TomTom GO 600 EU 45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO 600 EU 45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

B. van de Loo 08-01-2016
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

My Connect loopt om de havenklap vast bij updaten.
Moet regelmatig opnieuw "rijdt" aangeven waar dat onlogisch is.
POI kloppen slecht; vb Rijswijk en dan de broodfabriek vind systeem niet als ik alleen de broodfabriek invul staat POI er opeens wel en nog wel 3 keer!.

costing 22-08-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Aangeschaft voor de vakantie als vervanger van de Via 135 Europa. Deze GO 600 gekozen om op de hoogte te zijn van eventuele files / wegwerkzaamheden. Moet zeggen het is even zoeken om het afgestemd te krijgen met je mobiel maar het is gelukt. Een betere samenvatting zou mogen.

De optie: snellere route onderweg aangeven tijdens het rijden is ideaal. Verders ideaal om thuis de routes toe te voegen aan de GO 600.

Fijne eenvoudige navigatie die voldoet aan onze wens(en)

Advies: update de kaart na ontvangst!

Edziu 27-07-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Dit toestel is gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Het heeft een snelle verbinding en reageert heel goed als ge de weg niet volgt die hij voorschrijft.Had vroeger een Garmin maar die kan niet tippen aan Tomtom.

mao-soft 26-07-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

De Go 600S is een prima navigator, niets mis mee.
Jammer is wel dat de prestaties van de diverse navigators summier omschreven staan op de site van TomTom, zeker voor een 70 jarige zoals ik. Nu heb ik een navigator met TMC/RDS kabel gekocht. Maar deze kabel is onbruikbaar voor de GO 600S. Was de omschrijving duidelijk geweest dan had ik zeker voor de GO 610 gekozen!!! Volgens mij is de GO 600s ook een verouderd model. Mij VDO dayton had TMC/RDS ingeboud, niks flitsers of file info via smartphone. Maar ja die heb ik mee verkocht met de auto.

P.Nieuwkoop 03-05-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

De geluidskwaliteit is zondermeer goed en de beeldkwaliteit is prima alles wordt zeer duidelijk aangegeven.
Het gebruiksgemak voldoet aan alle wensen gemakkelijk op het dashbord te plaatsen en de vormgeving is heel mooi.
De duurzaamheid is voor mij nog niet te bepalen.
Het apparaat is een echte aanrader ik had hem veel eerder moeten aanschaffen.
P.Nieuwkoop

Nicolaas72 03-05-2015

De reacties die ik hier gelezen heb kan ik niet begrijpen
Of het is hun eerste TomTom of ze schrijven maar wat!
Ik heb voor deze al 4 andere Tom-Toms gehad waarvan mijn laatste een 930 I Met Traffic Controle
En als ik dan deze Tom Tom hiermee vergelijk en dat zou toch mogen daar deze drie jaar verschil in uitgaven heeft is het een zeer slecht apparaat!
De afslagen op de grote wegen worden veel te laat aangegeven, als ik uit mijzelf al op de afslag ben gereden krijg ik eindelijk de mededeling dat ik over 800 meter de afslag moet nemen ondertussen sta ik al bovenaan die afslag te wachten of ik recht of links af kan slaan!
De afslag nummers van deze wegen worden niet meer op het scherm weergegeven.
Van de traffic controle heb ik steeds de verkeerde informatie ben al een paar keer van de grote weg gestuurd en als ik dan de vervangende route volg raakt de Tom Tom in paniek en doet niets anders dan mij te proberen om mij zo snel mogelijk naar de oude route terug te laten gaan
Dit gebeurt ook als ik zelf op een omleiding kom en de gele borden volg die zijn geplaatst de Tom Tom raakt totaal de kluts kwijt en geeft mij dan telkens weer dat ik terug moet keren naar de oude route
Mijn Tom Tom 930 ging dan altijd direct over naar een andere route die ik moest volgen, als ik nu naar onbekende plaatsen ga heb ik mijn 930I naast mij op de stoel liggen en bij een wegonderbreking geeft hij mij tenminste de te volgen route aan terwijl mijn 600 in paniek vraagt of ik opnieuw mijn route in wil vullen !?
De updates worden dagelijks bijgewerkt en die zijn ook haast dagelijks aanwezig!
Mij is telefonisch toegezegd dat de ontbrekende software alsnog zal worden bijgewerkt en dat het probleem bekend is bij Tom Tom.
Dus hoe kan men dan zo een hoge score geven of hebben deze mensen alleen maar gereden op routes die geen hinder ondervinden door wegwerkzaamheden en rijden ze nooit op wegen waar je een afslag moet nemen!?
Ook zijn er wel +punten te noemen en dat is het grote scherm de duidelijke teksten maar ik kan hier nog veel meer fouten van dit toestel bijschrijven zoals het niet aanwezig zijn van het indicatie lampje dat het toestel wordt opgeladen het niet kunnen downloaden via ANWB route beschrijving wat wel kan bij mijn 930 I een ideaal hulpmiddel omdat je eenzeer nauwkeurige route beschrijving heb inclusief je stops en je Merkpompen zoals bij mij Shell stations
Ook jammer dat er maar een vrouwelijke stem aanwezig is.
Rudolf

