Salora DVP1038SW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora DVP1038SW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Gerda Sikkens 01-11-2020

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Ben zeer blij met deze DVD speler met een mooi scherm, en een redelijk geluid.
Goed bedieningsgemak.

Pluspunten

• Beeld
  • Bediening
  • Handige tas voor in de auto.

Ester 30-06-2018

Geluid

Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Wij hebben dit product gekocht voor onze moeder van 88. Zodat ze heerlijk muziek zou kunnen luisteren. Maar dat viel even tegen zeg. Volume veel te zacht. Echt een miskoop

Teleurstellend. 13-05-2017

Volume

Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Het volume valt erg tegen. Slecht. Ook duidelijkheid gebruiksaanwijzing op sommige punten niet duidelijk.

Minpunten

• Geluid

Officiele reactie van Salora 15-05-2017

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat de Salora DVP1038SW niet aan uw verwachtingen voldoet. Kunt u ons eventueel melden op welke punten de handleiding volgens u niet duidelijk was? Wij nemen e.e.a. graag mee in de ontwikkeling vna onze producten en service. U kunt ons eventueel ook benaderen via info@salora.nl.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

EvsMedia 16-02-2017

Vandaag de DVP1038SW ontvangen. Niets mis mee

Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Het apparat ziet er goed uit. Helemaal uitgeprobeerd omdat ik deze nodig heb op een driedaags beurs. Er is helemaal niets mis mee. Het geluid is wat ielig maar dat mag je ook wel verwachten. Als je de audio ergens anders op aansluit is het goed, zelfs zeer goed. Via een goede koptelefoon uitstekend geluid wat je niet zou verwachten. En wij van EvsMedia kunnen dat echt wel beoordelen. Heel handig voor ons werk op beurzen. Heel veel aansluitmogelijkheden, zelfs naar een groot scherm. Gewoon fantastisch. CHAPEAU

MIN
Er is een kleine fysieke schoonheid fout. De dekstel, van bovenaf bekeken, sluit rechts niet goed. Staat ietsepietsie bol. Waardoor je even rekening mee moet houden als je het scherm draait. De drie andere zijden sluiten goed aan.

GJ Koopmans 16-06-2015
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Ik heb zowel de 9 inch als de 10,2 inch online besteld, het prijsverschil was nog wel de moeite om de 9 inch te overwegen maar de 10,2 inch (verschil is diagonaal 4 cm!!) kijkt nu eenmaal wat prettiger zeker als je em ook eens buiten de auto wilt gebruiken. De kwaliteit van het apparaat viel me erg tegen, het is allemaal dun plastic en van zeer goedkope materialen gemaakt. Er zitten wel handige voorzieningen op als een sd sleuf en usb maar dat is dan ook het enige. De op de site genoemde automontagesetbestaat niet, de tas kun je als zondanig beschouwen en dat oogt wel erg goedkoop in de auto.Het apparaat is verre van handig inde auto, je kunt alleen door het apparaat er helemaal uit te halen een dvd verwisselen tenzij je het apparaat niet opvouwt. Een ander nadeel is, en dat is naar mijn idee een echte tekortkoming, er zit geen accu in. Nooit bedacht dat dat wel erg handig is bij verre ritten en regelmatige stops. FF dat ding meenemen op de picknickplaats of restaurant zonder accu heeft dan geen zin. ik vind het de miskoop van de zomer, vooral vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. Ik denk dat de productiekosten nog geen 15 dollar bedraagt er dan 99-119 voor vragen is domweg teveel en zn geld niet waard.

Officiele reactie van Salora 15-12-2015

Beste Truusje,

Dank voor uw bericht.

De DVP1038SW wordt geleverd met een draagtas; de automontageset is hier in de vorm van een verstelbare riem aan bevestigd, zodat speler en tas in het geheel aan de hoofdsteun kunnen worden gemonteerd.

GJ Koopmans 17-06-2015

Het is inderdaad zo dat er wel degelijk een accu in zit, deze bleek bij mij echter 'dood bij aankomst' (DOA?) dus heb nu een nieuwe ontvangen mét werkende accu maar gek genoeg nog steeds zonder automontageset. Veel sites maken melding van dat er zoiets bij zou zitten maar ik kan em niet vinden. Op de salorasite staat deze niet bij de specs vermeld, wellicht is hier dus de webshop abuis.

truusje1952 14-12-2015

Ik wil deze aanschaffen maar bedenk me nu...geen montageset auto dan heeft geen zin.

