Sandisk SDMX18 4GB Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sandisk SDMX18 4GB Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

boemboem27 21-07-2014
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

de kwaliteit van het geluid is niks op aan te merken.
maar het max volume is veel te laag daarom deze maar teruggebracht naar de winkel
jammer.
ook met andere oordopjes verbeterd dit niet
anders was dit zeker een geode aankoop geweest

Sjors109 25-11-2014

Wist je wel dat het volume door Europese regelgeving gelimiteerd is en dit d.m.v. setting te wijzigen is ?
Zie: http://kb-nl.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/8003/kw/volume

Sjors109 25-11-2014

Zie: http://kb-nl.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/8003/kw/volume

HansD 02-01-2015

Het volume staat standaard ingesteld op USA. Dit kan je simpel veranderen naar Europa, dan kan hij veel harder. Prima ding!

leevaa 28-03-2014
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Prima MP3 speler met duidelijk kleurenscherm en een accu die lang meegaat. Via meegeleverd kabeltje kan je eenvoudig je muziekbestanden overzetten. Werkt ook met folders. Ik heb er voor 14 euro een 32GB mini SD kaart bijgekocht. Totaal 36 Gigabite. Goed voor duizenden nummers. En dat voor 5 tientjes. Prima zoekfuncties op artiest album, genre. Afspeellijsten samen te stellen. Je kan het apparaat ook als dictafoon gebruiken en bovendien zit er ook een goede radiofunctie op. Gemakkelijk even gauw het nieuws luisteren. Oordopjes zijn matig. Koop je er prima kwaliteit oordopjes bij, bijvoorbeeld de Philips SHE8000 SUPER BASS in ear Phones, dan heb je voor zo'n 70 euro een prima MP3 speler van 36 gigabyte met een superieure geluidskwaliteit!

Birddog13 06-02-2014
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Eindelijk een excellente, piepkleine mp3 speler met radio gekocht. Deze Sansa clip van 4 GB uitgebreid met 16 GB en volgestampt met muziek. Alles van de gebruiksaanwijzing is te vinden op Google. Geweldig geluid dat nog zelf is in te stellen via aangepast.Ben HEEL DIK TEVREDEN.

Nazgul 9222 23-12-2013
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

- Volume mag hoger dan beveiligd maximum(aanpasbaar via custom Equilizer)
- Volume niet te veranderen als de mp3-speler gelockt is.

+ Kwaliteit van geluid is erg goed
+ Ontzettend veel mogelijkheden (albums, artiesten, random)
+ Interface in begin wat onwennig, maar dat went.
+ Vormgeving oké
+ Klein en fijn
+ Ontiegelijk veel capaciteit mogelijk door Micro SD kaart.

R. van der Wal 11-11-2013
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Na lange tijd naar een mp3 speler van Trancent te hebben geluisterd nu deze Sandisk aangeschaft. Had ik eerder moeten doen, prima prijs kwaliteit en erg handige robuuste bevestigingsclip, met name bij het hardlopen. Eenvoudige bediening en goed geluid. Verder handig is de ccu aanduiding in % en een mute functie. Ben er blij mee.

Maertens Fotografie 23-08-2012
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Deze Sandisk Sansa Clip heb ik ruim een half jaar geleden gekocht als mp3 speler voor de auto. Ik kocht er direct een 8bg micro SD kaart bij dus totaal 12 gb aan opslag.
Tegenwoordig gebruik ik hem nog intensiever tijdens het rennen. Daarbij is hij zelfs al op de grond gevallen. Dat lag niet aan de speler of de clip - want die is ronduit goed- maar domweg aan mij. Desalniettemin doet hij het gewoon super en bleef het na een harde val op het asfalt ook gewoon doen.
Eigenlijk heb ik weinig klachten over deze mp3 speler. Hij is makkelijk in te stellen, duidelijk in gebruik en doet zijn werk altijd perfect.
Het scherm is makkelijk afleesbaar en de menu's zijn makkelijk in te stellen. De geluidskwaliteit in combinatie met de Sennheiser Cx300Mk 2 oortelefoon is verbluffend. Vermoedelijk ligt dat ook vooral aan de Sennheiser.
Een minpuntje zou voor mij de accu duur kunnen zijn. Na een uurtje of 5 houd hij er ook erg abrupt mee op. Dat terwijl de accustatus op het display pas net naar "nog 1 kwart vol" is gegaan.
Ander puntje zou kunnen zijn dat hij sommige MP3's niet afspeelt. De ene mp3 schijnt de andere niet te zijn
Maar een superapparaat. Ben er erg blij mee. Hij is heel betrouwbaar, doet het gewoon altijd zonder problemen, is duidelijk en geeft een goed geluid.

