BenQ W1070 - Reviews

Bert de Vries 12-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Prachtig apparaat. Sublieme bioscoop ervaring !

9,4
Ik heb deze beamer meteen aangeschaft nadat ie op de markt kwam.
De kritieken waren lovend en er is geen woord teveel gezegd.
Ultiem is de ervaring met verduisterende kamer.
Ik heb een elektrisch scherm van 4 meter breed en de beamer hoeft ondanks het feit dat het geen shortthrow is toch niet verder dan 4 meter van het scherm verwijderd te zijn voor deze breedte.
3D is fantastisch met later bijgekochte actieve brillen. Wel duur maar het functioneert perfect.
Kleuren en instellingen perfect af te stellen met de afstandsbediening.
Zeer goede contrast en zwartspaarder met de dlp techniek. Geen judder!
Het is voor mij een topproduct en voor een kleine 800 euro een koopje wat betreft het stuk techniek wat je in huis haalt, een paar jaar geleden betaalde je het tienvoudige voor een beamer van deze kwaliteit.

gertie2 12-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze beamer heb ik nu 2 jaar in bezit en ik kan alleen maar zeggen geweldig. Ik heb hem permanent aan het plafond hangen en zodra we een film kijken gaat de beamer aan. Ik heb hem altijd in de smart-eco-stand en is dan bijna net zo helder als in de normale stand. Alleen als de zon in onze kamer schijnt, is het beeld niet helder genoeg. Al met al zeer tevreden. Oh ja, het geluid van de ventilator is soms wel erg hoorbaar, maar dat komt ook omdat hij recht boven ons hoofd hangt. In combinatie met een goede geluidsinstallatie is het fantastisch. 3D heb ik nooit gebruikt.

gertie2 14-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze beamer heb ik via een HDMI switch aan mijn receiver (Denon avr2113), mijn Humax (HDR 5050c), mijn Philips Bluray speler en mijn Windows computer hangen. Zo kan ik youtube, Netflix, BluRays en mijn eigen opgenomen films in HD kwaliteit projecteren.
Het beeld is verrassend helder, ook in de ECO stand en goed scherp. Ik heb de beamer nu meer dan een jaar in mijn bezit en hij doet het feilloos. Ik heb hem omgekeerd aan het plafond hangen en ook dat gaat prima. Het instellen gaat via een eenvoudig menu. Een kind kan de was doen! De ventilator hoor je wel, maar voor mij is het niet echt hinderlijk. Wij zijn er erg tevreden over.