Apple touch iPod touch 8Gb

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple touch iPod touch 8Gb op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marjolein_94 17-11-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Mijn zusjes hebben er allebei één.
Ze hebben er ontzettend veel plezier van.
Ze gebruiken hem erg vaak.
Twitter, muziek, filmen, foto's maken. Je kunt er bijna alles mee. Ze hebben er noot problemen mee gehad.
Het is een lekker slank apparaat en daardoor heerlijk licht.
Het apparaat ligt ook heerlijk in de hand.
De iPod is ook best snel en heeft een prachtig design.
Één apparaat is bijna een jaar in bezit en de ander is iets meer dan twee jaar in bezit.

Chrissy2 02-04-2013

Een mp3 speler koop je toch voor de muziek? Voor al die dingen kan je net zo goed je telefoon gebruiken en bovendien kost een Ipod veel geld en geeft ook nog eens een zeer beroerd geluid. Probeer eens een Cowon Iaudio of een Sony NWZ, dan weet je wat een echte mp3 speler kan.

Brera01 08-08-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Mijn dochter heeft de iPod nu een paar maanden en zij is er compleet aan verslaafd geraakt! Jammer dat de bijgeleverde kabel het af liet weten waardoor opladen niet of moeizaam ging. Nu een nieuwe, dikkere en betere kabel gekocht van Belkin. Voelt veel degelijker aan dan de oude.

-Tjarda- 07-08-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

ik heb sind 3 maanden een ipod en ben er best tevreden over. maar er zjn ook wat minpntjesbij mijn ipod: 1. de achterkant word na en paar minuten loei heet, soms zo eg dat het gewoon pijn doet.2. mijn hme button ligt er in. 3. hijis vastgelopen en dan moet je achten tot debattrij leeg is.
mijn vriendin heft ook een ipod4 en zeij heeft het niet dat de ipod heet word. dat vnd i rar. maar zij het oo dat de home buttner in ligt.

verder een top systeem.

HereIsTom 08-08-2012

Dat hij heet kan worden klopt wel, dat ligt eraan wat je er allemaal mee doet, je kunt er een hoesje omheen doen, dan heb je er geen last van en dan beschadigd hij ook niet.
Stop die USB stekker eens de iPod en druk 'm voorzichtig iets omhoog richting het scherm, kans dat de Homebutton dan weer goed zit.
Voor een uitbreide uitleg kun je ook eens kijken op Het iPod touch en iPad Forum.
Als hij vastloopt moet de de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo op je iPod scherm verschijnt.

nltimvanvugt 28-07-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Geweldig om te hebben. Kan veel meer dan ik had verwacht. Paar minpuntjes zijn dat de achterkant snel krast en dat is vervelend. En apps vallen al uit als er net iets teveel processen zijn. Verder ben ik over alles tevreden

Leonie76 28-04-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

heb hem nu 4 maanden, vind de batterij toch nog snel leeggaan. Eergisteren liep hij vast, kleuren liepen uiteindelijk door elkaar heen en stopte er toen helemaal mee. Kreeg alleen nog wit liggevend scherm. Kreeg dit niet uit. Pas toen de batterij leeg was ging het licht natuurlijk uit. 's Avonds aan de oplader toen deed hij het wel weer. Nog wat spelletjes gedaan maar 's morgens moest hij weer aan de oplader. KOrtom ik ga toch een keertje terug want hier ben ik niet tevreden over.

Brera01 17-04-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Een paar dagen geleden gekocht voor mijn dochter vanwege haar goede studieresultaten (van 1 Atheneum naar 1 Gymnasium). Ben nu al jaloers op haar. Wat een grandioos ding is dit. Voelt heel solide aan, geluidskwaliteit is verbluffend goed en waanzinnig veel mogelijkheden. Internet via WLAN (WIFI), 2 ingebouwde cameraatjes waarvan die in de achterkant zelfs HD en nog veel meer, nog niet ontdekte, mogelijkheden. Wil er nu zelf ook eentje hebben. Alleen jammer dat je hem alleen via de computer of een apart verkrijgbare adapter op kunt laden. Touchscreen werkt perfect en is lekker helder. Gewoon een zakformaat tablet dus. Op dit moment €166 bij de Saturn. Mocht je twijfelen tussen deze I POD en wat anders, twijfel niet langer. Ga voor de I POD TOUCH!!

