Winkels

Reviews: Platte TV Discounter


Op deze pagina vind je een overzicht van alle reviews van Platte TV Discounter.


1206 reviews Totaalscore 8,3
4.5 sterren
Gemak
4.5 sterren
8,7

We zijn benieuwd naar hoe gemakkelijk het je werd gemaakt om de online aankoop uit te voeren. Je kunt hierbij denken aan punten zoals:

  • Vond je de website duidelijk of juist niet?
  • Hoe makkelijk kon je de producten die je zocht vinden?
  • Was het makkelijk om te betalen of juist lastig
  • Moest je veel of weinig gegevens invullen?
  • Hoe ervaarde je het bestelproces?
  • Was het duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap die je deed?

Service
4.5 sterren
8,3

Bij 'Service' zijn we benieuwd naar hoe je werd ondersteund voor, tijdens en na het aankoopproces. Punten waar je aan kunt denken:

  • Hoe ervaarde je de bereikbaarheid van de winkel voor vragen?
  • Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe ervaarde je de professionaliteit?
  • Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting?
  • Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
  • Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service elementen en zo ja, wat vind je hiervan?

Assortiment
4.5 sterren
8,7

Bij het onderdeel 'Assortiment' zijn we benieuwd naar:

  • Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting?
  • Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep?
  • Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte?
  • Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend?
  • Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen?

Aanbeveling
4.5 sterren
8,5
In welke mate zou je deze winkel aanbevelen aan iemand anders?
Meer informatie over de consumentenreviews

Hier lees je de beoordelingen die onze bezoekers Platte TV Discounter hebben gegeven.

Pagina 1 van 41
Totaal 9,0
5 sterren
26-11-2014

dickvanderpant

Aankoop: Fysieke winkel
Groningen

Winkel is zeer ruim en overzichtelijk per merk ingericht. Nodigt uit om naar binnen te lopen. Enig nadeel is dat de deskundigheid betreffende technische zaken bij een (1) man ligt en wat wachttijd vergt voordat je hem te spreken krijgt omdat hij met anderen bezig is. Over zijn technische kennis grote lof!

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • Prettige open en overzichtelijke showroom. Prettig en kundig personeel Aanbeveling 9
» Lees de hele review van dickvanderpant
Reageer op deze review

Totaal 4,0
1 sterren
26-11-2014

recenciesyl

Aankoop: Online

  • eenvoudig te bestellen, ze leveren alleen niet..... Gemak 7
  • TV zou binnen 2 dagen geleverd worden, was een kadootje en ik bestelde deze 1,5 week voordat ik hem nodig had. Mij was beloofd dat toestel gegarandeerd op tijd zou zijn Niet dus..veel loze beloftes..uiteindelijk 2 dagen voor verjaardag toestel geannuleerd..en bij BCC online besteld om 6 uur 's avonds, dag erop netjes geleverd! Een pluim voor BCC. Blijft nu het verhaal van geld retour ontvangen....niet dus....ik heb al verschillende mailtjes gestuurd en telefoontjes gepleegd, steeds beloven ze dat het teruggestort wordt maar ik heb het bedrag nog steeds niet ontvangen, schandalig!! Als het vrijdag nog niet op de rekening staat ga ik mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen,ze hiervan ook op de hoogte gebracht. Ik zou als je uberhaupt nog zou overwegen hier een tv te bestellen vooraf telefonisch informeren of het toestel echt op voorraad is en anders zou ik heel rap naar een concurrent gaan! Service 3
  •   Assortiment
  • Zie mijn reactie op de service, ze leveren niet en betalen niet terug! Aanbeveling 2
» Lees de hele review van recenciesyl
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
25-11-2014

Sambalala

Aankoop: Online

Stort het bedrag van 1649.= niet terug. (inmiddels 56 dagen)
Meerdere toezeggingen gehad, hij belooft mij of Thuiswinkel.org steeds van alles maar doet het gewoon niet.

  •   Gemak
  • Stort geld niet terug. (inmiddels 56 dagen) Reageert in het geheel niet of met de zogenaamde "welgemeende excuses". Belooft steeds van alles maar doet het gewoon niet. Service 1
  •   Assortiment
  • Ik zou deze winkel zeker niet aanbevelen! Geld terug is voor mij een ellendig lange tijd van ergernissen geworden. Nog steeds niet ontvangen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Sambalala
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
25-11-2014

GeeWizz

Aankoop: Online

Overzichtelijke webshop met regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen.

  • Online bestelling verloopt zonder problemen, na de gebruikelijke registratie etc. Gemak 9
  • Voor het plaatsen van de bestelling eerst telefonisch contact gehad met een verkoper, waarbij ik vriendelijk en correct te woord werd gestaan. Verder nog geen ervaringen, daarom voorlopig een 8. Service 8
  • Voor zover ik kan beoordelen is het assortiment prima. Sterker nog, alleen hier kon ik nog aan een panasonic plasma tv komen voor een redelijke prijs. Het enige andere adres waar dit nog kon werd echt de hoofdprijs gevraagd. Assortiment 9
  • Duidelijke aanbeveling. Ik kan nog niet veel zeggen over de after sales service, maar hoop en reken erop dat deze ook goed is. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van GeeWizz
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
21-11-2014

LourensvanUrk

Aankoop: Online

Er is op zaterdag niemand aanwezig is om de telefoon aan te nemen, dat is een beetje jammer (vandaar geen 10), maar mede daardoor kan de prijs natuurlijk laag gehouden worden.
En voor ons is dat trouwens door het wél aanwezige personeel op zaterdag uitstekend opgelost.
Bovendien heb ik de 'Platte TV Discounter' ontdekt als web-winkel. Dat er dus óók nog een fysieke winkel is, is een extra voordeel.
Deze winkel is ruim en overzichtelijk, en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Voor mij een absolute aanrader dus!