Ikke2009 13-10-2012

Als jij hem in de auto op hebt zit hij dan aan de autolader? Zo, ja heb jij dan geen storing? Ik heb net een nieuwe voor in de auto gekocht maar deze stoort gigantisch zodra ik hem aan de autolader sluit

BPolsek 09-10-2013

Hoi, weet je ook of er een 32 gb micro sd in kan?

Luuk1968 28-03-2012
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Echt prima ding. Klein, licht, gebruiksvriendelijk en een prima geluid, zeker voor de prijs. Mijn Cowon C2 klinkt nog weer beter, maar die is ook drie keer zo duur. Hoe degelijk-ie is, geen idee.

Luuk1968 16-05-2012

Nou, hij doe het nog prima. Eigenlijk maar één klein minpuntje: dagelijks gebruik betekent ook wel bijna dagelijks even opladen. Accuduur is dus beperkt. Verder zeer tevreden.

emmyg 23-12-2011
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Ik heb nu in 3 jaar mijn derde sansa clip. De eerste ging al naar 2 dagen kapot. De tweede na iets meer dan een half jaar. Gelukkig kreeg ik bij de winkel steeds een nieuwe mee. Heb nu net vandaag de derde binnen.

Beide deden het eerst prima maar hielden er opeens volledig mee op. Niks werkte meer. Helemaal dood helaas. Verkoper verzekerde mij dat dit nog nooit gebeurd is met een sansa. De twee eerste waren wel een showmodel. Dus hoop dat het daar aan ligt en ik nog jaren plezier zal beleven aan mijn nieuwe sansa.

emmyg 28-02-2012

nu is ook nummer 4 kapot. Ben het nu zat. Koop dit merk nooit meer. Als je de sansa clip vaak gebruikt dan gaat het ontiegelijk kort mee. De voordelen wegen niet op tegen de voordelen.

Lag er niet aan dat het showmodellen waren het is gewoon een erg slecht product. Heb nu nog garantie voor een week of 3. Dus hoop dat ik weer een nieuwe krijg zodat ik rustig op zoek kan gaan naar een andere mp3 spelen. 1tje die wel goed is.

rikly 14-01-2012

HALLO.

Ook ik had na 15 maanden problemen dat niets meer werkte en geen contact met computer mogelijk was.
Ondanks dat garantieperiode 12 maanden is kreeg ik van mediamarkt een nieuw exemplaar. Dus dank aan mediamarkt voor service hierin. Hopelijk heb ik nog lang plezier van dit vervangend exemplaar want ik zou nu geen andere willen en kon er ook geen andere vinden die aan mijn eisen voldeed. Inmiddels ook een nederlandse gebruiksaanwijzing te downloaden.
(p.s. prijzen op deze site zijn niet in overeenstemming met prijzen in winkel mediamarkt want eze zijn lager).

Vedrano 25-08-2011
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Een heel apart spelertje, betaalbaar en klein met sterke radio functie ingebouwd, ik ben er aangenaam verrast door. Het enige en belangrijkste, als je het voor het eerst opstart moet je regio Noord-Amerika kiezen. Kies je Europa dan word het max-volume gelimiteerd en kan je het maar tot 50% sterkte gebruiken.

Een aanrader voor wie wat leuks wilt hebben en niet veel geld wilt uitgeven, deze kleintje doet echt niks onder aan de grotere, vele malen duurdere mp3-spelers.

