Teufel Concept B 20 Mk2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Concept B 20 Mk2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kiessteef 11-06-2015
Geschreven voor: Teufel Concept B 20 Mk2

2 jaar en drie maanden geleden de Teufel B 20 aangeschaft (voorloper van deze speakerset) en op zich was het geluid gewoon goed en zien de speakers er goed uit. Daarover heb ik geen klacht echter na 2 jaar en 3 maanden houden de speakers er gewoon mee. Zomaar ineens. Kan gebeuren maar hoort natuurlijk niet, maar wat denk je? Van Teufel hoef je geen enkele service te verwachten op dit gebied (zit buiten de garantie van 2 jaar). Je wordt afgewimpeld met juridisch gebrabbel maar een tegemoetkoming ho maar. Ja je kan een nieuwe set bij ze kopen en dan krijg je € 20 korting. Wow. Wat een waanzinnige geste, NOT! Ik snap dat opsturen, nakijken en reparatie duur is maar een product hoort niet na 2 jaar en drie maanden er zomaar mee te stoppen. Sorry hoor maar voor mij nooit meer Teufel. Ik kan dit product absoluut niet aanraden. Als je kwaliteit wil koop dan Bose, die verkopen ook een set voor € 99 (zelfde prijs als deze). Als je iedere 2 jaar een nieuwe set wil aanschaffen koop dan gewoon een goedkoop setje van € 30 dan ben je nog altijd goedkoper uit dan bij Teufel. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Beschouw uzelf als gewaarschuwd.

Officiele reactie van Teufel Audio 12-06-2015

Spijtig om te horen dan u een slechte ervaring hebt gehed met de Concept B 20 van Teufel.

Stip1 05-02-2015
Geschreven voor: Teufel Concept B 20 Mk2

Uitstekende PC Speakers. Geluid geweldig en dat zonder subwoofer.
Twijfelde over Bose Companion 2, maar Teufel overtreft qua geluid, vormgeving de Bose set.
Levering binnen 2 dagen !
Prijs kwaliteit, Uitstekend !

antoon 03-02-2015
Geschreven voor: Teufel Concept B 20 Mk2

Als een duveltje in een doosje..Verschillende speakers geprobeerd,maar deze zijn perfect in geluid en afwerking.
Ook het bestellen bij Teufel gaat perfect. Eerst uitproberen en dan de keuze maken. Niet tevreden geld retour...Dus geen verplichting van aankoop..Grote klasse!! Zéééér zeker een aanrader.

Ruud001 29-11-2014
Geschreven voor: Teufel Concept B 20 Mk2

Rechtstreeks besteld in Duitsland. Na slechts 2 dagen werden de boxen afgeleverd. Direct aangesloten op PC en ook op de reciever van de TV. Een geweldig geluid zonder subwoofer.
Maar voor relatief kleine boxen zijn dit fantastische boxen.
Na afsluiten van het geluidsignaal schakelen de boxen na 30min automatisch uit.
In 1 woord geweldig en zeker voor deze prijs.

andy66 29-10-2014
Geschreven voor: Teufel Concept B 20 Mk2

Na een kapotte Creative 2.1 set, dit keer toch bij Teufel besteld. Had ik dit maar eerder gedaan. Wat een heerlijk geluid, zeg! Vol, precies en zonder vervorming. Klassieke muziek laat goed details horen en bij dance muziek hoorde ik loops die ik eerder had gemist. Ik heb zelf de subwoofer niet gemist. Het bereik is voor mij voldoende voor games en muziek. Na aankoop heb ik mijn home cinemaset voor muziek niet meer gebruikt. De speakers staan vanwege hun gewicht stevig en voelen aan alsof ze lang zullen meegaan (meer kan ik nu niet over duurzaamheid zeggen). En de levering... zondagochtend besteld, dinsdagavond in huis. Als dit de maatstaf is voor Teufel, denk ik dat ik m'n home cinemaspeakers ook maar eens ga vervangen...

blauwedraak 05-08-2014
Geschreven voor: Teufel Concept B 20 Mk2

Fantastische speakerset! Erg helder en zuiver geluid en met name als je het volume lekker hoog zet erg weinig vervorming in het geluid! Ik mis geen bass maar dat verschilt bij iedereen natuurlijk.

Heb getwijfeld tussen de Creative T40 Serie II (ik had een T20) maar ben erg blij met m'n keuze voor de Teufel Mk2, zijn geld dubbel en dwars waard!