogte gehouden (3x). Deze belofte wordt geen enkele keer nagekomen. Na een week ontvang ik een nieuwe zending. Duidelijk de enige oplossing die meteen had moeten worden genomen. Het personeel van de servicedesk is onvoldoende daadkrachtig. Beloftes dienen te worden nagekomen. Service 5
  • Mooi en zeer uitgebreid assortiment Assortiment 10
  • Mijn vertrouwen in de leiding van deze organisatie is sterk afgenomen. Aanbeveling 5
» Lees de hele review van Ed Raket 570
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

30-06-2015
Beste Ed Raket 570,

Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor je feedback hierin!

Helaas was de situatie met betrekking tot de gestolen vrachtwagen een afwijkende situatie die wij gelukkig nog niet eerder mee hadden gemaakt.
Op het moment dat het voor ons duidelijk was dat er meerdere zendingen niet bij onze klanten waren aangekomen hebben wij een onderzoek ingesteld voor deze bestellingen.

Gemiddeld neemt een onderzoek maximaal 5 werkdagen in beslag. Op het moment dat het duidelijk was dat de vrachtwagen vermist was hebben wij direct de betreffende klanten ingelicht en zijn wij overgegaan tot het opnieuw verzenden van de bestellingen.
Helaas was het voor ons gedurende het onderzoek niet duidelijk wat er met de bestellingen aan de hand was.

Hierdoor hebben wij je niet eerder kunnen inlichten helaas. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 7,5
4 sterren
29-06-2015

voldoende

  • De website is overzichtelijk. De bestelling is snel geplaatst. Gemak 8
  • De vrachtwagen met het bestelde artikel erin was gestolen. Ondanks dat is het bestelde artikel binnen een paar dagen alsnog geleverd. Service 8
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 7
» Lees de hele review van voldoende
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
29-06-2015

WON1959

Aankoop: Online

  • Duidelijke site. Snelle aflevering. Gemak 9
  • Snelle geode aflevering van goederen Service 9
  • Heb nog niet iets niet gevonden bij Redcoon.nl Assortiment 9
  • Zeker gezien het prijs vergelijk. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van WON1959
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
29-06-2015

Gemma1107

  • We hadden de pech dat de levering werd vertraagd door diefstal van de lading. Ik heb na een dag of 5 zelf moeten bellen om navraag te doen. Begrijpelijk maar wel even jammer. Gemak 8
  • Vervolgens zonder problemen meteen een nieuw exemplaar verzonden die er de volgende dag ook gewoon wel was. Service 10
  •   Assortiment
  • Prima Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Gemma1107
Reageer op deze review

Totaal 4,5
1 sterren
29-06-2015

Rotterdam1964

Aangekocht product niet ontvangen en nog steeds geen geld terug

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Slecht, moeizame communicatie enkomen beloftes niet na. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Door slechte ervaring adviseer ik om hier niet te bestellen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Rotterdam1964
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

29-06-2015
Beste Rotterdam1964,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 10
5 sterren
27-06-2015

Josvzk

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan via Redcoon, dit was alleen maar positief. Ruime keuze , goede en duidelijke site, goede berichtgeving over de levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Josvzk
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
27-06-2015

Steenbos

  • Bestellen middels internet zonder problemen Gemak 10
  • Jammer dat Redcoon niet alle dagen open is. Service 9
  • Een grote keuze van het apparaat wat ik zocht. En uiteindelijk was de prijs aanzienlijk goedkoper dan bij andere winkels. Assortiment 10
  • Goedkoop, vele producten, snelle levering. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Steenbos
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
27-06-2015

p.bajai

niets meer aan toe te voegen kortom prima webwinkel aardige mensen en zeer behulpzaam.

  • alles is duidelijk vindbaar op de website. Vandaag besteld morgen in huis. kortom ik ben dik tevreden. Gemak 10
  • De dame die ik sprak nam de tijd en heeft in de tijd dat ik aan de telefoon zat tussendoor nog even gebeld naar de fabrikant om het probleem op te lossen. prima service Service 10
  • Zo als ik het zie heeft Redcoon een behoorlijke voorraad en eventueel een andere optie mocht deze niet voorraad zijn. Assortiment 10
  • Eigenlijk aan iedereen het heet een duidelijke website een goede uitleg en een prima service. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van p.bajai
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
27-06-2015

zetw

Aankoop: Online

Het lijkt snel en handig om als je niet te lang op je nieuwe apparatuur wilt wachten, dit via internet bij Redcoon te bestellen. Dan moet dit bedrijf zich echter wel houden aan zijn eigen reclame.

Bij het telefonische contact verschuilt Redcoon zich achter het feit dat zij afhankelijk zijn van de vervoerder in Nederland. Prima, maar zet dan ook geen 48-uurs levering bij je artikel.

  •   Gemak
  • Vaatwasser kapot, nieuwe besteld. Speciaal gelet op 48-uurs levering. Thuis alles geregeld om twee dagen later thuis te kunnen zijn. Artikel binnen een uur naar verzendafdeling (kun je volgen op je account). Leek goed te gaan. Maar dan.... krijg ik een mailtje dat het apparaat is verzonden. Dat ik de volgende AVOND een sms/mail ga krijgen met de dag dat het apparaat geleverd gaat worden. Bij telefonische navraag blijkt er ook niet op zaterdag bezorgd te worden. tot nu toe nog niets gehoord, maar het worden dus minimaal 5 dagen ipv de beloofde 48 uur. En dan kan ik geen vrij nemen. Eén keer nooit meer. Ik mag het apparaat weigeren, maar ik krijg mijn geld pas terug als het terug in duitsland is. Nou nou, wat een service... :-( Service 1
  •   Assortiment
  • Als je geen haast hebt is het prima (denk ik), maar verwacht niet dat ze zich aan hun woord houden. Eén en al reclame en misleiding. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van zetw
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

29-06-2015
Beste zetw,

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van je bestellingen, onze excuses hiervoor.