  • Platte TV-Discounter heeft een overzichtelijke website, waar je door middel van verschillende keuzes je voorkeuren kan opgeven waarna alleen de voor jou relevante toestellen overblijven. Het hele proces wijst zichzelf. Gemak 10
  • Ik heb op vrijdagavond een televisie besteld, met het idee om deze zelf (op zaterdag) op te halen. Toen ik me echter bedacht dat ik nog iets wilde wijzigen in de bestelling, bleek dat dit niet via de website te regelen was. Hierop heb ik zaterdag gebeld, om erachter te komen dat de telefoon op zaterdag niet opgenomen wordt... Dat was wat jammer. Omdat we toch al besloten hadden om van de zaterdag een dagje uit te maken, hebben we besloten om tóch naar de showroom te gaan, en te vragen of we daar de wijziging konden doorgeven. In de ruim opgezette winkel zijn we uitermate vriendelijk te woord gestaan, en het bleek er van de door ons bestelde televisie nog één in het magazijn stond. En ondanks dat we nog geen bevestiging via de mail gekregen hadden dat onze bestelling gereed stond, mochten we toch dit exemplaar meenemen. De door ons bestelde wandbeugel was helaas niet op voorraad, echter mochten we voor de zelfde prijs een vergelijkpaar (maar wel iets duurder!) exemplaar meenemen. Het gemis aan telefonisch contact op zaterdag is dus door het personeel ruimschoots goedgemaakt! Service 9
  • Op de website is voldoende keus voorhanden, maar ook in de winkel is een ruime sortering aanwezig waar je jezelf prima kan oriënteren als je nog niet precies weet wat je zoekt. Verschillende fabrikanten met schermen van diverse afmetingen zijn overzichtelijk geplaatst zonder meteen overweldigend over te komen, zodat je op je gemak de verschillende toestellen kan beoordelen en doordacht je keuze kan maken. En dat voor vrijwel de goedkoopste prijs die er via het WWW te vinden was. Mocht je er voor kiezen om via WWW te bestellen, en de bestelling thuis te laten afleveren, is dit ook nog gratis! De prijs die je ziet, is dus ook de prijs die je betaald! Assortiment 10
  • Ons 1e contact met deze winkel is uiterst positief verlopen, dus als ik iemand spreek die op zoek is naar een nieuwe televisie (of bijbehorende artikelen) zal ik deze persoon zeker wijzen op de 'Platte TV Discounter'. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van LourensvanUrk
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
21-11-2014

Jan Nelissen 12

Aankoop: Online

Goed snelle levering ,gemak en lage prijs

  • Goede info vooraf en snelle levering. Gemak 9
  • Snelle en tijdige levering Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • Prijs/ kwaliteits verhouding hoog en scherp Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Jan Nelissen 12
Reageer op deze review

Totaal 8,3
4.5 sterren
21-11-2014

TiberianSun

Aankoop: Online

Om te beginnen valt het mij op hoe steeds makkelijker (vertrouwder) het wordt om grote aankopen te doen via Internet. Natuurlijk koop ik zeker een dergelijk aankoop niet op okkiebokkie.nl/com/ru of wat voor domein, maar wel bij vertrouwde websites waaronder nu ook PlatteTVdiscounter.nl.
Toch las ik veel (wat heet veel) negatieve recensies over deze webwinkel vooral over te lange levertijden of dat het bestelde niet leverbaar was. Ik realiseer dat als de bestelling en de levering goed en snel verloopt je tevreden bent en je pas echt over een webwinkel kan oordelen zodra je de klantenservice nodig hebt voor een probleem, een defect apparaat of het terug storten van je geld. Dan pas merk je hoe goed de service is. Gelukkig heb ik hier (nog) geen gebruik van hoeven maken.
Bestelling verliep vlotjes, betaling (IDEAL) ging ook goed en daarna ben ik via de mail op de hoogte gehouden van het verloop van de order.
De levering van de televisie was binnen 2 dagen! Dit mag je ook verwachten als er op de site wordt aan gegeven dat de TV op voorraad is. Tot nu toe ben ik tevreden over PlatteTVdiscounter.

Wat ik wel gedaan heb is even bij PostNL (pakketdienst) geïnformeerd wat te doen indien de verpakking beschadigingen vertoont die twijfels bij je oproepen in de zin van, zou de inhoud beschadigd kunnen zijn. Je moet er tenslotte toch tekenen voor ontvangst. De persoon van PostNL vertelde mij, bij twijfel, foto’s maken van de beschadiging aan de verpakking, dan pas de verpakking open maken en controleren of de inhoud ook schade heeft. Zo ja, dan direct contact opnemen met de afzender en dit melden. Daarna contact opnemen met de pakketdienst van (in dit geval) PostNL.
Ook zei de man, je tekent alleen voor dat je het pakket hebt ontvangen en dus niet dat het pakket in goede staat bij je afgeleverd.

Nu over de Philips 47PFK7509.

Op de eerste plaats ben ik helemaal ‘verliefd’ op deze prachtige LED 3D TV, puur qua uitstraling.
Het kader om de LED scherm is heel erg subtiel, dat was een pré voor mij. De vorige Philips was een 42” en voor mij gevoel kon ik nog een paar inch groter dus daarom deze 47” en ja, ik ben een Philips man wat betreft televisies enkel alleen omdat de kleuren heel natuurlijk zijn t.o.v. andere merken. Op zich is de afmeting van deze 47” niet veel groter dan mijn vorige maar dat komt omdat die een veel dikkere kader (rand) op het scherm had.

Het beeld:
De kleuren zijn waanzinnig prachtig en het beeld is bloedscherp. Als ik bijvoorbeeld een IMAX natuur documentaire afspeel, dan is het (bijna) niet van het echt te onderscheiden, zo scherp.
3D films (full 3D of Half-SBS/Half-OA) worden perfect weergegeven. Niets te klagen.
In de opties zijn er heel veel mogelijkheden om het beeld, kleur en dat soort zaken, helemaal naar je eigen smaak in te stellen.

Het geluid:
Met de losse Subwoofer (maakt draadloos verbinding met de TV) heb ik enigszins moeite. Het geluid, zeker gesprekken vooral een persoon met een wat lagere stemgeluid, is wat moeilijk te verstaan. Ik heb in de configuratie (instellingen) het bass-niveau al geminimaliseerd en de hoge tonen opgeschroefd. Door de Subwoofer klinkt het geluid soms dof. Er is een mogelijkheid om de Subwoofer uit te schakelen en dan wordt het geluid weergegeven via de speakers van de televisie.
Eerst had ik de Subwoofer onder het Tv-meubel staan maar toen klonk het geluid nog doffer. Nu ‘hangt’ hij achter de televisie (uit het zicht) en dat leverde qua geluid veel verbetering. Nog wel heb ik de bas tonen op een 2 na laagst niveau staan om gesprekken goed te kunnen verstaan.

Toen ik mijn Humax iHDr-5200c (HD ontvanger/recorder) had aangesloten op de televisie merkte ik dat het geluid niet synchroon liep met het beeld. Dit was nieuw voor mij en heb alle mogelijke instellingen aangepast cq veranderd maar kreeg dit probleem niet opgelost.
Oplossing! Installeer de laatste firmware (software) van de televisie. Daar werd dit probleem aangeven en met deze (laatste) software moet dit zijn opgelost en het probleem was hiermee ook verholpen. Het vreemde is (TV staat aangesloten op het Internet) dat als je via de televisie online laat zoeken naar nieuwe software, deze geen nieuwere versie vindt en je verteld dat de laatste software versie reeds is geïnstalleerd. Niet dus. Het beste wat je kunt doen is de software zelf downloaden naar een USB-stick en dan de software handmatig installeren op de televisie. Klinkt ingewikkeld maar het is kinderspel. Lees eerst op de website (Philips support) de instructies hoe de software van de televisie handmatig te updaten.
Alle vier de HDMI aansluitingen hebben ARC (audio return channel) waardoor je het geluid kan laten afspelen via je Home Cinema set (als je deze hebt) Dit kan natuurlijk ook via de Optische aansluiting (hier maak ik gebruik van).