Vintage1001 14-10-2011

Bedankt voor die tip van de regio setting ! Het maxvolume was inderdaad veel te laag in eerste instantie

mp3spelert 23-07-2011
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Gemengde gevoelens over deze Sansa.
Er zit standaard helaas geen NL handleiding bij dus die moet je op internet zoeken, volgens mij had ik ergens gelezen dat NL handleiding verplicht was?
Het geluidsniveau is ver onder de maat, na zoeken op internet kwam ik erachter dat je de regio op overig moet zetten en bij settings het volume op maximaal.
Dit staat nergens vermeld, vet minpunt aangezien ik ook op punt stond het ding retour te sturen.
Radio ontvangst is matig, helaas geen RDS aan boord terwijl we toch al ruim in 2011 zitten, mijn oude Samsung YP U2R heeft dit wel.
Spelertje voelt ook niet echt degelijk aan en ben bang dat het volumeknopje het niet lang gaat volhouden.
Voor een paar euro meer had Sandisk hier een echte topper van kunnen maken maar helaas blijft het mijn inziens een matig dingetje.

rensrens 28-04-2012

Bedankt voor de tip had hem al bijna in de prullenbak liggen

moeskoetie 06-02-2011
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

het is inderdaad een mooi klein apparaatje, met goede muziek.
echter na een uur of 5-6 is de batterij leeg.
dat kan echt niet.
volgens de site moet dit 15uur zijn, echter dit haalt hij bij lange na niet.
sta vaak zonder muziek te kijken, omdat hij er gewoon mee stopt, ondanks dat de batterij nog een kwart aangeeft, maar na 10 minuten toch het licht uitgaat.
jammer.

Fiddy 04-12-2010
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Sinds enige dagen in bezit van deze muziekspeler, puur voor het afspelen van mp3's. Tot nu toe ziet het er goed uit.

Ervaringen tot nu toe:
1. Veel kleiner dan verwacht. Niet goed naar gekeken, maar het dingetje is echt maar een duimlengte lang. da's prettig en hij weegt ook bijna niks. Onvoorstelbaar dat er in zo'n klein apparaatje zoveel muziek te plaatsen is!
2. Bediening is eenvoudig zij het dat het in te drukken menublokje even wennen is. Steekt nauwelijks uit waardoor het blindelings bedienen even oefening vergt. Voor iemand met 'dikke vingers' wellicht lastig(er) te bedienen.
3. Geluidskwaliteit is prima maar ik heb er wel een ander koptelefoontje bij gekocht. Als je echter niet teveel waarde hecht aan een super-luisterervaring dan is de bijgeleverde koptelefoon volgens mij prima.
4. De Sansa Clip+ ziet er verder degelijk uit voor een hardplastic apparaatje.

Een paar minpuntjes.
1. De verpakking. Heeft wel niets met het functioneren van de Sansa te maken maar waarom zo'n vreselijke hardplastic verpakking?! Tegenwoordig gebruikelijk maar zo irritant. Zonder schaar of mes niet te openen, dus kijk uit voor je vingers én het apparaat zelf!
2. Heb van de site van Sandisk de firmware-updater gehaald. Hoewel mijn Sansa de laatste firmware bleek te hebben, bleef de updater maar zoeken... Heb het proces na een aantal minuten maar afgebroken.
3. Op de verpakking las ik dat er een promo-actie was van een aantal tracks van Tiesto. De link die er bij staat werkt echter niet. Je moet bij een zoekmachine even een zoekopdracht doen naar 'Sansa' + 'Tiesto' om een andere site te vinden waar je ze kunt downloaden.

Al met al tot nu toe geen spijt van deze koop.

Dim67 29-11-2010
Geschreven voor: Sandisk SDMX18 4GB Black

Ik had al goede reviews gelezen over dit mp3 spelertje. Ik was op zoek naar een vervanger voor m'n Ipod shuffle omdat dat toch zo zn beperkingen heeft.

De Sansa is vederlicht maar voelt toch best solide aan. Het boekje hadden ze er niet bij hoeven doen, in je USB poort pluggen, muziek overslepen en klaar. De bediening van het menu is echt heel eenvoudig. 15 uur op een volle accu. Kan een mini-sdkaartje hebben voor uitbreiden tot 12 Gb.

Het geluid is top, ook wel op de bijgeleverde headphones, maar een beter setje kan nooit kwaad. Geluid is zelfs goed op mijn Sennheiser HD 202 koptelefoon.

Ik heb bij mogelijkheden een minpuntje gezet (cijfer 7) omdat de FM ontvangst iets minder is, signaal vat weg en stoort als je met je snoer beweegt, dus dat had beter gekund. Wel jammer want ik had juist deze Sansa gekocht omdat de radio er bij zit.

Maar toch zeker voor de prijs een absolute aanrader!