Reinturtle 20-01-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Geweldig ding, appstore is echt super groot. Heel fijn in gebruik en precies goed formaat. Het enige nadeel is safari, maar dan moet "Dolphin Browser" downloaden en dan heb je echt een goeie browser. En je kan het beste ook METEEN een screenprotector en hoesje kopen. En 8GB is meer dan genoeg

Leonie76 27-12-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

4 dagen geleden gekregen. Maar ben nog niet tevreden. Ik krijg continu de melding 'Connection Error The request timed out'. Dit met name als ik wordfeud speel.
Internet is best snel alhoewel ik daar af en toe ook een foutmelding bij krijg.

Verder mis ik toch een handleiding/gebruiksaanwijzing.

Leonie76 30-12-2011

gisteren met mijn ipod bij vrienden geweest, daar wi-fi aangezet en geen problemen gehad met foutmeldingen en dat hij blijft hangen. Toch maar eens even contact opnemen met mijn provider.

Henk Barryton 19-11-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Perfect, zeker met ios5. behalve safari, want dat is gewoon heel sloom soms en de achterkant krast echt heel snel: ik had had er na een uur l zeker 10 krasjes opzitten, en na een jaar zit hij echt helemaal vol met krassen. En trouwens 8GB is meer dan genoeg, ik heb 20 games en geen muziek en hij heeft nog 4,5GB over. (8GB is werkelijkheid 6,5GB)

BrandonBecker 19-01-2012

Safari kan sloom zijn door je internet verbinding je router bijvoorbeeld of het aantal mb/s dat je door krijgt van je provider
Als je films download kan het ook daar aan liggen dat maakt het wifi erg sloom

dushi11 29-12-2011

als je geen krassen wil koop je z`n soort plak laagje heel goed koop te krijgen bij de action

wouter kloppenborg 22-11-2011

als je op je ipod touch 4g geen krassen wilt kun je het best een hoesje en schermfolie er voor kopen.

Marcoipod 10-07-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

na een half jaar heb ik toch wat minpuntjes gevonden op de ipod. Safari is niet al te best. sloom, lelijk, soms bij youtube wil je iet in het zoek balkje intypen en dan gaat hij opeens al zoeken terwijl je gewoon aan het typen was. ook is het wel eens zo dat je eerst een filmpje bekijkt, en daarna een andere aanklikt maar dan gaat ie weer het zelfde filmpje afspelen. simpelweg safari niet praktisch. ook de facetime kwaliteit is echt korrelig. maar verder is dit een geweldig ding om in bezit te hebben.!!!

roelandh97 30-05-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Fantastisch apparaat, heel veel mogelijkheden. Uitstekend te gebruiken als mp3-speler, camera, social media, mail, nieuws.

Minpunten zijn dat er geen radio op zit (alleen via internet) en dat navigatie heel duur is.

Geld zeker waard!

Huyen 16-03-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Ik heb sinds de lancering de iPod Touch 4G in bezit en ik ben er heel erg tevreden mee. Ik sta ermee op en het is het laatste waar ik naar kijk wanneer ik me bed weer induik. Het geluid wat het apparaatje produceert is uitmuntend. Je hebt veel mogelijkheden als het gaat om apps. Ik had een iTunes card gekocht, waarmee ik heel veel apps kon downloaden. Op een gegeven moment word je verslaafd aan dergelijke spellen als Doodle Jump of Angry Birds... Zodra je draadloos internet hebt, kan je makkelijk thuis, op school of op je werk zonder moeite het net op. Of social media opzoeken. Dat was ook één van de redenen waarom ik deze iPod Touch heb aangeschaft. Ik ben wel minder tevreden over de zilveren case. Binnen een dag had ik al veel krasjes, dus je moet sowieso een hoesje aanschaffen! Het laatste wat ik wil zeggen is dat de resolutie van de camera erg laag is. Ik weet niet precies hoeveel, maar bij een trillende hand zie je pixelstjes. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik veel foto's en filmpjes maakt, wat sneller gaat dan met mijn eigen mobiel.

jacenzovoorts 30-01-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

wat werkt dit ding lekker,
Ben geen expert in dit soort dingen maar alles wijst zich vanzelf.
Apps zijn makkelijk te downloaden, doe het trouwens wel via een giftcard, want dat click and buy en de creditcard(heb ik niet trouwens)is er geen doorkomen aan.
Itunes giftcard werkt daarentegen wel feillos.
En wat ziet er het g... uit, en het ligt ook lekker in de hand.
Wel wat glad aan de onderkant, en onderkant is heel erg gevoelig voor krassen, maar het gaat om de voorkant he. En die is errug mooi en praktisch

Jelamore123 07-01-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Hierbij wil ik een korte review uitbrengen van mijn ipod touch. (8GB)

Ik zal het korthouden:

Alle dingen die je het hoogste kan verwachten van een mp4 speler, supersnel internetten Mega Qualiteit gamen En natuurlijk Muziek luisteren !