Voor de rest ben ik heel, heel tevreden met deze televisie en had eigenlijk ook niks anders verwacht.
Hopelijk gaat hij de nodige jaren mee en kan ik elke dag weer genieten van het beeld in 2D of3D.

Kok van Es uit Den Haag

  • Online winkelen gaat prettig en is overzichtelijk, veel informatie m.b.t. het product e.d. Gemak 9
  •   Service
  • Neem een kijkje in de webwinkel en oordeel zelf. Assortiment 8
  • Tot nu toe is alles goed verlopen en heb (nog) geen gebruik moeten maken van de klantenservice. Een recensie is een moment opname. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van TiberianSun
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
21-11-2014

eimar

Aankoop: Online

Zoals ik al aangaf geen enkel negatief punt.

  • Hoef er de deur niet voor uit. Kan op mijn gemak vergelijken. Bevalt wel Gemak 10
  • Zeer snelle levering. Zeer correcte aflevering, ook bij problemen wordt er heel goed naar je geluisterd!!! Service 10
  • Spreekt voor zich. Ruime keus Assortiment 9
  • Zie mijn voorgaande beoordeling. In mijn ogen zeer correct bedrijf. Staan je vriendelijk te woord met goede uitleg en nakoming van datgene wat ze beloven. Zal zeker in de toekomst meer bij dit bedrijf gaan kopen. Het is voor mij als eerste bestelling voor de volle 100% bevallen! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van eimar
Reageer op deze review

Totaal 3,5
1 sterren
21-11-2014

avdvt

Aankoop: Online

Slecht, ze beloven iedere keer weer get geld terug te storten, naar vervolgens gebeurt er niets en moet ik weer bellen en vragen om mijn eigen geld!!!

  • (Geen motivatie) Gemak 6
  • Ik had teveel betaald, twee keer het re betalen bedrag, heb direkt daarover gebeld en gemaild, het teveel betaakd bedrag van 419 euro zou direkt rerug gestort worden, helaas zijn we nu meer dan een maand verder en het geld moet nog steeds terug gestort worden. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • Door mijn ervaring van loze beloften door het elke week weer beloven dat ze het bedrag (419 euro) terug zullen storten en ze dat gewoon na dik vier weken nog steeds niet hebben gedaante is mijn vertrouwen in deze winkel gedaald naar 0,0. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van avdvt
Reageer op deze review

Totaal 4,0
1 sterren
19-11-2014

Someren83

Aankoop: Online

Nog steeds geen tv gekregen na een paar weken.

  • (Geen motivatie) Gemak 7
  • 2x gebeld. 2x lang wachten en een smoesje waarom mijn tv vertraagd is. 2x niets gebeurd. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • je kunt beter 100 euro meer betalen en dan gewoon de winkel inlopen, kopen en met je tv naar huis gaan. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Someren83
Reageer op deze review

Reactie:
Rolf3nl

21-11-2014
Denk ook aan de service als er wat mis is met je TV, goedkoop is dan duurkoop
Totaal 3,0
1 sterren
17-11-2014

marianhaagsma

Aankoop: Online

heel veel loze beloftes.

  • geen gemak na meerdere telefoontjes nog altijd niets verder Gemak 2
  • wachtrijen erg lang, snel 7 wachtenden voor me, mobiel bellen gaat sneller dan meteen aan de beurt , typisch. verzekerd dat de tv binnen een paar dagen binnen zou zijn, niet gebeurd. meerdere keren gebeld met veel, heel veel loze beloften(we verzekeren u dat hij er dan is, we doen er wat leuks bij). uiteindelijk voor mijn zoon bij de concurrent (BCC) een tv gehaald de dag voor hij jarig was. de tv gecanceld bij ptd en tot nu toe nog geen geld retour ontvangen(beloofd binnen 2 weken) never ever bestel ik nog bij platte tv discounter. Service 2
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • niet , wat een ellende. je blijft bellen en ze beloven van alles echter er gebeurd niets. Bijna had mijn zoon op zijn verjaardag zonder cadeautje gezeten, gelukkig zijn er winkels open op vrijdagavond zodat er alsnog een tv kon worden gekocht bij BCC. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van marianhaagsma
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
17-11-2014

Ettorayne

Aankoop: Online

Scherp geprijsd en bestelling, betaling en bezorging gingen prima.

  • overzichtelijke website, product was makkelijk te vinden. Betaling ging makkelijk en duidelijk welke extra kosten bij welke betalingsmethode berekend werden. Gemak 9
  • Was enigszins huiverig om online te bestellen vanwege de zeer wisselende reviews wat betreft de levering van producten. Maar alles ging probleemloos, woensdagavond om 9 uur een Philips-LEDtv besteld, kreeg direct bevestigingsmail dat de bestelling was ontvangen. Volgende ochtend mail ontvangen dat de tv naar de vervoerder was verstuurd. Telefonisch een afleverafspraak gemaakt en de tv is keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Service 9
  • Heb niet veel rondgekeken, want had voordien al een keuze gemaakt, maar heb wel de indruk dat er een ruim assortiment wordt aangeboden. Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Ettorayne
Reageer op deze review

Totaal 7,8
4 sterren
17-11-2014

Edlin

Aankoop: Online

Duidelijke webwinkel, met prima bestel proces. Snelle levering. Ik mis wat artikelen, ook ter aanvulling van de tv, maar overall is het een prima assortiment

  • SNel en duidelijk bestelproces.. Artikelen zijn makkelijk te vinden en goed te bekijken Gemak 8
  • Snel geregeld. Aflevering verloopt soepel Service 8
  • Assortiment is oke Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Edlin
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
14-11-2014

spekman6

Aankoop: Online

Ik heb een paar dagen geleden bij platte tv discounter een samsung led tv gekocht en de service is prima. Je krijgt gelijk een mailtje als je betaald hebt en ook dat zij je bestelling hebben ontvangen. Ook krijg je een mail wanneer je een track en trace code krijgt van post nl.
en wat ik ook erg goed vind is dat het eigenlijk de volgende dag al bij post nl is.
Ik zou deze winkel zeker aanraden aan andere mensen en zal hier zeker ook nog andere dingen gaan bestellen.

Bedankt voor de goede service platte tv discounter.

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van spekman6
Reageer op deze review

Totaal 7,0
3.5 sterren
12-11-2014

sanitater

Aankoop: Online

Makkelijke website, ook telefonisch adequaat geholpen, wel lange telefonisch wachttijd. Levering was snel binnen 1 dag.

