HP Photosmart 6510

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart 6510 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Sjoerd 14 19-03-2015
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Na het wisselen van mijn inktpatronen (kleuren en zwart) kon ik niet meer met de HP 6510 printer zwart printen. Alle handelingen verricht die op de webside wordt geadviseerd, maar helaas geen zwart uit de printer. In de winkel het zwarte-inktpatroon geruild en geplaatst, maar wederom geen zwart uit de printer. Als laatste redmiddel inktpatroon verwijdert. Waar het inktpatroon (“uitlaat”) en de printkop contact met elkaar maken heb ik alcohol aangebracht op het gaasje in de printer. Dit heb ik 1 uur laten intrekken. Hierna inktpatroon geplaatst en zwart kopie laten printen. Bij de 1e print was er al iets zichtbaar van een zwarte print, na 6 printen had ik weer normale zwartprint.

niekovanveen 30-07-2015

Wat een super tip van jou Sjoerd. Ik heb hetzelfde gedaan en hij print weer. Dank je wel

HereIsTom 20-03-2015

Dan was de printkop in de printer denk ik uitgedroogd, dit gebeurt als je niet regelmatig print of de cartridge tijdje leeg staat!

di_bosco 18-11-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

ik heb de printer nu ruim 2 jaar en ben er op zich goed over te spreken: mooie afdrukken (foto's), makkelijk in gebruik (oa. draadloos, bediening op apparaat of via pc), scannen gaat prima (ook meerdere pagina's samenvoegen tot 1 bestand), mogelijkheid om dubbelzijdig te printen. Lastig is soms het gebruik van niet-originele inktcartridges; daar heeft de printer soms moeite mee en ben ik ook mee gestopt.
Dat komt ook door het gedoe met de zwarte inkt; problemen begonnen net na de garantieperiode. Na het verwisselen van de zwarte cartridge drukte de printer ineens geen zwart meer af. Ook niet na uitgebreide reinigingsprocedures, of weer een nieuwe originele HP cartridge......

Het probleem is dat residuen van de zwarte inkt achterblijven in de spuitmondjes van de printerkop waardoor de standaard reinigingsprocedures geen effect hebben (zo begreep ik van Inktfill-specialist waar ik altijd mijn cartridges liet vullen). Bij de 6510 is de printerkop er helaas niet eenvoudig uit te halen weet ik uit ervaring en dus ook niet (gemakkelijk) te reinigen.

Omdat het verder een hele fijne printer is en dit probleem zich bij veel mensen voordoet (overigens bij mijn vorige HP-printer Photosmart Premium AIO C310 had ook ditzelfde probleem) hier nu een werkende oplossing: neem een oude zwarte HP-cartridge en boor een gaatje bovenin (ongeveer ter plekke van de QR-code); met een spuitje kun je er vervolgens Isopropyl-alcohol (IPA) in spuiten (het gaatje moet dus groot groot genoeg zijn voor dat spuitje). Plaats deze cartridge vervolgens in de printer.
(nb. spuitjes en IPA zijn bij de apotheek te koop; evt. te bestellen; IPA is uitermate geschikt omdat het de inkt verdunt, dus ook de inkt die voor de verstoppingen zorgt).

Maak vervolgens een tekstbestand (Word of ander programma); vul 1 A4 met karakters en druk op print; in het afdrukmenu kies eigenschappen (naast je printer); onder de tab papier/kwaliteit kies geavanceerd; bij afdrukken grijstinten selecteer 'alleen zwarte inkt' en kies voor beste bij kwaliteit output. print vervolgens een flink aantal exemplaren. Op een gegeven moment is de printerkop doorgespoeld en kun je je gewone cartridge weer terugplaatsen; je moet dan wel het eerder gemaakte bestand nog een flink aantal keer printen totdat je ziet dat hij het weer doet.

Veel succes er mee en laat even weten of dit bij jou ook werkt.

decoma1960 19-06-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

ik heb deze printer 16 maanden gehad ging alle maal goed pint goed en heb altijd een hp printer gehad maar dat deze nu al stuk is print geen zwart meer dus terug gestuurd naar bol.com kreeg later een mail dat hij niet meer te repareren was krijg nu men geld terug maar voor mij geen hp meer nu een andere zoeken

Murphi123 16-05-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

De hp Photosmart ziet er mooi uit en in eerste instantie werkt hij perfect.

