De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BK B4320.015 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Willems 02-07-2018

Mooie pannenset. In het gebruik teleurstellend

Geschreven voor: BK B4320.015

Onze vorige pannenset was ook van BK.Vol vertrouwen daarom deze set gekocht.
Het enige goede eraan is dat het er erg mooi uitziet.
De minpunten overheersen.
De handgrepen worden gloeiend heet.Bij het afgieten loopt er altijd water langs de pannen naar beden. De inhoud is snel aan het kookpunt maar daardoor is ook het omgekeerde logisch nl. de inhoud koelt ook weer snel af, waardoor je met te grote temperatuursverschillen eet.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• handgrepen worden gloeiend heet.

EKO Vega 27-07-2015
Geschreven voor: BK B4320.015

Prachtige pannenset van BK. Modern, strak, fraai, tijdloos. De pannen voelen vrij zwaar en degelijk aan en zijn van prachtig mat geborsteld staal, een beetje zoals een roestvrijstalen koelkast. Je ziet er ook veel minder snel vlekken en druppels op dus is het veel praktischer dan hoogglans. Aanvankelijk wilden wij deze 5-delige set inclusief de soeppan bestellen, maar hebben uiteindelijk gekozen voor de 6-delige set met 2 stoominzetten. Die kunnen boven op elkaar op de pan van 20 cm. dus zo kun je in 1 pan meerdere gerechten stomen. Dat bespaart een hoop energie. Bovendien is stomen lekker en erg gezond. Groenten behouden hun oorspronkelijke kleur en zien er mooi en fris uit. Ook krieltjes komen er prachtig en bijzonder smakelijk uit. Neem dan wel echte krieltjes, dus jonge aardappeltjes en niet die melige, smakeloze verpakte aardappelballetjes uit de koeling in de supermarkt. Als u voor biologische kiest kunt u deze gewoon met het schilletje gebruiken en dat geldt ook voor grote aardappelen. Gewoon even afspoelen. Wij schillen nooit aardappelen. De pannen zijn fijn in het gebruik, zijn stapelbaar om op te bergen en ook gewoon mooi om te zien. Ik las ergens over de handgrepen die warm worden tijdens het koken. Ja, dat heb je natuurlijk met metaal, maar BK heeft een handig hulpmiddel bedacht om pannen veilig op te pakken en af te gieten, de Mr. Gripper. Zoek je een fraaie, degelijke en praktische pannenset dan is deze zeker een heel goede keuze.

ronaldo 28-12-2013
Geschreven voor: BK B4320.015

Grootste miskoop ooit wij hadden de set met gekleurde laag gekocht. Liet na een paar weken los . Nieuwe pan gekregen maar na 2 jaar laat alles los.bk maakte vroeger goede pannen maar maakt nu slechte produkten je kan beter iets meer uitgeven dus nu kopen wij vandaag een ander merk.

Kenzo1958 09-08-2012
Geschreven voor: BK B4320.015

De grootste miskoop ooit! Design is prima, maar in gebruik een grote teleurstelling! De handvaten worden zo heet dat je steeds naar pannelappen of ovenwanten moet grijpen als je een pan even vast wilt houden om in een gerecht te roeren, een gerecht wilt afgieten.
Ik heb daar destijds een mail over gestuurd naar BK maar kreeg geen antwoord naar tevredenheid. Resultaat: ik heb dure pannen in de kast staan die ik niet gebruik. Ik vind ze zo gevaarlijk (brandwonden!) in gebruik dat ik ze niet eens wil verkopen. Naderhand kwam de "cool" serie uit. Had dat meteen gedaan! Nee, ik raad iedereen af deze pannen te kopen. En ik ben zeer teleurgesteld in BK na 20 jaar tevreden gebruik van mijn eerste blauwe BK pannen. Had ik die maar gehouden...

Gerian 06-01-2016

Ik heb deze pannen al ruim 12 jaar omdat ik graag mooie RVS pannen wilde. Dat de handvaten heet zouden worden lijkt me voor de hand liggen, ik vind het echter geen probleem pannenlappen e.d. te gebruiken omdat ik zwarte handvaten erg lelijk vind.

Eljoh54 21-03-2013

Dank voor deze review, ik twijfel al heel lang over deze pannen omdat ik ze heel mooi vind, maar inderdaad de handvaten niet vertrouwde. En de 'cool' serie met zwarte, koel blijvende handvaten komen nooit in een aanbieding voorbij zoals deze... altijd met pannenlappen is niks. En flauw van BK om niet adequaat te reageren.