  • Snelle bestelling, snelle levering. Gemak 8
  • Voor bestelling eerst gecontroleerd of TV voorradig was. Lange wachttijd aan de telefoon. Daarna vlot geholpen. Service 6
  • Ruim assortiment Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 7
» Lees de hele review van sanitater
Reageer op deze review

Totaal 8,3
4.5 sterren
11-11-2014

Labhamster

Aankoop: Online

Goede service, goede levering en tot nu toe nog steeds geen klachten.

  •   Gemak
  • Je wordt perfect op de hoogte gehouden met behulp van email. Daarnaast een perfecte snelle levering. Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Labhamster
Reageer op deze review

Totaal 8,2
4.5 sterren
11-11-2014

Vermoeven

Aankoop: Online

Zoals de cijfers al aangeven: prima winkel, prima service!

  • Prima website, gemakkelijk bestellen. Gemak 8
  • TV is snel en netjes afgeleverd. Service 8
  • TV was moeilijk te vinden, maar bij TV Discounter nog wel. Assortiment 9
  • Gewoon een prima winkel. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Vermoeven
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
11-11-2014

Sturba

Aankoop: Online

Ga zo verder is mijn advies

  • Goede overzichtelijke site waar je duidelijk kunt vinden waar je naar op zoek bent Gemak 10
  • Via chat werden vragen goed en duidelijk beantwoord Service 9
  • Zeer ruim assortiment Assortiment 9
  • Omdat ik inmiddels twee aankopen heb gedaan welke prima zijn bevallen zou ik zeker iemand aanraden bij platte TV discounter te kopen Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Sturba
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
10-11-2014

Paulakoppelaar

Aankoop: Online

De service die mij geboden is vond ik echt super goed.
Afhandeling van de geplaatste order iets minder, aangezien ik zelf moest gaan bellen waarom mijn bestelling laat was, maar dit is uiteindelijk naar grote tevredenheid goed opgelost.
Mijn complimenten aan de verkoopafdeling voor de prettige afhandeling via de telefoon.

  • Gewoon online bestellen en betalen via IDEAL. Ging zeer gemakkelijk, geen poespas. Winkel is telefonisch zeer goed te bereiken, geen lange wachttijden aan de telefoon. Gemak 9
  • Super service, de tv die ik had besteld was helaas niet leverbaar. na telefonisch contact mocht ik een andere tv uitzoeken. Werd professioneel en correct geholpen. Deze tv werd de volgende dag bezorgd. Service 9
  • Groot assortiment en lage prezen. Levertijden zijn zeer kort. Assortiment 9
  • Groot assortiment, lage prezen, korte levertijden en zeer goede service. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Paulakoppelaar
Reageer op deze review

Totaal 8,7
4.5 sterren
10-11-2014

TheSec

Aankoop: Online

Ik had nog een issue met de later bestelde beugel. Deze was overigens netjes weer zelfde dag verzonden met track en trace.

De plaat die op de TV ging van de beugel belemerde onder andere de stroom kabel. Bij contact over de telefoon was de medewerker zeer behulpzaam en zei dat het geen probleem was om hem terug te sturen. Daarnaast wees hij nog op het punt dat er afstandsbussen bij de doos zouden moeten zitten(ik had er overheen gekeken).

Al met al zeker een site die in mijn ogen de moeite waard is om even rond te kijken mocht je op zoek zijn naar een nieuwe TV.

  • kwam via Tweakers.net op de site. I.V.M. dat ik de pricewatch van Tweakers.net voor all mijn nieuwe te kopen producten gebruik. Door klikken werkte meteen zonder problemen. Bestelling was 1min voor de deadline van die dag en ging nog gewoon mee. Gemak 9
  • Helaas duurde het soms even voor je iemand aan de lijn had. Mocht je dan wel iemand aan de lijn krijgen dan waren ze zeer behulpzaam en dachten met je mee.(TV paste niet op mijn tv-meubel) Service 8
  •   Assortiment
  • Goede service en aftersales. Enige echt min punt was dat je soms wel even moest wachten tot je een medewerker aan de lijn kon krijgen. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van TheSec
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
09-11-2014

motown

Aankoop: Online

Zie motivaties voor de losse onderdelen

  • Site is goed opgezet. In mijn geval tot een keuze van een tv uitkomen was redelijk makkelijk omdat er genoeg filter opties zijn. Bestellen en betalen verloopt ook zonder problemen. Gemak 9
  • Ik heb hier niet veel mee gehad. Product is binnen tijd (2 dagen na bestelling) geleverd in goede staat. Ook word je netjes op de hoogte gehouden van de stappen van de bestelling. Service 8
  • Aangezien ik enkel op zoek was naar een tv kan ik beperkt hier iets over zeggen. Wat ik kan zeggen is dat ze genoeg tv's hebben. Hierbij geld dat je goed kan filteren om zo bij de juiste tv uit te komen. Qua prijs hoef je ook niet verder te zoeken. Goedkoper dan hier worden ze niet aangeboden!!! Assortiment 9
  • Ik denk dat de motivaties van de andere punten genoeg zeggen om dit punt te motiveren. Gewoon winkel met goede producten aan een gunstige prijs en die verder ook nog afspraken nakomt. Kortom bestellen zonder bull-shit.. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van motown
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
09-11-2014

ronbosma71

Aankoop: Online

  • Fijne website en gemakkelijk bestelproces. Gemak 9
  • Super snelle levering. Service 8
  • Veel keuze in de beste merken! Assortiment 9
  • Ik heb hier al een paar keer besteld en kom elke keer weer terug. Deze webwinkel kan ik zeker aanbevelen! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van ronbosma71
Reageer op deze review

Totaal 9,7
5 sterren
06-11-2014

Marga1021

Aankoop: Online

  • Vanuit de luie stoel te bestellen. Prima levering zonder verzendkosten 👍 Gemak 10
  •   Service
  • Heb alleen bij de tv's gekeken dus kan alleen daar een oordeel over geven. Dit assortiment was prima Assortiment 9
  • Heb al aanbevolen bij verschillende mensen Norma prijs ruim assortiment en snelle levering Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Marga1021
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
06-11-2014

karelnr18

Aankoop: Online

De TV die ik wilde was nergens goedkoper, duidelijke website en goede service!

  • Bestellen, betalen en bezorgen gingen prima. Alle informatie goed zichtbaar. Een goede uitgebreide FAQ. Gemak 10
  • Te laat besteld voor 'volgende dag in huis', maar hij werd toch nog de dag erna bezorgd! Helaas wat problemen gehad met de bezorging door PostNL, maar de klantenservice was prettig en ze dachten actief mee over een oplossing. Service 10
  •   Assortiment
  • De TV die ik wilde was nergens goedkoper, duidelijke website en goede service! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van karelnr18
Reageer op deze review

Totaal 1,8
1 sterren
06-11-2014

Rolf3nl

Aankoop: Online

Aangezien ik problemen met mijn ogen heb, wilde ik een 4K TV kopen, waar de ondertiteling duidelijker zou zijn.

