Sony Resistance: Fall of Man - Reviews

23-03-2007
Genre
actie, shooter

aapie23 15-08-2007 Product maand in bezit

top spel goede singelplayer je kan ook singelplayer co-op doen dus met twee spelers de singelplayer. multiplayer met maximaal 40 man online is echt genieten dat allemaal met (bijna) geen lags. zeker de moeite waard om aan te schaffen. alleen de graphics zouden wel iets beter kunnen voor de ps3.

RFOM 28-05-2007 Product maand in bezit

Super spel
Ziet er goed uit (nog niet de Max van PS3)
Single Player wordt pas na de eerste paar missies heel goed.
online is echt super (bijna geen Lag, altijd genoeg players en servers)

Anubis 10-05-2007 Product paar weken in bezit

Single Player viel mij tegen. De eerste paar levels voelen leeg aan en hebben in mijn ogen geen sfeer.Pas als je in Manchester aankomt is het ineens een andere spel. Overal en nergens vallen bommen en tegenstanders zijn er genoeg.Qua graphics vind ik het niet zo.Helemaal als je bedenkt dat je eerst 600 euro heb neergelegd voor de ps3.Dan verwacht je wel wat.Bij gears of war had ik gelijk iets van WOW en dat heb ik niet met Resistance.Online is dit wel een juweeltje, 40 man deathmatch is geweldig. Gelukkig is online ook vet,want dat is de redding van deze game.Dus hou je van online schieten, dan is dit een must.

MartS 25-04-2007 Product maand in bezit

Dit spel viel me wel tegen.
Niet de beste graphics voor de ps3 als je gaat vergelijken met Motorstorm en F1 CE. De AI is zeker niet nextgen en het gaat vervelen.
Sommige maps zijn zeker leuk en online ook. Maar ik ken zoveel andere betere fps's voor de ps2 en xbox 360 dat me dit erg tegenvalt.
Helaas niet de fps waar ik op had gehoopt.

suby555 12-04-2007 Product paar weken in bezit

Geweldige game!!
Iedereen die een PS3 koopt moet deze er gewoon bij nemen!!!

Vooral online de MAX

Richardb112 08-04-2007 Product paar weken in bezit

Dit is echt een super spel voor de PS3, zo niet de beste op dit moment voor de PS3. Mooie graphics (niet zoals motorstormen), erg goede geluids effecten en een zeer goede A.I van de tegenstander.

jokke36 07-04-2007 Product paar dagen in bezit

Ineens mee gekocht toen ik men PS3 ging halen.
Momenteel gebruiken de ontwikkelaars nog niet de volledige kracht van de ps3, maar dit spel ziet er al erg goed uit.
Tijdje geleden was Gears of war (xbox360) de grote concurrent van dit spel, maar ik heb ook een xbox360 en ook gears of war en vind resistance er beter uitzien dan gears of war.

Ik kijk uit naar de toekomstige spellen, belooft spectaculair te worden.