Onkyo TX-NR535

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-NR535 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

filosoof2004 25-08-2015
Geschreven voor: Onkyo TX-NR535

Ik gebruik deze versterker in combinatie met een Synology Nas en die combinatie is ideaal. Mijn muziek staat op mijn Nas en die selecteer ik via de DS Audio-app onder Android of Windows. Daarna streamt de Nas draadloos naar de Onkyo die standaard van een wireless aansluiting voorzien is.
Daarnaast kun je ook nog via bluetooth afspelen of een usb-stick. Verder is de Onkyo voorzien van een hele rits standaard internet-radiostations.
Het gebruiksgemak wordt negatief beïnvloed door de verrekt kleine display waarmee je door de bedieningsmenu's kunt lopen. Alternatief is om de tv aan te zetten zodat de menu's overzichtelijker zijn.

robo71 06-07-2015
Geschreven voor: Onkyo TX-NR535

Het gebruikersgemak is hoog, maar kan nog beter. Dit zit hem vooral in de app die niet echt een uitblinker is. Verder een prachige versterker, die voor een zeer redelijke prijs wordt aangeboden. Concurenten hebben niet zoveel, voor zo weinig geld, en dan vooral met zo'n rijk geluid.
Over de duurzaamheid kan ik niks zeggen, omdat ik hem pas enkele weken heb.
Tot dusver een absolute aanrader!!

tuthmose 08-07-2015

Ik sluit mij aan bij deze review.
Maar een opmerking heb ik wel, regelmatig moet er gereset worden, om reden dat de netwerk mogelijkheid vast loopt.
En dat is lastig omdat alle instellingen weer opnieuw ingesteld moeten worden.
Maar misschien doe ik het wel niet goed!

ricardo 767 05-09-2015

Is het ook mogelijk de tv op de receiver aan te sluiten om het geluid te versterken. Ik overweeg ook een soundbar aan te schaffen maar heb ook belangstelling voor de Onkyo TX 535 dus als ik twee wensen kan oplossen met 1 aankoop.

robo71 24-10-2015

Nu enkele maanden in gebruik. Prijs is gemiddeld 100 euro omhoog gegaan bij de meeste verkopers.
Nog steeds zijn geld waard, prima geluid en mogelijkheden voor als je niet meer dan 5.2 surround wil. Heerlijke versterker.