Normaal ga ik naar onze witgoedboer in het dorp, echter die was dicht vanwege verbouwing. Mijn schoonschoon had de TV op Platte TV discounter ook nog € 150,-- goedkoper gezien.

Op 26 september j.l.bestelde ik de TV, er stond geen levertijd bij het toestel. ik stuurde een email naar de webwinkel. op 2 oktober werd er geantwoord, dat de TV volgende week dinsdag in Groningen werd afgeleverd en dan donderdag of vrijdag verstuurt zou worden.
Op 3 oktober krijg ik een track & Trace link, deze heeft maar een halve avond online gestaan. De TV werd door Postnl gestuiterd (afgewezen vanwege het gewicht) Aangezien mijn dochter bij een grote webwinkel werkt, vertelde zij mij dat Platte TV Discounter nu actie moest ondernemen.

Op 6 oktober na een email van mijn kant, ontving ik antwoord dat het product z.s.m. afgeleverd zou worden.

Op 9 oktober ontving ik een vriendelijk email dat mijn TV vandaag (9 oktober) of morgen afgeleverd zou worden.
Op 10 oktober ontving ik een email dat mijn TV op 10 oktober afgeleverd zou worden.

Op 10 oktober stuur ik een email om 17.28 uur dat ik nog niets heb ontvangen. Platte TV discounter antwoord:Ik heb net gebeld met PostNL en ze bellen met de vervoerder en bellen je dan zo terug. Geen TV ontvangen.

Op zondag 12 oktober ontvang ik een email van Platte TV Discounter met de mededeling:Daar baal ik stevig van, want er was me toegezegd dat ze het uit zouden zoeken en ze je zouden bellen. Je kunt er zeker op rekenen dat ik maandag ochtend direkt aan de lijn hang bij PostNL. Ik hou je op de hoogte. Mijn excuses dat je niet gebeld bent door ze

Op maandag 13 oktober ontvang ik deze email:

Ik ben zojuist teruggebeld door PostNL en ze gaven me aan dat het toestel zoek is. Er wordt nu een zoek opdracht gestart en als het toestel vandaag gelokaliseerd wordt, krijg ik daar een bevestiging van.Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik een ander exemplaar naar je versturen.
De reden waarom je niet gebeld bent, is omdat de ene afdeling van PostNL naar de andere wijst en elkaar de schuld geeft.

Op 14 oktober deel ik mede dat ik het toestel wel wil komen ophalen. Platte TV Discounter :
Ik heb het toestel momenteel niet fysiek in groningen staan, maar laat er dan een naar onze showroom komen. Ik zal u berichten als deze voor u klaar staat, en dan kunt u hem afhalen.

Op mijn vraag wanneer krijg ik onderstaand antwoord:
Dat zal donderdag of vrijdag zijn.

Op vrijdag reis ik naar Groningen om mijn toestel op te halen.
Helaas, geen toestel ! De medewerker in de winkel reageert dat hij net de leverancier heeft gebeld en dat het toestel zaterdag wordt bezorgd. Omdat de leverancier blijkbaar niet in staat is om het toestel binnen 4 dagen te leveren (dinsdag-vrijdag) vertrouw ik deze toezegging niet. Op mijn vraag aan de medewerker of een levertijd van 3 weken normaal is, zegt hij Ja.

Ik annuleer in de winkel mijn bestelling en op 20 oktober stuur ik een email met mijn banknummer naar Platte TV Discounter.

Op dezelfde dag koop ik dezelfde Tv aals die ik bestelde bij Platte TV Discounter bij mijn plaatselijke witgoedboer ( inmiddels is de verbouwing klaar). Deze wordt meteen geleverd en geïnstalleerd.


Op maandag 20 oktober ontvang ik onderstaande email:
Ik begrijp dat 2 toestellen wat overdreven is. Het spijt me dat het zo gelopen is. Ik heb je bestelling inmiddels geannuleerd en we gaan het aankoopbedrag terugstorten.
Toch bedankt voor je geduld en begrip, en veel plezier van je nieuwe tv.

Op woensdag 29 oktober stuur ik een email naar Platte TV Discounter met de herinnering over de retour betaling, vanwege de vele negatieve beoordelingen op Kieskeurig.nl
Er zijn klanten die al 5 maanden wachten op een terugbetaling.

Om mijn herinnering enige kracht bij te zetten, deel ik mede dat mijn vordering ad % 1.749,-- na de 14 dagen welke vermeld is in de voorwaarden, door een deurwaarder wordt geïnd.

Het wordt stil, geen enkele reactie meer, ook geen geld.
Ik heb de vordering uit handen gegeven aan een bedrijf, deze onderzoekt waarom Platte TV discounter zo doet en wie er achter deze firma zit. Ik heb ook bij Thuis waarborg een melding gedaan, gezien Platte TV Discounter hun eigen regels overtreedt.

Dit had allemaal niet zo hoeven lopen, ik ben diverse keren in de maling genomen met de levertijd. Echter was met een excuus en een retourbetaling alles voorkomen.

  • Het bestellen ging gemakkelijk, de betaling ook, helaas niet de uitvoering! Gemak 1
  • In het begin was er sprake van een goede service, hoewel dat ik later betwijfelde. Service 3
  • Goed assortiment, echter veel zonder vermelding van levertijd. In de winkel ( in Groningen ) veel lege plekken! Assortiment 2
  • Voor deze beoordeling verwijs ik naar het verhaal boven de beoordeling. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Rolf3nl
Reageer op deze review

Reactie:
Rolf3nl

07-11-2014
geld ontvangen
Totaal 1,0
1 sterren
06-11-2014

erikvanoosterhout

Aankoop: Fysieke winkel
Groningen

Hierbij mijn hele relaas, dit is ook de laatste keer dat ik hierover schrijf, ik kan mijn tijd veel beter besteden.

Op 28 oktober heb ik een tv besteld voor een 75 jarige vrouw die bij mij in de buurt woont. Ik heb hem besteld voor haar verjaardag maar vooral omdat ze uit-huis geplaatste kinderen (meestal baby's) verzorgt. Naast de vergoeding die ze hiervoor krijt gaat al haar geld hieraan op. Ze kijkt op een kleine beeldbuis tv omdat ze geen geld heeft om een fatsoenlijke tv te kopen. Dat heb ik dus gedaan.

- 28 oktober heb ik een 32" LG tv gekocht. Deze is de 29e geleverd (top dus..) maar ik vond hem te klein voor haar.