Echter de papierlade is niet eentje van snel bij vullen en kan niet veel papier in.

Inkt van de hp is snel op , de xl uitvoering geven wel wat meer prints echter zijn flink stuk duurder.

Momenteel kan ik niet meer zwart printen , alle clean mogelijkheden uitgeprobeerd en het ding werkt nog steeds niet.

Ik vrees dat zijn printkop defect is, gezien dat de garantie verlopen is wordt het repareren een dure aangelegenheid.

(had al eens eerder een hp printer die wat had)

De printer is nog maar 1,5 jaar oud en nu al kapot.

In Uw Voordeel v.o.f. 24-02-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Wij hebben de printer een jaar den drie maanden, een prima ding met veel mogelijkheden, ziet er ook goed uit maakt niet teveel herrie een aanrader.

Echter verleden week na verwisseling originele cartridge plotseling geen zwart meer printen. Eeen bekende klacht op het internet, tips en rucs mochten niet helpen. Klacht gemeld en nu vijdagen later is er gratis een nieuwe bezorgd een prima service van HP.

roblucie 14-02-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Dit is de 2e printer, de eerste is i v m geen zwarte inkt meer printen middels garantie omgeruild voor een nieuwe. Deze heeft nu hetzelfde probleem ondanks dat we de orginele inktpatronen gebruiken. Altijd een hp gehad, maar nu .....
Service is goed maar om nu iedere keer weer een nieuwe printer te moeten krijgen. hm...

Godefridus22 31-01-2014

inktverbruik rampzalig
Moet constant stekker los maken en weer insteken anders start hij niet op. draadloze verbinding slecht. afdrukken foto's vaak strepen voor mij nooit een HP meer.

Bonbonvanjohn 22-01-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Ik heb deze printer nu iets langer dan een jaar. en hij werkt nog steeds uitstekend. Ik heb ongeveer een half jaar gedaan met de eerste inktcartridges, maar dat hangt natuurlijk af van hoeveel je print. Ik heb het idee dat hij toch best zuinig is met de inkt. Ik heb hiervoor een Canon en Epson gehad en daar droop de inkt bijna van het papier zo nat. Had in het begin problemen met aanmelden van de HP op het wifi netwerk maar dat bleek een router instelling.

theyouneone 17-09-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Na amper 14 maanden al defect. Printerkop defect Niet meer te repareren of je moet € 139,- er voor over hebben. Slechte service HP

gadde 03-03-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Wat een onding, dit apparaat vreet letterlijk inkt, apparaat is vaak onzichtbaar in het draadloze netwerk, dus iedere keer weer uit en aanzetten. Bijgeleverde software onduidelijk en voegt niks toe.

HereIsTom 04-04-2013

Echt onzin hoor, dit is een van de beste printers! Hij werkt perfect en gebruikt weinig inkt. Hiervoor een Canon gehad en dat was pas een onding en inktzuiper!
Als je 'm verkeerd gebruikt moet je niet de printer de schuld geven!

hrc 03-04-2013

Hoi, ik ben het helemaal met je eens, hij vreet letterlijk inkt, iedere maand nieuwe patronen nodig! niet normaal en nu geen hij heel vaak strepen tijdens het printen en foutmeldingen. ikvraag me af of ik niet terug moet gaan voor garantie, maar ik heb de laatste keer geen orginele inkt gebruikt,

Pieter1863 16-01-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Na een jaar lang narigheid met een Lexmark printer nu dan gelukkig weer een HP printer. Zeen eenvoudige installatie, ook bij draadloos gebruik vis een WiFi verbinding, was een flluitje van een cent. Prints zijn van zeer hoge kwaliteit, ook foto's !! Duurzaamheid en inktverbruik kan ik nog niets van zeggen.

Savla 26-09-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Pas in mijn bezit en nu al dik tevreden, omdat ik de printer heb aangeschaft om vanuit linux (Ubuntu) te gaan gebruiken en dat lukt tot nu toe zonder problemen.

Vanaf de printer op het WLAN te connecten via het touchscreen display en geen aparte pc/laptop nodig om in te stellen.

