Onkyo TX-SR308

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-SR308 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

1955 19-12-2010
Geschreven voor: Onkyo TX-SR308

voor de prijs een zeer mooi apparaat, zeer goed Surround geluid en ook de stereo mode is zeer fraai. Verder zijn de mogelijkheden voor aansluiting via hdmi ook zeer goed te noemen. Deze av december geeft veel waar voor zij geld!

ques 23-11-2010

Instellen moeilijk
Had mijn beamer geïnstalleerd en kwam toen tot de ontdekking dat de receiver alleen in te stellen was via de HDMI uitgang!
Niet handig want ik gebruik GBR om mijn beamer aan te sturen.
Na veel rondvragen was een kennis bereid zijn monitor te lenen om toch toegang te krijgen tot het menu!

Kevvin 31-03-2010
Geschreven voor: Onkyo TX-SR308

Gisteren bij Digitalstreet de Onkyo TX-SR308 opgehaald. Na het aansluiten van mijn nieuwe Canton 120 satalietspeakers. Direct maar even het geduld van mijn buren op de proef gesteld. Receiver heeft ruim voldoende aansluitmogelijkheden. Ook de kalibratie van de speakers is per speaker te regelen. Hiermee doel ik op de Cross-over frequentie m.b.t. grote en/of kleine speakers. Toch vandaag maar even het boekje erbij gepakt om alle functies van deze receiver te begrijpen. Heb nu alles aangesloten op 2,25 m2 speakerkabel aangesloten en ondervind geen problemen met geluid, ook niet bij hoge volumes. Voor nu ben ik reuze tevreden over deze nieuwste Onkyo! Mijn referentiekader is niet de grootste maar vraag me toch af wat een duurdere receiver mij extra geeft! De vormgeving is wellicht een puntje van kritiek. Jammer dat er na zo veel jaar zo weinig aan verandert is. Maar goed gaat om de inhoud toch? Wat betreft de duurzaamheid zal ik nog enkele jaren geduld moeten hebben om deze te kunnen beoordelen.