- Daar ze zaterdag 1 november jarig was heb ik de tv in de auto gezet en ben toen (30 oktober vroeg in de ochtend) naar Groningen gereden om hem om te ruilen (in totaal 380 kilometer gereden).
Deze tv was dus niet in de winkel verkrijgbaar maar men vertelde mij dat ik die op tijd zou ontvangen. Ik geld bijbetaald voor de duurdere tv. Alles geregeld ...zou je denken!
Ik vrijdag ochtend gebeld dat ik geen track and trace gegevens heb ontvangen. 'Die krijgt u aan het eind van de middag meneer', werd mij verteld.
Ik had aan het eind van die middag geen track and trace gegevens gekregen dus was er geen tv op de verjaardag van deze vrouw... maar het gaat nog verder..

- Zondag 2 november krijg ik deze e-mail van iemand van Platte TV Discounter:
-------------------------------------------------------
Beste Erik.

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt, en dat is ook terecht. Ik wil je hiervoor graag mijn oprechte excuses aanbieden.
Ik zal ervoor zorgen dat het toestel maandag rechtstreeks vanaf onze leverancier verzonden wordt en dinsdag afgeleverd wordt.

Als compensatie wil ik een LG bluetooth luidspreker meesturen.
Ik hoop dat je dat accepteert en dit het leed iets verzacht.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx

xxxxxx
PlatteTVDiscounter

(Zijn naam en functie heb ik door x-jes vervangen...red)
-------------------------------------------------------


Daar ik s'maandags nooit werk (ik ben vlieger) heb ik ze dat per e-mail geschreven en ik had de tv dus s'maandags willen hebben. Dat was goed, zie de volgende e-mail:

xxxxx,

Zou je hem maandag rechtstreeks naar mij kunnen sturen?
Maandag werk ik niet, vandaar...

Groetjes
Erik
-------------------------------------------------------

Zijn antwoord:

Beste Erik.

Naar de xxxx in xxxxx? Dat is geen probleem uiteraard.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx
-------------------------------------------------------

Ik dus maandag niet naar de sauna (daar ben ik wekelijks op maandag) maar wachten op de tv. En die kwam dus niet. Ik heb dus een dag voor 'jan-joker' thuis gezeten.
Ik maar weer gebeld en kreeg ik wederom een excuus te horen. Ik had inmiddels al e.e.a. op kieskeurig gezet hierover en dat kreeg ik ook te horen. Men vond dat niet netjes...?
Zij komen hun afspraak niet na, ik verteld er over en men vind dat niet netjes? Het moet niet gekker worden...

Daarnaast moest ik dinsdag vliegen, maar heb toen een collega gevraagd of hij die dienst van mij over wilde nemen. Dat wilde hij dus ik dinsdag wachten op mijn pakket.
Ik had netjes een track and trace code gekregen dus dat komt wel goed...zou je denken...
Om 12:10 werd de LG BT luidspreker afgeleverd. Ik kijk op mijn iPhone en zie dat het afgeleverd is. Maar geen tv! Ik maar weer gebeld en er werd verteld dat hij onderweg is. Waarom weet ik dat niet? Kreeg ik een e-mail met verzend gegevens van de tv. 'De tv is onderweg' stond er. Maar hoe laat hij zou komen stond er niet. Ik iets voor 17:00 uur wederom gebeld met Platte TV Discounter en er werd mij verteld dat de tv onderweg was. Uiteindelijk was hij er dus om 17:20. Een hele dag gewacht op deze tv. Als ik nou zou weten dat ze na 17:00 uur zouden komen, had ik nog andere dingen kunnen doen! Maar ok, de tv is er dus nu is alles goed. Zou je denken.....

Ik pak de tv uit en zie dat er allemaal strepen op zitten. Ik dacht dat dit was doordat er plastic voor het scherm geplakt zou zitten ter bescherming. Ik tv aan de stroom gehangen en ik zet hem aan. Ik kreeg een erg vreemd beeld, alleen meer kleuren en strepen en vreemde vormen. Dit klopt dus niet! Ik kreeg ook te horen dat er geen plastic op het scherm zit. De tv was dus kapot!............

Ik wederom gebeld en werd mij gevraagd een foto te maken van deze tv. Ik had hem weer netjes ingepakt maar allah...er was nu toch al bijna een week kwijt om de juiste tv te krijgen...kan mij het schelen..ik haal hem er wel weer uit. Foto gemaakt en naar Platte TV Discounter ge-mailt en jawel hoor. De tv is kapot. Nu kan men daar uiteraard niets aan doen, maar ik kreeg er ik zo de balen van dat ik dacht dat er iets tegenover zou mogen staan. Ik ge-mailt stuur maar een 3D versie van degene die ik besteld heb, die is ook maar 150 Euro duurder dus wat zou het probleem nu zijn. Zou je denken...

Op woensdag 5 november om 14:42 uur kreeg de volgende e-mail:
-------------------------------------------------------
Hallo Erik.

Ik ben naar aanleiding van je mail in overleg gegaan met onze leverancier voor het versturen van een nieuw exemplaar, maar we kunnen niet de 42LB730 sturen. Dat zal dan de 42LB630 worden, die je ook eerst ontvangen had.

Ik kom er zo nog even op terug.

Met vriendelijke groet,
xxxxx
-------------------------------------------------------

!!! 'Ik kom er zo nog even op terug' !!!

Nou, dat bleek dus ook niet! Hij is er niet op terug gekomen, ik heb hem om 17:40 een e-mail gestuurd waarom hij er niet op terug is gekomen maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ik zag toen pas de openingstijden..
Anyway..hij had dus 2 uur en 18 minuten de tijd om erop terug te komen en dat heeft hij dus niet gedaan.

Heb ik vanochtend (donderdag 6 november) het volgende e-mailtje verstuurd:
-------------------------------------------------------
xxxx,

Ik snap hier echt helemaal niets van. Je zegt dat je er 'zo' op terug komt maar ik hoor/lees helemaal niets meer van je. Ik snap echt niet hoe jullie zo met klanten kunnen omgaan.

Als ik met mijn werk zo zou omgaan met passagiers maar helemaal met een co-piloot dan ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn baan kwijt. Nou is vliegen iets anders dan tv'tjes verkopen, dat snap ik ook wel, maar als je weet dat mis-communicatie met een co-piloot van slechts 1 seconde tijdens start of landing het leven kan bepalen van enkele honderden passagiers dan snap je waarschijnlijk waarom ik zo reageer. Als captain heb ik verantwoording over ongeveer 150 miljoen van een vliegtuig, maar belangrijker nog, de volle verantwoording over enkele honderden passagiers.
En hier word, na hetgeen er al is misgegaan, moeilijk gedaan over 150 euro en sterker nog, de klant krijgt gewoon niets meer te horen terwijl je zelf schrijft er 'zo' op terug te komen!

Wederom heb je uren de tijd gehad en je reageert gewoon niet. Dat is ronduit schandalig. Jullie kijken absoluut niet naar de menselijke kant maar doen alles om zoveel mogelijk geld in het laatje te krijgen, ten koste van jullie 'passagiers'.

Echt schandalig...