ansje1961 28-03-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Superfijne TomTom. Gebruiksvriendelijk. Het mooie van deze TomTom is dat ook vooraf de files worden aangegeven voor je hele geplande reis. Daarnaast een fijn groot scherm! Duurzaamheid kan ik nu nog niet bepalen daar hem ik de TomTom nog tekort voor in de auto. Voor de rest een aanrader!

H.Kerkheide 22-03-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Bij het zoeken naar hotel of restaurant geen informatie over tel nummer, dus onmogelijk om te reserveren

H.Kerkheide 10-07-2015

Is inmiddels wel mogelijk gebleken ,ben verder erg tevreden .

patrol50 09-02-2015
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Tom Tom 600 Goed en snel, eerst problemen gehad met updaten maar werd goed geholpen door de desk van Tom Tom SUPER SERVICE.
raam bevestiging zit goed maar heb hem liever op mijn dashboard jammer dat daar nog steeds niets voor te verkrijgen is.
had wel een universele bevestiging bestel want dat zou ook moeten kunnen maar volgens Tom Tom maar na telefonisch contact bleek het niet waar te zijn dus iets voor niets besteld zonde van het geld.

rob dumont 17-12-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Goed en snel op weg, tenminste als je niet de stembediening gebruikt!
met de stembediening duurt het vaak 5 minuten om eindelijk de juiste keuze te maken omdat je op het laatste moment 3 keuzes krijgt en keuze 1 wordt niet herkend!

groenendaal4 28-11-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Na de vele problemen met updaten en er niet uitkomen met tom tom helpdesk het apparaat ter reparatie aangeboden via media markt. Terug gekregen en nu werkt het uitstekend, de software is er opnieuw opgezet. Ook updaten gaat nu goed. Onderweg een uitstekend apparaat die goed en snel reageert.

Gererad 27-11-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Zeer tevreden over de tomtom go 600 ,ook over de helpdesk staan je altijd bij als je iets wil weten, en top product en een top firma, dank je wel tomtom

aharri 26-11-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Super tevreden van de TomTom GO 600! Groot scherm, accurate aankomsttijd, goede stemmen, alles prima!

Bram van Es 16-11-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Ik heb maar 1 opmerking. aan de rechterkant verschijnt onder andere de flitspalen dit is nuttige informatie maar de benzine pompen onderweg verschijnen ook en het is mij nog niet gelukt om deze uit te zetten. Persoonlijk vindt ik dat irritant omdat ik actuele informatie wil zien en niet iedere benzinepomp die ik tegen kom.

wouwil 13-11-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Lekker groot scherm, geen getuur en prima mogelijkheden. Zeker als je hem koppelt aan je mobiel. Goede beeldkwaliteit, groot gemak

patrol50 21-10-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Voor de eerste keer een navigatie aangeschaft. Nog niet alles uitgeprobeerd.Helderheid is goed, ook met zonnig weer.Rijbanen worden goed weergegeven,flitsers worden op tijd gemeld.Aangeven verwachte aankomsttijd is ook prettig. Al met al ben ik zeer tevreden.

mao-soft 26-07-2015

Ik heb van TomTom de Beanbaghouder gekocht met dubbelzijdig tape vastgezet, de raamhouder er op en voedingskabel weggewerkt. Ben erg tevreden.

