Pioneer VSX-923-K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-923-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danny 09-05-2014
Geschreven voor: Pioneer VSX-923-K

Ik ben een tijd bezig geweest met zoeken naar een receiver die voldeed aan al mijn wensen, niet te duur was en kwaliteit kon leveren. Uiteindelijk uitgekomen op de Pioneer VSX-923 en bij Foka een mooie aanbieding gevonden. Gelijk besteld en de volgende dag in huis!

Het is echt ongelooflijk wat deze receiver allemaal in huis heeft. Alles is in en af te stellen. Ook kan de 923 met een app op diverse mobiele apparaten bestuurd en ingesteld worden, erg handig en leuk. Ik ga verder niet vertellen wat de 923 allemaal kan, daarvoor kun je het best de handleiding doornemen.

De receiver is goed gebouwd en heeft een mooi strak design. Nog een groot plus punt vind ik de afstandsbediening. Hierop kun je namelijk de knoppen van alle andere afstandsbedieningen inleren!

Via de bijgeleverde microfoon en het calibratie systeem kan het geluid helemaal gemeten en afgesteld worden. Deze afstellingen zijn vervolgens ook nog allemaal naar smaak aan te passen waardoor je een perfect geluidsbeeld kunt creëren.

Deze VSX-923 is dus een echte aanrader!

allemiel 02-01-2014

Hallo receivervrienden,
Deze receiver gekocht bij BCC geweldig dit apparaat een goede combinatie met mijn BOSE boxen! Ook voor ultraHD en 3D USB en ga zo maar door. Alles uitgeprobeerd en voortreffelijk,zeer goede prijs en kwaliteit. zie ook mijn beoordeling!
een aanrader,
Groetjes Pietje

Jaccodeboer 10-07-2013
Geschreven voor: Pioneer VSX-923-K

Ongeveer een maand geleden heb ik in Duitsland mijn receiver (VSX-923K) gekocht, dit omdat dezelfde receiver in Duitsland toentertijd exact 100 euro goedkoper was.

De speakers welke ik bij deze receiver gebruik zijn van Harman Kardon, om precies te zijn de HKTS 65 in een 5.1 opstelling. Deze combinatie klinkt als een klok, zeer helder en rijk aan detailgeluiden, de subwoofer klinkt werkelijk subliem, niet overheersend gewoon perfect, net als de Centerspeaker, zeer helder en rijk aan detailgeluid.

De AV-receiver is een schot in de roos als je van veelzijdigheid houd, de bediening via je iPhone of via je iPad is kinderlijk eenvoudig icm de App van Pioneer, je kunt zo gigantisch veel instellen en/of aanpassen, geweldig gewoon!
Natuurlijk kun je de receiver ook aansturen via Android en via Windows en OSX, zeer veelzijdig dus.

De Harman Kardon speakers heb ik in de uiterste hoeken van mijn woonkamer opgehangen (5x8m) op een hoogte van 2m30, volgens de documentatie van zowel H.K. als van Pioneer heb ik de speakers totaal verkeerd geplaatst, dit heb ik echter bewust gedaan, ik wil graag een goed home cinema geluid creëren in mijn woonkamer maar ook als ik muziek afspeel wil ik een goed quadrofonisch geluid hebben in mijn woonkamer, dat is perfect gelukt.

De receiver stelt zichzelf in dmv de bijgeleverde instelmicrofoon, dat werkt perfect, het geluid wordt dusdanig uit je speakers getoverd, dat de timing perfect is, zo gedetailleerd, prachtig en vol.

De afstandsbediening welke wordt meegeleverd heeft eigenlijk teveel knoppen, je vergeet gewoon waar alles voor dient, wat wel makkelijk is, is dat je veel knoppen kan herprogrammeren, de afstandsbedieningen van zowel mijn TV als van mijn Satbox als van mijn Dune streamer heb ik niet meer nodig, omdat ik de functies heb overgezet in de bijgeleverde afstandsbediening. Toppie!

Kortom, ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop, het geheel functioneert eigenlijk boven verwachting, het geluid is dus geweldig en alle mogelijkheden van de receiver zijn teveel om op te noemen, vooral de Internettuner gebruik ik zeer veel, ideaal en erg gemakkelijk in gebruik.