Erik
-------------------------------------------------------

  •   Gemak
  • Zéér slechte service, nog nooit heb ik zoiets meegemaakt! Service 1
  •   Assortiment
  • Deze winkel zou ik niemand aanbevelen, het is echt belachelijk hoe men met hun 'klanten' omgaat.. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van erikvanoosterhout
Reageer op deze review

Reactie:
erikvanoosterhout

06-11-2014
Ik was nog even vergeten dat ik wederom geen track and trace gegevens heb ontvangen dus het is voor mij afwachten of de tv vandaag bezorgt word.
'Vandaag besteld is morgen geleverd'.. ik heb er geen vertrouwen meer in..
Totaal 9,0
5 sterren
05-11-2014

anikaaa

Aankoop: Online

De site is makkelijk om te bezoeken, als je iets hebt besteld krijg je duidelijke mails over de bezorging van je.product

  • Makkelijk te vinden. Gemak 9
  • Duidelijke mails over je bestelling en je hebt het snel in huis Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Goede, duidelijke site, mooie aanbiedingen en mooie tv's Aanbeveling 9
» Lees de hele review van anikaaa
Reageer op deze review

Totaal 5,0
1.5 sterren
05-11-2014

J.N. de Vries

Aankoop: Online

Op 26 mei 2014 een Philips tv gekocht. Levertijd ten tijde van aankoop 3-5 dagen. Geen probleem, vorige aankoop was goed gegaan dus nu het vertrouwen gegeven. Na een week of 2 maar eens gebeld want geen tv, geen bericht en op de website was de levertijd gewijzigd naar meer dan 5 dagen. Het was niet bekend wanneer de tv zou komen. Dus maar weer wachten.... weer gebeld, ongeveer 10 weken verder, geen tv. Alternatief aangeboden gekregen maar dat ging nergens over; de enige overeenkomst met gekochte toestel was de prijs! Uit eindelijk na nog een aantal contact momenten op 14 oktober de knoop door gehakt en de aankoop geannuleerd. Gelijk bij een andere website de tv besteld en sinds 15 oktober kijk ik eindelijk naar een nieuwe tv. Niet dankzij plattetvdiscounter.nl.... Ook op een laatste mail van 14 oktober is wederom niet gereageerd, mijn geld heb ik op dit moment (5-11) ook nog niet terug.

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Er wordt slecht of geheel niet gereageerd op mail. Afspraken mbt terugbellen ed worden slecht of niet nagekomen. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Lijkt mij na het lezen van de motivatie wel duidelijk..... Aanbeveling 3
» Lees de hele review van J.N. de Vries
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
05-11-2014

canislupus

Makkelijk besteld, vlot en zelfs franko thuisbezorgd en ook voor de aanvullend vragen was info vlot voorhanden, kortom Topadres!

  • Bestellen is gemakkelijk en gaat vlot Gemak 9
  • Snelle info op gestelde mail vragen en snelle levering, top! Service 10
  • De keuze is reuze! Assortiment 9
  • Op basis van mijn ervaring zeker een adres om aan te raden met stip! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van canislupus
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Plattetvdiscounter
avatar Officiele reactie van Plattetvdiscounter

06-11-2014
Hallo Fulco,

Heel veel plezier met de Sonos en bedankt voor je positieve feedback, en hopelijk tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Luuk Doedens

Klantenservice Plattetvdiscounter
Totaal 9,8
5 sterren
05-11-2014

PietOAmsterdam

Aankoop: Online

Ik heb onlangs bij deze winkel een Philips 47PFK7109 besteld. Mijn broer had deze een aantal weken ervoor besteld, en op zijn aanbeveling ben ik ook eens op de website rond gaan kijken. TV is erg scherp geprijsd en ik heb dezelfde TV op een maandagavond besteld, de volgende middag werd hij afgeleverd.

Bij uitpakken bleek er geen stroomkabel bij de TV geleverd te zijn. Ik heb de winkel gebeld en de vriendelijke medewerker gaf aan dat dit erg raar is aangezien de TV rechtstreeks van de leverancier af kwam. De medewerker bood aan om de stroomkabel direct te versturen plus een extraatje. De volgende dag kreeg ik een pakketje met de stroomkabel, een schoonmaakset voor het beeldscherm en 2 extra 3D-brillen.

TV zelf is fantastisch. De service van de winkel ook, en dit kan ik van veel andere webwinkels niet zeggen. Ik zou deze (web)winkel zeker aanraden.

  • Maandagavond 27 okt via de webwinkel besteld, en ik had hem de volgende dag in huis Gemak 10
  • Aardige en behulpzame medewerkers Service 10
  • Erg groot assortiment. Assortiment 9
  • Mijn broer heeft hier een TV besteld, en naar zijn aanbeveling heb ik hetzelfde gedaan. Mijn ervaring is tot dusver uitstekend, dus ik zou deze winkel zeker aan een ander aanbevelen. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van PietOAmsterdam
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Plattetvdiscounter
avatar Officiele reactie van Plattetvdiscounter

06-11-2014
Goedendag,

Fijn om te horen dat het zo opgelost is, mochten er verder nog vragen of problemen zijn dan hoor ik dat uiteraard graag.
Heel veel plezier met uw nieuwe toestel.

Met vriendelijke groet,
Luuk Doedens

Klantenservice
Plattetvdiscounter
Totaal 9,0
5 sterren
04-11-2014

mo311072

Aankoop: Online

  • duidelijke site Gemak 9
  • Snelle levering Service 9
  •   Assortiment
  • net wat goedkoper dan de rest Aanbeveling 9
» Lees de hele review van mo311072
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
30-10-2014

mandyv91

Aankoop: Online

X

  • Makkelijk alles te vinden, want je kan je eisen aan vinken bij het zoeken. Gemak 9
  • Op vragen krijg je vrijwel direct antwoord en de levering de volgende dag heerlijk!!!! Service 10
  • Super de prijzen zijn goed en het aantal tv's is mega veel. Assortiment 10
  • Prijs kwaliteit is goed. Omschrijving product is duidelijk en Goed. Levering is snel. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van mandyv91
Reageer op deze review

Totaal 8,3
4.5 sterren
30-10-2014

-NS-

Aankoop: Online

  • Duidelijke webshop zonder teveel poespas. Doet niet onder aan andere websites met een goede reputatie. Gemak 8
  • Niks over te klagen. Ook levering van grotere televisies verloopt soepel. Het aangegeven tijdsvak van levering is accuraat. Service 8
  • De televisie die ik had gekocht was maar op weinig webshops te koop waaronder Platte TV Discounter. Er waren ook voldoende alternatieven. Assortiment 9
  • Ik zou deze webshop zeker aanraden voor mensen die interesse hebben in een nieuwe televisie ongeacht de afmetingen Aanbeveling 8
» Lees de hele review van -NS-
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
30-10-2014

marypolman

Aankoop: Online

alleen maar positief

  • goede duidelijke website Gemak 10
  • snel geleverd en ik had een tv muurbeugel besteld deze was niet voorradig ik kreeg een andere (duurdere) per direct geleverd, geen verzendkosten betalen op tijd leveren direct antwoord op eventueel mailcontact echt super! Service 10
  • groot assortiment tegen scherpe prijzen Assortiment 10
  • goede service, scherpe prijs, en geen verzendkosten Aanbeveling 10
» Lees de hele review van marypolman
Reageer op deze review

Totaal 4,2
1 sterren
30-10-2014

dennusf

Aankoop: Online

Na een aantal dagen maar gaan bellen, weinig duidelijkheid. Uiteindelijk goed opgelost.