Installeren printer drivers ook geen enkel probleem:
WinXP: middels bijgeleverde cd (minpuntje hierbij zijn de standaard aangevinkte extra software opties)
Linux/Ubuntu: middels de standaard al aanwezige HPLIP drivers (anders downloaden) ook snel toegevoegd.

Printen & Scannen vanuit windows prima geen problemen en ook via WLAN scannen vanuit de printer zelf gaat prima.
Printen & Scannen vanuit Ubuntu gaat ook verrassend goed.
Onder Ubuntu nog niet gevonden om de inkt-status uit te lezen, maar voor mij is dat bijzaak, omdat de printer een duidelijke display heeft waar je het kan opvragen.

ePrinting is een leuke optie, maar dat beschouw ik als extra. Via deze optie kun je vanaf smartphones printen en wellicht ook op afstand vanaf andere lokaties, omdat het via een mail-services van HP zelf werkt.

Nu maar afwachten hoe het inktverbruik is en de duurzaamheid.

Savla 27-09-2012

Niet goed gekeken in Ubuntu, maar na installatie is er in het menu een HP icoon bij gekomen waarmee je de printer status kan uitlezen, incl de inkt-voorraad.

Kowala 31-07-2012

Wat een onding!
Gekocht om snel foto's te kunnen printen over het draadloos netwerk.
Ik heb nu een canon die problemen heeft met recht naar binnen trekken van papier als er meerdere afdrukken gemaakt worden.
De lade voor fotopapier van de HP leek ideaal.

Installatie was eenvoudig.
Daarna begon de ellende.
Strepen op de prints.
Problemen met selecteren van de lade met fotopapier.
Lang zoeken naar het afdrukken van een enkele foto.
Zeer belabberd software pakket dat vele overbodige functies heeft voor betaalde diensten.

Is het nu zo moeilijk om gewoon een foto af te drukken zonder wit rand?
Een uur geprobeerd en ik heb er genoeg van.
Afdrukkleur is grauw en ik krijg er niet uit wat bij elke andere printer wel lukt. Gewoon snel een foto afdrukken!

kreijsmit 10-02-2013

Ben het voor een groot deel met Kowala eens.
Installatie was eenvoudig.
Bij nieuwe originele cartridges al snel strepen op de uitdraai.
Reinigen inktkop werkt soms weer voor even . Maar daarna al weer een slechte print.
Hoog verbruik van cartridges.

HereIsTom 17-11-2012

Wat een onzin! Ik heb juist deze HP printer gekocht na veel ellende met die Canon rotzooi!
Deze HP Printer werkt perfect, is snel en maakt mooie prints!
De minpunten die jij op noemt herken ik zeker niet met deze printer!

Hans van Assendelft 24-06-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Ooit begonnen aan een HP printer, dus nu weer. Maar hoe kan het dat HP de software nog steeds niet op orde heeft? Ze hebben wel alles in huis, maar dan blijkt dat je, om alles met deze All In One kan er ook mee te kunnen doen je allerlei idiote trucks uit moet halen om het apparaat te laten doen wat het feitelijk kan? Dat was 8 jaar gelden met mijn eerste All in One, en nu nog steeds! Nu wel andere problemen, maar toch... Onder Vista wordt de HP Scan functie (om scannen vanaf de computer aan te sturen) niet geïnstalleerd! Onder Windows 7 wel. Onbegrijpelijk! Wil je scannen naar Tekst? Moet je eerst software van een andere (duurdere) All In One downloaden en daarvan alleen de scanoptie installeren. Daarna moet je de overtollige besturingssoftware van die printer weer verwijderen. Lekker handig voor een 'niet zo technische' computeraar. Dan nog, moet je naar Doorzoekbare PDF scannen en dan opslaan als tekst. Kom op HP, dat moet toch beter kunnen?

Minpunten
ScanSoftware niet compleet.
Installatiefout onder Vista.
Scannen naar tekst omslachtig.

Pluspunten
Makkelijk installeren en aansluiten op draadloos netwerk
Doet alles wat je verwachten mag als je weet hoe...