Muis55 27-03-2015

Bij Halfords een universele bevestiging gekocht deze past ook op plakversie van oudere versie tomtom die op dashboard kan

bertilprins 26-09-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Voor het eerst een navigatie aangeschaft. Nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd.Helderheid is goed, ook met zonnig weer.Rijbanen worden goed weergegeven,flitsers worden op tijd gemeld.Aangeven verwachte aankomsttijd is ook prettig. Al met al tot nu toe zeer tevreden

REvdWal 12-09-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

al enige ervaring hebbende met navigatie systemen en laatstelijk TomTom de nieuwe aangeschaft vanwege connectie problemen met de PC thuis, ook een nieuwe verbindingskabel had na een paar keer gebruik de gewoonte om los te schieten, grote ergernis!!
Nieuwe voldoet prima, ook Go Live en geen problemen met de bediening, duidelijke verbetering en de connectie met pc/internet gaat nu "vanzelf". Tevreden dus.

Schnallie 23-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Om te beginnen met de minpunten:
Het opstarten duurt lang: ca. 20 seconden. Ook bij het aantikken van 'Mijn plaatsen' lijkt het toestel in eerste instantie niet te reageren: de verwerking van die gegevens duurt en paar seconden.
Positieve punten:
Ondanks het glanzende beeldscherm, hebben we geen last gehad van reflecties door de zon.
Benzinepompstations staan duidelijk aangegeven (incl. de afstand naar het eerstvolgende station).
Duidelijke rijstrook-indicatie.
Snelle herberekening van de route wanneer je (al dan niet opzettelijk) een afslag voorbij rijdt.
De computerstem die de straatnamen voorleest, zorgt af en toe voor een glimlach: klemtonen liggen steevast verkeerd. Met name buitenlandse namen (Frans) worden zodanig verbasterd, dat deze functie in het buitenland feitelijk onbruikbaar is.
Verder standaard niet teveel ' Spielerei' en poespas (geen rare stemmetjes en autosymbolen): dat is wel fijn.

casa-blanca 01-08-2015

Probeer de Belgische stem van Lucie eens, die is volgens mij de beste

astonero 22-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Ik had sinds 3 jaar een "goedkope" via120. De bediening daarvan was veel intuitiever dan de GO600. In deze "high-end" GO600 kun je geen nuttige plaatsen toevoegen (dat kon wel in de goedkope VIA120...). Je kunt ook geen foutieve nuttige plaatsen corrigeren, daarvoor moet je naar de on-line kaart van TomTom als je zin hebt... De 3D funktie heeft eigenlijk weinig nut, je ziet heel veel gebouwen die weinig of niet overeenkomen met de werkelijke vorm van het gebouw (alleen de grootte en hoogte komen een beetje overeen). Traffic informatie in Nederland is redelijk goed, hoewel (te) veel mobiele radar meldingen die niet (meer) bestaan. Maar ga je buiten Nederland, vertrouw dan helemaal niet op de radar informatie want in Spanje heb ik twee keer een foto van een mobiele radar kunnen vermijden met de GRATIS ANDROID APPLICATIE van WAZE die me keurig alarmeerde en naar mijn mening ook een veel mooiere kaartweergave en gebruiksgemak heeft. En is notabene gratis. Bovendien alarmeerde de GO600 voor vaste radars die niet (meer) bestaan.
Al met al denk ik erover om mijn TomTom te verkopen (nu het nog kan) en verder te reizen met mijn telefoon met Waze geinstalleerd.
Beste TomTom: mochten jullie willen overleven, wordt dan snel wakker want jullie zijn een verkeerde weg ingeslagen (...). Waarom zou ik voor de radarsevice betalen als deze niet up to date is? Bovendien kan ik geen NPs inladen van radarlijsten van andere internet paginas die wel up to date zijn... 3D helpt misschien bij de verkoop, maar heeft in de actuele vorm totaal geen toegevoegde waarde. En wat als een gratis applicatie als Waze me juist informeert over radars en mijn dure GO600 angstvallig "zijn mond houdt"? En het snel in de tomtom corrigeren van NPs is er ook niet meer bij, dus daarmee is het einde van MapShare in zicht?