  • De tv zou na een dag geleverd worden, duurde echter langer. Gemak 4
  • Ik moest constant zelf achter de tv aanbellen. Uiteindelijk heb ik de track en trace code gehad. Stond er op de pakbon een hele andere bestel datum. Service 2
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • Alleen als de TV echt op voorraad is bestellen anders word je aan het lijntje gehouden. Aanbeveling 2
» Lees de hele review van dennusf
Reageer op deze review

Totaal 3,8
1 sterren
29-10-2014

Klevringa

Aankoop: Online

TV werd niet geleverd binnen gestelde termijn. Na diverse telefoontjes omgezet naar andere( wel op voorraad zijnde) TV.
OOk deze werd niet geleverd!! Bestelling uiteindelijk geannuleerd. Nu wachten we nog steeds op het terugstorten van ons geld. Bedrijf is lid van Thuis Waarborg fonds, maar houd zich niet aan deze afspraken
Thuiswaarborg fonds is op de hoogte van onze klacht.

  • Overzichtelijke website. Maar de TV's zijn niet leverbaar op de gestelde termijn die daar vermeld wordt. Gemak 5
  • TV bleek niet leverbaar, na zeer veel telefoontjes enomzetting andere TV weer niet leverbaar. Na annulering nog steeds geen geld retour. Thuiswinkel Waarborg ingeschakeld. Service 4
  • Er staan veel TV's, maar het is maar de vraag of ze ook leverbaar zijn!!! Assortiment 5
  • TV's werden ondanks veel beloftes niet geleverd.Ook na annulering hebben wij nog steeds geen geld retour. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Klevringa
Reageer op deze review

Reactie:
Klevringa

05-11-2014
Goedemorgen,

Vanmorgen is het bedrag teruggestort op onze rekening!!!

Fam. Klevringa

Reactie:
Officiele reactie van Plattetvdiscounter
avatar Officiele reactie van Plattetvdiscounter

29-10-2014
Geachte heer/mevrouw Klevringa. Vervelend om te vernemen dat uw aankoopbedrag nog niet terug gestort is. Ik heb uw order bekeken en heb u hier een mail over gestuurd.

Vriendelijke groet.

André
Manager Back-office
Plattetvdiscounter
Totaal 8,8
4.5 sterren
28-10-2014

A.retel

Aankoop: Online

Een hoop keus en scherpe prijzen

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van A.retel
Reageer op deze review

Totaal 4,0
1 sterren
28-10-2014

Gezond verstand

Aankoop: Online

Product kon niet geleverd worden
Beloftes werden niet nagekomen
Op emails werd niet gereageerd
telefonisch contact verliep netjes, helaas deden ze er niets mee.
Terugbetaling heeft veel energie en frustratie gekost.
Ongelofelijk dat een winkel dit keurmerk nog mag dragen aangezien er al veel meer klachten over terugbetaling zijn

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Vragen en of opmerkingen via de mail worden niet of nauwelijks beantwoord. Telefonisch netjes te woord gestaan maar gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Na annulering van een bestelling ( na 3 weken, omdat ze iedere keer een andere mogelijke leverdatum opgaven en uiteindelijk geen datum konden geven maar de tv inmiddels wel in prijs hadden laten dalen.....) vele malen gebeld en gemaild om het geld terug te krijgen... uiteindelijk via het waarborgfonds contact gezocht met de winkel waar ze ook niet op reageerden. uiteindelijk na ruim 8 weken eindelijk het geld terug..... Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • Ik zou deze winkel zeker niet aanraden omdat ze naar eigen zeggen zeker al uiterlijk 14 dagen wachten alvorens het geld terug te storten. En dat er echt met gerechtelijke stappen gedreigd dient te worden alvorens ze daadwerkelijk tot terugbetaling overgaan. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Gezond verstand
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
28-10-2014

jaap_d_g

Aankoop: Online

Zie motivatie bij beoordeling

  • Ik had het een en ander al uitgezocht. Ik heb vervolgens via PTD gemakkelijk mijn product kunnen bestellen. Gemak 9
  • Voordat ik via de website mijn bestelling heb geplaatst heb ik eerst gebeld over de voorraad Hier werd ik goed geholpen. Paar dagen nadat ik de bestelling binnen had gekregen, belde PTD mij om te vragen of ik tevreden was over de levering en het product. Dit heb ik niet eerder mee gemaakt bij andere webshops en wordt gewaardeerd. Service 10
  • Prima. Ze hadden mijn product op voorraad. Heb niet naar andere producten gezocht. Assortiment 8
  • Goedkoopste (enige webshop waarbij het product 150 euro goedkoper was dan alle andere webshops), goede service voor en na. Levering is ook vlekkeloos verlopen. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van jaap_d_g
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
28-10-2014

spikehardy

Aankoop: Online

Goed, snel, goedkoop, vriendelijk en service!

  • Super makkelijk in de bestelling en afhandeling. Gemak 10
  • Ondanks slechtere reviews ben ik erg tevreden over de service en de informatie. Service 9
  •   Assortiment
  • Goede service, snelle levering, vriendelijke telefonische support Aanbeveling 8
» Lees de hele review van spikehardy
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Plattetvdiscounter
avatar Officiele reactie van Plattetvdiscounter

06-11-2014
Hallo "spikehardy"

Bedankt voor je leuke review, heel veel plezier met je nieuwe toestel en misschien tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Luuk Doedens

Klantenservice Plattetvdiscounter
Totaal 9,3
5 sterren
28-10-2014

nard bender

Aankoop: Online

simpel bestellen, tijdige levering, uitmuntende service en de laagste prijs!

  • Het bestellen was overzichtelijk, duidelijk en gemakkelijk, zoals het hoort! Gemak 8
  • Alles werd naar behoren geleverd, en ik werd zelfs nog gebeld nadat de bestelling geleverd was of alles naar wens was. Bijzonder netjes Service 10
  •   Assortiment
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van nard bender
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Plattetvdiscounter
avatar Officiele reactie van Plattetvdiscounter

29-10-2014
Beste Nard.

Hartelijke dank voor je review. Fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid is.
We wensen je veel plezier van je toestel.

Met vriendelijke groet,

André
Manager Back-office
Plattetvdiscounter
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.