iAudio D2+ (16 GB) 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iAudio D2+ (16 GB) 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HJ 14-03-2010
Geschreven voor: iAudio D2+ (16 GB) 16 GB

D2+ nu ca. 2 mnd in gebruik en nog geen sec. spijt. Twijfelde al niet over de aankoop, iAudio heeft zoveel voordeel tov. de "oh zo populaire" iPod. Maar wanneer je een MP3 speler wilt, zonder allerlei rest-gadgets, die ook al op je gsm, fototoestel, evt. op je scheerapp. zit, dan is de D2+ echt een gewldig ding. Naast een voortreffelijk geluid, die je aan je eigen wensen kunt aanpassen (of via een ander headset) is deze MP3 nog eens makkelijk te beschrijven. Rechtstreeks vanuit een explorer(verkenner).
Kleine minpuntjes dan, het scherm had iets groter gemogen en vormgeving iets moderner.

jamcy 29-01-2010
Geschreven voor: iAudio D2+ (16 GB) 16 GB

Perfect geluid, zeker samen met mijn AKG compacte hoofdtelefoon. En dat is toch het belangrijkste voor mij bij een MP3 speler. Het verschil met mijn oude Creative Zen is duidelijk te horen. Geen aanvullende software nodig om de songs op het apparaat te krijgen, het kan gewoon met Windows verkenner. Minpuntje: bij het gebruik als wekker (met speakers) doet ie 't niet als je de speler op stroom hebt aangesloten. hij moet dan dus werken op de batterij. Maar die gaat weer heel lang mee.
Ik vind het ook niet zo handig dat de stylus niet in het apparaat zelf opgeborgen kan worden. Verder prima apparaat.

RobindeRobot 24-11-2009
Geschreven voor: iAudio D2+ (16 GB) 16 GB

Hiermee heb je echt een veelzijdige player. Alle formaten (bv flac) worden ondersteund en in een geweldige geluidskwaliteit die je als audiogek kan instellen zoveel je wilt. Vond de besturing erg makkelijk en een mooi scherm. Met de 16GB geheugen en uitbreidingsmogelijkheid voor nog eens 16GB (SDHC)en een batterijduur van 50(!) uur kan je met een gerust hart op reis gaan. Echt een geweldig apparaat.

mvo1954 21-06-2009
Geschreven voor: iAudio D2+ (16 GB) 16 GB

Ik heb de D2+ enige tijd, en ben inmiddels aan de interface gewend. Ik gebruik uitsluitend de mappen structuur. de 9 voor geluid en mogelijkheden krijgt hij voor de geluid instellingen zoals BBE, machine bass, en mp3 enhance werken uitstekend. Ik gebruik het apparaat uitsluitend als mp3 speler samen met een set Sennheiser IE8 dopjes. Deze vormen samen een geweldige set. Ook omdat de IE8 zo goed reageren op alle geluid instellingen. Minpuntje: de U3 (die ik hiervoor had) onthield de plaats in het nummer bij uitzetten. De D2+ begint bij het begin. Zal wel een update over komen. Tip: haal meteen de update 2.11 op. Deze repareert een bug in de BBE engine.