Sweex Clipz MP3 Player Black 2 GB 2 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sweex Clipz MP3 Player Black 2 GB 2 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

amha 11-05-2011

Ik ben iets meer dan een half jaar in het bezit van deze mp3 speler.De zwakke schakel bij deze mp3 speler is de mini usb aansluiting.Deze is op de print gesoldeerd en is geen al te stevige constructie.Via deze in/uitgang wordt de speler opgeladen,zowel de stroom als de muziek.Mijn speler is zo goed als nutteloos door deze slechte connector.Ook vind ik het een minpunt dat de speler zo snel leeg is.Na een uurtje of max. 2,is het kleine ingebouwde batterijtje leeg.......

lisa3007 23-08-2010

Mooi dingetje, maar het minpunt kwam al na twee maanden, als ik op het knopje om het geluid zachter te doen drukte, speelde hij steeds het volgende liedje af wat dus heel irritant is,
ik heb er later nog zo 1 gekocht, en weer het zelfde probleem

AWK 02-10-2009

Voor 15 euro gekocht bij de MediaMarkt.
Het er op zetten van je Mp3-tjes vergt wat geduld, duurde 15 minuten voor 1,5 Gb muziek.
Hij lijkt erg veel qua uiterlijk op de kleinste iPod. Ziet er dus wel leuk uit. Hij speelt alleen niet shuffle/random af, maar gewoon alfabetisch.
Speelt goed af, redelijk geluid.
Geen losse batterijen nodig. ben benieuwd hoe lang de ingebouwde accu meegaat. Kost nu 2.5 uur om 'm op te laden en dan gaat ie 5 uur mee. Tijdens opladen kan je geen muziek luisteren.
Benieuwd hoe lang ie meegaat. Maar voor die 15 euries mag je niet klagen