Garmin nüvi 2445LMT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 2445LMT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Martin Michgels 13-11-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 2445LMT

Ik was not amused toen ik het toestel uit de verpakking haalde. Wat een armoede. Gaan ze er bij Garmin van uit dat je het toestel dag en nacht in de auto laat zitten? Geen hoesje, geen oplader. En bij mijn vorige toestel (Nüvi 760T FM) was het aansluitpunt voor de kabel geïntegreerd in de houder. Nu moet ik steeds de kabel losmaken als ik het toestel meeneem uit de auto. Dit is toch wel een aantal jaren terug in de tijd.
Het apparaat is wel razendsnel. Wanneer je een andere weg neemt dan het apparaat aangeeft, dan vindt in no time herberekening plaats.
De bediening is even wennen, maar daar is wel aan uit te komen. Terugkeren uit het menu voor het opslaan van nieuwe adressen is wat omslachtig. Maar het invoeren van letters en leestekens is verbeterd.

Henrivdr 25-05-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 2445LMT

Mijn oude VDO dayton was al 10 jaar oud, en dus sterk verouderd. Deze heb ik gekozen onder meer vanwege de lifetime update Dit apparaatje maakt van autorijden een plezier.Als er file is krijg ik automatisch een voorstel voor een andere route, updaten van software en kaarten ging probleemloos en ik weet altijd mijn auto terug te vinden. Ik heb nooit een TT gehad, dus daarmee kan ik niet vergelijken.

jacobseygelshoven 04-05-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 2445LMT

Vorige week de Garmin aangeschaft na heel lang een TT te hebben gehad. Deze is met lifetime update op de kaarten en al een trip naar Hamburg met hem gedaan. De rijbaanbegeleiding is op de Deutsche autobahn wel heel handig. Verder vind ik het geluid wat minder was bij TT beter. Kraakt al snel als je hem hard hebt staan. Daarintegen is de display wel heel duidelijk.

Tessa76 01-07-2012

Klopt het dat er bij deze Garmin 2445 geen zuignap bevestiging bijgeleverd wordt?

TommyHilfiger 27-05-2012

beste Reviewer, ik overweeg na jaren een TT one xl ,mogelijk een Garmin?. Echter lees zoals gebruikelijk vele pros en contras,en zijn die allemaal betrouwbar en of objectief? Met name lees ik reviews over onjuiste, of verkeerde door Garmin voorgestelde routes. Mijn vraag deelt u dit ook, met name het buitenland is belangrijk voor mij! Heeft u ervaringen.?
TT heeft nl.de optie om bij een voorgestelde route,een gedeelte te verwijderen,alwaar TT zeer snel gaat herberekenen.BIjv Amsterdam naar Clermont Ferrand,helaas stuurt Tom Tom je standaard over de rout Pereferique ..........,maar door eea aan te passen ga je over de a3 en 86. en dat is veel beter. Kan de Garmin dat ook? groet. a.slooten