De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BK Snelkookpan op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

twouda0@home.nl 08-12-2022

Service niet klant gericht

Geschreven voor: BK Snelkookpan

Ik heb gekozen voor het merkBK . Heb de pan te kort kunnen gebruiken. Dit door een defect handvat. Heb het op gestuurd om te repareren. Kreeg het deksel terug omdat ik een aankoopbewijs moest overleggen. Die heb niet bewaard.
Dus voor mij heeft de service van BK als slecht afgedaan.
Blijf met een miskoop achter
T.Wouda

appieho 11-05-2017

Fijne pan om te gebruiken

Geschreven voor: BK Snelkookpan

Onze vorige snelkookpan was na plm. 20 jaar regelmatig gebruik aan het opraken gegaan. Deze nieuwe BK bleek een prima aankoop. Alles werkt soepel, deksel opdraaien, vastklikken en het gas er onder. Niveau instellen d.m.v. een vaste knop is wel zo makkelijk. Wij hadden op de oude snelkookpan twee verschillende knopjes. Voor ons is deze pan een aanrader.

Pluspunten

• goede constructie
  • makkelijk te gebruiken

Kenner 02-11-2015
Geschreven voor: BK Snelkookpan

Dit was inmiddels mijn 3e snelkookpan van BK, echter kreeg ik telkens het zelfde defect. Water verlies bij het handvat en de ontluchtingen. Dit telkens na ongeveer 1 jaar. Gelukkig bij een goed bedrijf gekocht en kreeg netjes mijn geld terug. Nu toch maar op zoek naar een duurdere betere snelkookpan. Ik denk aan een Fissler.

JvdO 10-12-2017

Wij hebben een fissler vitavit premium en die heeft echt constant problemen ook met het deksel handvat. Ondanks dat ze ook al een nieuw handvat ontwikkeld hebben, blijft het probleem terugkomen. Ze geven wel service en sturen dan weer iets nieuws, willen wel dat je eerst de oude terugstuurt en je zit dus een hele tijd zonder. Gaat nu zo al jaren! Echt niet leuk!

GJKoi 02-01-2010
Geschreven voor: BK Snelkookpan

Over deze snelkookpan ben ik erg tevreden. Hij is niet overdreven zwaar en functioneert perfect. De deksel gaat makkelijk open.