SO70 23-06-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Ben aangenaam verrast door deze printer! De installatie gaat intuïtief en bijna vanzelf. Datzelfde geldt voor de bediening met het duidelijke touchscreen. Heel simpel draadloos aan te sluiten en zowel op de laptop als de iPad wordt de printer meteen herkend. Ook de keus die je hebt om dubbelzijdig af te drukken is gemakkelijk en papierbesparend. De afdrukken zijn helder en duidelijk en ook de kwaliteit van de fotoafdrukken is schitterend. Wat ook erg gemakkelijk gaat is het scannen zonder tussenkomst van computer, waarbij je de keus hebt om het als bestand, foto etc. te sturen naar je computer, of per mail. Het apparaat zelf komt stevig en duurzaam over. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat het touchscreen niet erg gevoelig is waardoor je soms twee keer moet drukken. Maar waar hebben we het over, ik ben erg tevreden en blij met deze printer.

Hans van Assendelft 01-07-2012

Gebeurt het wel eens dat ie niet uit de slaapstand wil komen?
Kan scannen vanaf de computer ook? Welke Windows versie gebruik je?

Reibos 19-06-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Gemakkelijk te installeren. De machine doet waar ik hem voor aangekocht heb. Als ik er foto's mee wilde afdrukken dan had ik wel een andere gekocht. Foto's zelf afdrukken is voor mij een te dure zaak (inkt) Ik kan elders met mijn laptop thuis de printer laten werken en als ik thuiskom ligt alles klaar (E-print)
Heerlijk om te kunnen kopieren zonder dat de pc aan moet staan. Geweldig apparaat; echte aanrader!

Reibos 07-10-2012

Ik heb deze printer nu ruim drie maanden en ik ben nog steeds vol lof. Ik kan alleen niet begrijpen dat anderen zo negatief kunnen reageren. Ik heb geen enkel probleem met installeren/scannen en afdrukken. Geen grauwe maar heldere kleuren. Software die is bijgeleverd was helemaal niet nodig. Vista laat een automatische installatie toe en een kind kan de was doen!
Potentiële kopers: laat u niet afschrikken; u kunt deze gerust aanschaffen!

Jos Wierden 08-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Ik heb dee printer een paar dagen geleden bij BCC voor 108 euro kunnen kopen nadat ik kon aantonen dat deze bij Mediamarkt voor die prijs (met HP 'felicitatie-korting' te koop was).
Thuisgekomen meteen aan de slag en installatie ging zonder problemen (netwerk werd onmiddellijk herkend).
Afgelopen dagen verschillende prints gemaakt en die zien er geweldig uit!
Ook een paar schoolfoto's van de kinderen 'gekopieerd' op fotopapier en het resultaat is werkelijk verbluffend: de kopie is zo goed als het origineel!
Ik ben werkelijk onder de indruk van de kwaliteit en het bedieningsgemak van deze all-in-one en vind het gezien de prijs echt een 'koopje'.
Overigens is deze printer in de test van de consumentengids ook nog eens als 'beste uit de test' tevoorschijn gekomen.
Een echte aanrader!

Letoh 23-04-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Alleen maar trammelant met dit apparaat. De bijgeleverde software "suite" is een puinhoop zonder enige consistentie. Na installatie veel onnodige processen op de achtergrond die de computer vertragen.
Wanneer ik de printer wil gebruiken gaat hij in 50% van de gevallen onderhoud plegen, frustrerend, weer 5 minuten wachten totdat hij uitgerateld is. Waar is dat onderhoud om de paar dagen nou voor nodig?
Als laatste vind ik het inkt verbruik vrij hoog.

Zeebra2 24-04-2012

De bijgeleverde software heb ik niet gebruikt. Computer "ziet" de printer via wifi en haalt de benodigde software va internet (zo werkt het bij apple)
Advies(geldt voor alle merken): zet de printer niet uit!! De printer start dan niet met zekere regelmaat de schoonmaakprocedure. Het inktverbruik is daardoor ook lager.
Het printen gaat dan ook sneller. Het is gewoon printopdracht geven en de print ligt meestal(bij word document) binnen no time klaar. Ook een kopie wordt vanuit stand by heel snel gemaakt.

nicola035 24-04-2012

Vreemd! Je had ook alleen de drivers voor deze printer kunnen installeren, niemand die zegt dat je de installatie van bijgeleverde software moet doen, knikker die extra programma's dan van je pc of laptop af.

