Singer 7422 - reviews

Gebruiksgemak
Functionaliteit
Degelijkheid
Score:

Zo makkelijk om mee te werken, tiptoetsjes heel overzichtelijk. Dubbel ledlampje, automatische draadinrijger gebruik ik toch vaker dan ik gedacht zou hebben. Spoel is niet plotseling op want je kunt 't aan zien komen. Geluidsarm. Ik kan er met gemak spijkerbroeken mee inkorten en omzomen.

5,3

Mijn singer 7422 is al 3 keer ter reparatie geweest.
Telkens heb ik lussen aan de achterkant of het spoel loopt vast.
Vroeger had ik een dure Singer waar ik ruik 30 jaar mee heb gewerkt zonder ook maar één keer een reparatie gehad te hebben. Wel om de twee jaar controle beurten laten geven.
Maar nu weet ik niet wat ik van deze machine moet denken. Is er iemand die mij kan uitleggen wat er dan precies aan de hand is???

Score:

Ik heb deze singer al twee jaar en naai er van alles mee. Een zeer fijn apparaat. Ik heb nooit probleen gehad met spijkerbroeken inkorten en heb dit vaak gedaan. Ook door VIER lagen badstof ging goed.
Ben er erg tevreden over en erg blij mee! Zalig machientje.

Score:

Ik heb reeds 3 jaar de Singer 7422 en ben er heel tevreden mee.Hij naait wel degelijk 4 lagen jeans bij mij... Nu lees ik verhaaltjes van mensen die de machine dan terug brengen en dan een andere machine kopen….ja zeggen ze ik heb nu een Bernina. Mijn dealer verkoopt ook Bernina en Pfaff en dat zou ik ook wel willen hebben maar deze zijn 2 of 3 maal zo duur…dus de vergelijkingen zijn einenlijk niet helemaal eerlijk .En de meeste machines van Bernina worden ook in Thailand gemaakt.
Dus beste mensen schrijf niet zoveel onzin.
Resi

2,7

deze singer 7422 is een mooie machine ,met veel siersteken.na drie maanden werken merkte ik dat hij niet door jeans kan stikken ,denk aan broek inkorten.
ook andere stoffen gaan moeilijk vooral als een naad in de weg zit .heb hem ten einde raad teruggebracht naar de winkel en geruild ,met flinke bijbetaling, voor een bernina naaimachine .deze ging in de winkel met gemak door twee lagen schooltassenleer .een goed advies:let heel goed op wat je koopt ,want veel merken komen gewoon uit china en zijn daarom natuurlijk heel goedkoop ,ik begrijp de lovende reviews over singer dan ook niet .de mijne was niet zo goed .ik heb begrepen in de winkel dat veel merken tegenwoordig uit china komen.

Prijzen

Er zijn geen prijzen beschikbaar voor dit product. Zie hieronder de alternatieven of klik hier voor een volledige lijst.

Alternatieven voor de Singer 7422