Via een ander kanaal hebben wij je klacht ook mogen ontvangen.

Helaas heeft jouw bestelling een vertraging tijdens de bezorging opgelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Zojuist hebben wij je een e-mail toegestuurd met meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 9,8
5 sterren
26-06-2015

buuv

altijd goed !!

  • makkelijke website duidelijk Gemak 10
  • snel in huis dus perfect Service 10
  • veel maar overzichtelijk Assortiment 10
  • altijd keurig Aanbeveling 9
» Lees de hele review van buuv
Reageer op deze review

Totaal 6,0
2.5 sterren
26-06-2015

f.voogt

Aankoop: Online

Het artikel was bij bestelling in voorraad, na 2 weken echter nog niets ontvangen en op de dag dat ik klantenservice wilde gaan bellen kreeg ik een mail dat het bestelde artikel tijdelijk was uitverkocht maar dat per 31-5-2015 de artikelen binnen zouden komen (31-5-2015 was een Zondag) vervolgens weer bijna twee weken later een nieuwe mail gekregen dat het artikel binnen zou komen, uiteindelijk had ik na ruim 4 weken mijn grastrimmer binnen.
Als deze net als mijn vorige stuk gaat als ik hem wil gebruiken ga ik weer gewoon naar de winkel zodat ik kan afmaken waar ik aan begonnen ben.

  • Artikelen zijn voldoende te vinden, afhandeling via de winkelwagen gaf nogal wat problemen maar na twee keer er uit geknikkerd te zijn toch nog de bestelling kunnen plaatsen Gemak 6
  •   Service
  • Onderling genoeg te vergelijken artikelen Assortiment 7
  • Ik geef een 5 als eindcijfer omdat men niet zorgvuldig omgaat met de geplaatste orders en de terugkoppeling van levertijden zoals uit onderstaande motivering blijkt. Aanbeveling 5
» Lees de hele review van f.voogt
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

26-06-2015
Beste f.voogt,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum.


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Totaal 7,3
3.5 sterren
26-06-2015

Rubentje1990

Prima shop, je moet soms even wat geduld hebben voor je de producten hebt maar daar betaal je dan ook voor. De producten worden verder keurig geleverd en het shoppen gaat ook lekker makkelijk.

  • Winkelwagen vullen en afrekenen. Gemak 8
  •   Service
  • Prima assortiment voor het shoppen van merken met redelijk lage prijzen. Assortiment 7
  • Prima shop, je moet soms even wat geduld hebben voor je de producten hebt maar daar betaal je dan ook voor. De producten worden verder keurig geleverd en het shoppen gaat ook lekker makkelijk. Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Rubentje1990
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
25-06-2015

Wakaboy

  • gewoon geen moeiten Gemak 10
  • alles ging eigenlijk naar verwachting dit motiveert om terug te komen. Service 10
  •   Assortiment
  • Uw naam blijft niet goed hangen. Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Wakaboy
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
25-06-2015

09inge

Snelle levering voor een mooie prijs. Als oud apparaat klaar staat nemen ze deze mee. Heel tevreden!

  • Duidelijke omschrijving met voldoende informatie Gemak 9
  • Goede informatie met tussen welke tijden ze kunnen komen en op de dag zelf krijg je een sms wanneer de chauffeur naar je onderweg is. Super dus!! Service 9
  • Genoeg keuze. Teveel wordt alleen maar lastig kiezen. Assortiment 9
  • Goede prijs kwaliteit verhouding met een prima service, zowel bij levering als telefonisch. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van 09inge
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
25-06-2015

Debby H

hele goede site
snelle levering en prima service
ik kan het iedereen aanbevelen

  • het is erg makkelijk om via de site iets te bestellen. Gemak 9
  • de bestelling had ik binnen 1 dag in huis prima service Service 9
  • groot assotiment Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Debby H
Reageer op deze review

Totaal 6,0
2.5 sterren
25-06-2015

H van Rosmalen

Aankoop: Online

Bestelling ging goed, maar aflevering duurde erg lang,intussen paar maal gebeld, maar totaal geen excuus voor het nalatingheid van de afhandeling.

  • Makkelijk te bestellen. Gemak 9
  • Jullie kreet is voor 17.00 uur besteld volgende dag thuis ,dus mooi niet bijna een week geduurd bestelling was blijven liggen.zonder excuus paar maal gebeld,niets daarover gezegd,erg ontevreden. Service 3
  • Veel te kiezen Assortiment 8
  • Omdat men de klant niet serius neemt.geen pardon of iets dergelijks. Aanbeveling 4
» Lees de hele review van H van Rosmalen
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Redcoon
avatar Officiele reactie van Redcoon

25-06-2015
Beste H van Rosmalen,

Hartelijk dank voor je review. En onze excuses voor deze vervelende situatie.

De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.