nicola35 04-04-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Deze printer gekocht bij printershop.nl,prijs 145 euro,had een voucher van 5 euro,en een (tijdelijke)actie:cartridge bundel 364 twv. € 32,50
Uiteindelijk netto € 107,50 betaald voor de printer.
Voor wat simpele afdrukjes is dit een prima printer,voor deze printer had ik de officejet g55, die is ruim 10jr. meegegeaan, uiteindelijk is deze mechanisch defect gegaan.De offiejet g55 was wel een stuk degelijker,en stiller ook. Het fijne van déze printer is toch wel,dat deze beschikt over diverse extra mogelijkheden,zoals o.a wifi: zéér handig! De 6510 is qua afmeting zeer acceptabel te noemen,ook de bediening is zeer simpel met een mooi touchscreen en goed leesbaar. Voor een enkele afdruk is dit een goede printer, voor intensief gebruik is deze printer absoluut niet geschikt.Heb deze keuze gemaakt, omdat wij toch wel veel met de laptop beneden zitten, en de printer boven op een kamertje staat,voorheen moest ik mij in allerlei bochten wringen, om even wat uit te printen, dat is nu voorgoed verleden tijd! Al met al zijn we erg blij met deze keuze.

zeebra2 19-03-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Geweldige printer. Gekocht voor de draadloze afdrukmogelijkheid.
Goede afdrukkwaliteit. De printer is snel(staat altijd op standby)
Enige nadeel tot nu toe: Bij mijn vorige printer(canon) werden de prints automatisch opgevangen. Bij deze printer schieten de blaadjes alle kanten op als de geleider voor aan de opvang bak niet uitsteekt. Als die geleider uitsteekt zit het ding enorm in de weg. Als pluspunt wil ik het dubbelzijdig printen noemen. Hierdoor neemt het papierverbruik aanzienlijk af. Ik heb voor deze printer maar 78 euro betaald(aanbieding bij de Media Markt en 30 euro retour van HP)

heinamstel 21-03-2012

Beste Zeebra 2 ik denk dat u een andere type bedoelt, want heb zelf vorige week de HP 5610 gekocht voor 125,-euro bij de Media markt en dan klopt (ik heb voor deze printer maar 78 euro betaald(aanbieding bij de Media Markt en 30 euro retour van HP) dit verhaaltje ook niet

Zeebra2 22-03-2012

Beste Heinamstel: Voor deze priner heb ik op 30 januari bij de mediamarkt 108 euro betaald( aabieding met +/- 19% korting) Daarnaast heb ik van HP 30 euro retour gekregen bij inlevering van mijn oude printer. Dat betekend dat ik uiteindelijk voor deze printer 78 euro betaalde. En ja, het is echt deze printer.

sjaaksm 18-03-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Uitstekend apparaat met precies de mogelijkheden die wij zochten. Installatie werkt vlekkeloos en de afdrukkwaliteit is prima. Foto's zijn we niet zo in geinteresseerd maar 'n proefafdruk zag er goed uit. Erg handig vind ik de scanoptie op de printer zelf waarbij je kunt aangeven naar welke computer de scan gestuurd moet worden. Kortom, geen seconde spijt van deze aankoop. Nu maar hopen dat ook op de duurzaamheid hoog scoort.

Frank19481950 07-02-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Prima printer.Gewoon aan laten staan,gaat vanzelf in de slaapstand.Uitzetten en opnieuw opstarten kan natuurlijk ook maar maakt nogal wat kabaal.Installeren is een fluitje van een cent,gewoon de simpele gebruiksaanwijzing lezen en hoppa alles werkt. Mijn printer is draadloos aangesloten op 2 laptops.De 1 met Win 7 de andere met Win XP,no problem.