Super mooi en helder scherm

Super makkelijke bediening!
Waarmee ik het meest trots op ben is het qwerty touchscreen toetsenbord !

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de achterkant van de ipod touch snel krassen op komt.

Schaf zo snel mogelijk een hoesje achterop aan een screenprotecter kun je erop doen maar er komen waarschijnlijk geen krassen op door het retinascherm!!

Een super dikke 10 dus !!

Jhaast 28-11-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

Heel mooi en vooral een handige mp3/4 speler.
Je kunt er heel veel mee doen maar er zit een groot nadeel aan, de batterij gaat als je er heel veel spelletjes op doet of veel op internet zit snel leeg, dan heb ik het over in 1 dag dat hij al weer leeg is.
Voor de rest een mooi product, je kunt er al heel wat albums op kwijt op de 8gb meer heb ik in iedergeval niet nodig.
De achter kant krast alleen wel heel erg snel, ik heb daarvoor dan ook een hoesje gekocht.

Nu 2 maanden in bezit.
Is een aanrader voor mensen die iets meer willen dan alleen een mp3 speler.

mr.brickeater 14-11-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

mijn eerste product van apple. wat een ontzettend mooi apparaat is dit zeg! zeer hoge schermresolutie dmv retina scherm. hd video, het gebruiksgemak is geweldig! er is absoluut geen enkele windows applicatie / apparaat wat ook maar in de buurt komt van wat deze kan. voor mooie foto's moet je hem niet kopen want dat maakt hij niet.
het is wel jammer dat je al krassen op de achterkant krijgt als je er al naar kijkt. maar het scherm krast gelukkig niet en dat is het belangrijkste!Die is hufterproof. schermprotector/folie is dan ook niet nodig. (laat je niets aansmeren) een hoesje is wel zinvol (reeds besteld)
verder vindt ik het een nadeel dat het apparaat af fabriek volledig op slot zit. dwz alles via de app store/itunes en betaald.
gelukkig heb ik de mijne ge-jailbreaked

Future D 09-11-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 8Gb

In de onderkant van dit leuke ding, zit een boxje. Deze hebben ze helaas op een verkeerde plek geplaatst, waardoor het geluid uit dit boxje wat minder kan zijn. Maar al leg je jouw iPod op een tafel, klinkt het wel eens waar geweldig.

Er staat dat hij geen radio heeft. Wellis waar, is dit niet echt waar. Je hebt alleen internet nodig om naar de radio te luisteren via een App. Dus als je er wat voor doet heb je zeker wel een radio.

Verder heb je natuurlijk door de mogelijke apps veel meer mogelijkheden.

Nu heb ik er laatst een iPod 3G naast gehad, en gekeken naar de verschillen:
4G = Sneller, heeft een betere kwaliteit van scherm (als je van helderheid wisselt blijft kwaliteit hetzelfde, bij 3G veranderd dat), 4G heeft de mogelijkheid om mappen te maken, 3G moet je hem daarvoor Update, 4G heeft facetime, al heb ik dit nog niet uitgeprobeert aangezien ik geen mensen ken met een 4G wat dus een klein nadeeltje is.

De 4G heeft alles wat de 3G ook heeft, wat logisch is, maar dan veel beter en sneller.

+ Punten:
Ligt lekker in de hand
knopje om hem 'uit' te zetten zit aan de rechterkant, wat veel makkelijker is dan de linker kant
Geluid is goed te besturen via de instellingen
Scherm is echt super, ziet geen krassen, en alleen als je hem schuin houd vet vlekken!

- Punten:
Wifi werkt naar mijn idee niet helemaal top. Kan natuurlijk aan mijn router liggen, maar soms doet mijn ebuddy app het heel slecht, dan zie ik niet alle online leden, en is internet heel langzaam.
Nu weet ik niet of dat aan mijn router ligt of aan de Wifi van iPod, aangezien deze qua ruimte zeer verkleint is! Eerst een groot vlak, nu een klein stipje!