Vogel's Plasma/LCD Wall Support - min. 10 kg/22 lbs - incl. adapter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's Plasma/LCD Wall Support - min. 10 kg/22 lbs - incl. adapter op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

lapudusi 18-08-2011
Dit is uiterst fijne beugel en zeer makkelijk te plaatsen. Past vrijwel op iedere beugel en met de juiste pluggen hangt ie muurvast. Enige minpunt is de je het met twee personen moet doen maar dat is bij de meeste beugels zo. Montage zeer makkelijk en past nagenoeg op idere kleine of grote tv.

only_weekends 28-06-2010
Op de foto ziet hij er degelijk uit maar als je gaat monteren blijken al die degelijk onderdelen op de TV gemonteerd te worden. Het enige wat op de muur komt (met slecht 3 pluggetjes in de muur) is een ca 6 cm brede strip waarop twee haakjes boven elkaar zitten van circa 2x2 cm. Het ophangen gaat dus moeilijk dooor al dat extra gwicht aan de flatscreen maar ook moet je met een derde persoon zijn die bovenop kijkt. Als je aan de zijkant van de flatscreen naar achteren duwt kun je de constructie bewegen totdat zon haakje verguigt of een plugje loskomt.... Volstrekt af te raden dus als je kids hebt of voor in de horeca en ik snap niet dat er tot 65inch op staat; Hooguit voor een tvtje dat je met een man kunt hangen dus 30 inch zou ik zeggen...Nu maar hopen dat mn 50inch blijft hangen want ook al vertrouw ik het niet na al dat zweet ga je een 50inch er niet weer afslopen...