René

mwhiemstra 20-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Het scherm is mooi groot en geeft een goed beeld. De bediening is echter niet erg handig, het menu is niet intuïtief en je blijft wel wat zoeken om de juiste functie te vinden. De oude methode op de XXL met iconen vind ik nog steeds handiger. Een grote misser is het feit dat je geen eigen waypoints kunt laden.

franschris 20-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Duurt lang voordat hij oude- en gekende straatnamen herkend, verschillende snelheden zijn niet aangepast vb 90 km naar 70 km bijna geheel Belgie

Ronaldaj 19-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

De Tom Tom Go 600 is gebruiksvriendelijk. Het is jammer dat sommige straatnamen (die al jaren bestaan) niet gevonden worden. Ook zijn veel snelheden niet up to date. In Zeeland bijvoorbeeld mag je op veel plekken al jaren 80 km/u, maar er wordt nog steeds 100 km/u aangegeven. Het updaten duurt mij iets te lang. Je bent met het updaten zomaar een uurtje of 2 bezig. Het stemgestuurde deel is behoorlijk omgevingsgeluid gevoelig. Bij het instellen van straatnamen is het misschien handiger wanneer bijvoorbeeld alleen in Nederland wordt gekeken en na zelf instellen pas in andere landen.
Bij het rijden van een andere dan de voorgestelde route pakt 'ie snel de nieuwe route over.
Het is ook zeer prettig dat er bij drukke knooppunten en afritten overgegaan wordt op duidelijkere wegen met duidelijke pijlen. De graphics zijn zeer duidelijk. De zuignap werkt zeer goed en makkelijk.
Ook is het handig dat bij onderbreking van stroomtoevoer de Tom Tom automatisch afsluit.
Ik vind het prettig dat 'ie een groot scherm heeft en als je de juiste plek op je voorruit uitkiest heb je niet veel last van een dode hoek.
Het is al met al een aanrader!

zwerver59 14-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

goede opvolger van zijn oudere voorgangers. Pluspinten verbeterd kaart overzicht en in en uitzoom functie. Raamhouder blijft goed zitten. Automatisch afsluiten bij stroomonderbreking. Min punt geen coördinaten weergave meer, of nog niet kunnen vinden. Nauwkeurige bediening door pen te gebruiken niet meer mogelijk. Was handig voor snel precies kiezen. Start traag op.Weinig leuke stemmen te downloaden.

Essuda 10-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Ik gebruik 'm beroepsmatig als touringcarchauffeur. Een fijn apparaat. Bediening makkelijk, alhoewel hij soms traag is met reageren. Updaten vind ik een ramp. Het lukt uiteindelijk wel, maar dat kost me veel moeite. Ik vertrouw hem wel, als ik onderweg ben, dat is belangrijk voor me. Een "zelfde route terug" functie zou geweldig zijn. Ik ben gewoon tevreden met het apparaat en gebruik hem echt dagelijks, zelfs als ik zelf de weg goed ken, laat ik 'm meelopen, om snel te kunnen reageren, als er iets onverwachts op de route gebeurd.

cees niessen 10-08-2014
Geschreven voor: TomTom GO 600 EU 45

Mijn oude Go710 was aan vervanging toe en ik zocht de Go600 uit in de veronderstelling dat dit apparaat vergelijkbaar was en ook meer te bieden had dan de goedkopere Start uitvoering. In vergelijking met de oude Go is dit apparaat echter zeer karig uitgevoerd. Een thuisoplader is al te veel gevraagd. Lifetime traffic werkt ook niet bij een Ziggo abonnement. Zeer positief ben ik over de beeldkwaliteit en de grootte van het scherm, maar dat is te weinig om een dikke voldoende te kunnen geven.