Jet3 04-02-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Geweldige printer met veel mogelijkheden en groot gebruiksgemak.
Grote voordelen vind ik de mogelijkheid van dubbelzijdig printen en kopiëren, Wifi (aan E-print hebben we nog geen behoefte, dus niet uitgeprobeerd),de papierlade die je altijd gevuld kunt houden, het touchscreen met uitgebreide instelmogelijkheden en de mooie afdrukken. De foto-afdrukken die we maakten hebben voldoende kwaliteit. Aangezien we slechts incidenteel een foto zelf afdrukken heeft dat voor ons geen hoge prioriteit. De aparte fotolade is handig.
Ook een groot voordeel: als je snel iets wilt printen of kopiëren, dan kan dat ook. Dat was er bij onze Canon Pixma niet bij. Als je iets wilde printen ging het apparaat eerst een paar minuten "kreunen". Dat duurde soms zo lang dat je intussen wel koffie kon gaan zetten. Daarom voor ons geen Canon-printer meer.
De installatie van de HP-photosmart was een fluitje van een cent. Alleen het (Wifi)contact maken met ons eigen modem lukte niet meteen. Er werd in eerste instantie een eigen, onbeveiligde verbinding gemaakt. Tijdens telefonisch contact met HP was dit echter snel opgelost. We werden door de installatieprocedure geloodst en na een paar minuten was het perfect in orde.
Over de duurzaamheid kan ik na een maand nog niet oordelen, maar ik heb daar alle vertrouwen in.
N.B.: Vanwege de uitstekende helpdesk heeft HP bij ons een streepje voor. Die hadden we ook al ervaren met onze laptops. Je wordt direct geholpen of men belt je terug en er wordt ook enkele dagen later nagebeld. Pas als ook dan nog alles in orde blijkt te zijn wordt in overleg met jou het dossier gesloten. Super!
Ik vind deze printer in alle opzichten een aanrader.

marijnhak 01-02-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

deze printer gekocht tijdens de BTW-weg dagen van de Mediamarkt. Scheelt toch weer.

Afdrukkwaliteit
Onze oude all-in-one was de Canon MP170. Vergeleken met deze printer is de afdrukkwaliteit van de HP haarscherp. Geen vlekken, geen strepen, gewoon strak en netjes! Prima. Test met fotopapier moeten we nog doen.

Mogelijkheden:
Het is een All-in-one, dus de mogelijkheden zijn legio. Daarnaast ondersteund de HP ook nog dubbelzijdig printen, printen op afstand via apps/internet, apps installatie (bijvoorbeeld Disney). Grote kracht vind ik het eprint via WiFi, even de software installeren op alle computers in huis (zowel Windows als Mac gaat printen) en je kan vanaf alle computers direct printen.

Gebruiksgemak:
printopdrachten worden snel doorgegeven vanuit de computers en snel verwerkt, zonder dat je ook maar iets hoeft te doen op de printer. Scannen gaat prima, je kan zowel kiezen voor scannen als foto/document (pdf) en doorsturen naar computer of direct versturen via email (email-programma wordt direct geopend op de Windows-pc/Mac). Menu's zijn helder, het is makkelijk om instellingen te vinden en dankzij de home-knop kan je op elk moment terug naar het hoofdmenu. Daarnaast is er voor bijna alles on onscreen-demo beschikbaar. Dit scheelt weer enorm veel bladeren door de handleiding.

Vormgeving:
Saai, stemmig zwart! Cool dus!. Papierlade is afgesloten en wordt gevuld via de voorkant, wat ik ideaal vind. Geen stof, geen open ruimtes in je printer, dus in mijn optiek zeer betrouwbaar. Verder is het touchscreen goed zichtbaar en ook prettig in gebruik.

Duurzaamheid:
Ik heb de printer een paar dagen, dus het is moeilijk hier iets over te zeggen. Echter, de materialen voelen goed en stevig aan, het touchscreen werkt accuraat en de bevestiging van deze gaan met gezonde weerstand, dus ik denk dat deze printer ook voor langere tijd een goede keuze is.

Delfin56 28-01-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 6510

Deze printer aangeschaft omdat mijn oude HP printer de 2175 de geest had gegeven.
Nu enkele dagen in gebruik, ben er zeer tevreden over, installatie valt reuze mee geinstallerd op Windows XP - Vista en Windwows 7 46 bits dit met de meegeleverde software,loost je door de gehele installatie heen, ook bij de oude PC waar geen draadloos netwerkkaart in zit , dan vraagt de installatie om het IP adres welke je tijdens het installeren uitgprint heb gekregen, dus print op alle systemen zonder USB kabel

catt4u 22-03-2012

Omdat je schreef dat de printer ook op de oude pc's zonder WiFi kaart werkt heb ik deze gekocht.

Ik heb ook twee XP-pc's zonder WiFi en een Win7/64 met WiFi en de printer moet met al deze pc's kunnen printen.

Ik heb 'm net in huis en moet 'm gaan installeren ;)