Officiele reactie van Salora 17-06-2015

Beste GJ Koopmans,

Wij betreuren het dat uw Salora producten niet geheel naar wens zijn ontvangen.

Salora is al geruime tijd marktleider in portable DVD. Onze producten worden doorgaans goed ontvangen en enkele modellen zijn zelfs meerdere keren door Kieskeurig verkozen tot Best Reviewed.

De producten zijn vervaardigd van hoogwaardig kunststof en hoge kwaliteit LED panels. Wij kunnen u verzekeren dat onze geadviseerde verkoopprijs in overeenstemming is met de kosten die gemaakt zijn voor de productie van onze modellen.

Bovendien zijn alle single screen modellen voorzien van accu, derhalve ook de 9" en 10,1", waar u melding maakt van het ontbreken daarvan. Wij vernemen dan ook graag waarop uw constatering is gebaseerd.

Op basis van bovenstaande en de positieve ervaringen van anderen, winden wij het zeer spijtig dat uw beoordeling zo laag uitvalt, maar nemen uiteraard alle kritiek ter harte.

Heeft u aanvullende opmerkingen of vragen over het product, dan kunt u ons eventueel ook rechtstreeks benaderen via vraag@salora.nl; wij staan u graag te woord.

Salora

sekeris 05-03-2015
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Product is prima, heel degelijk en prima voor de kinderen. Zowel thuis als in de auto heel handig en goed in gebruik. Wat mij betreft een aanrader

review2 18-08-2014
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

De dvd speler hangt in een tasje aan de hoofsteun. Zit niet goed vast. Daardoor is de speler 1x uit het tasje gegleden in de auto en toen was het scherm gebroken en is onbruikbaar geworden. Dit valt niet onder de garantie. Ik vind het erg duur voor 6 maanden gebruik.

DennisvanBeek 21-09-2013
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Erg blij met deze dvd-speler. Het beeldscherm is groot genoeg om te genieten van dvd's als je onderweg bent. Ook het geluid is prima in orde, en via een hoofdtelefoon klinkt het nog beter. Wat ook fijn is, is dat de dvd-speler regiovrij is.
Ik heb nog geen ervaring met het gebruik van het tasje in de auto. Kortom een ideale dvd-speler voor als je lang in de auto moet zitten.

taampii 19-06-2013
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Super mooi beeld en lekker groot scherm, helaas past het tasje niet aan de hoofdsteun bij ons wat wel erg jammer is!

v. sanders 10-07-2012
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Mooie beeldkwaliteit, groot scherm, gebruiksgemak dik in orde, ziet er mooi uit, bijgeleverd tasje is handig. Maar wat een absurd zwak volume! Ik had gehoopt de Salora ook als CD-spelertje te kunnen gebruiken tijdens het koken, b.v., maar daar is hij volstrekt onbruikbaar voor. Je hoeft de kraan maar even open te draaien, een eitje te bakken en je hoort niets meer van de muziek. Maria Callas, waarachtig, op volste volume van Salora overstemd door het bakken van een eitje...!

Officiele reactie van Salora 11-07-2012

Beste v. sanders,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.

Het volume van dit model is zowel op de afstandsbediening als op de speler zelf regelbaar.

Wellicht staat één van beide regelaars op laag volume.

Ray66 02-04-2012
Geschreven voor: Salora DVP1038SW

Prima portable DVD-speler om mee te nemen. Gemakkelijk te gebruiken in de auto, dankzij het tasje (beeld trilt niet). Het geluid is goed, maar aan de zachte kant. Het is een lekker groot beeldscherm, met prima kleuren, geen vertragingen te zien. Je kunt van alles instellen. De tiptoetsen zijn gemakkelijk te gebruiken. Het apparaat heeft een luxe uitstraling en komt degelijk over. Ik ben er dus zeer tevreden mee.

prolite 26-04-2012

hoi ray66

hoe werkt deze met zelfgebakken dvd's

Officiele reactie van Salora 01-05-2012

Beste prolite,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.

De DVP1038SW is geschikt voor vrijwel alle recordable DVD's, mits goed gebrand uiteraard.