Samsung Galaxy Grand Neo Duos 16 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Grand Neo Duos 16 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

daysie 10-12-2015

zeer mooie en goede telefoon voor zijn prijs
hij doet wat hij moet doen
alleen kan ik niet vinden hoe je fotos over moet zetten naar de sd kaart
mijn vorige samsung had daar geen problemen mee
mischien weet iemand raad

dubbeltjes 03-11-2014

Wat mij erg bevalt is dat de Galaxy Grand Neo vooral lekker snel is. Alles staat in "no time" op het scherm. De grote van de telefoon geeft wat mij betreft alleen maar voordelen. Zo is alles goed leesbaar en ligt het toestel lekker in de hand. Even in de broekzak steken is er echter niet bij want daar is het toestel te groot voor. De wat lagere resolutie van het scherm stoort in zijn geheel niet.. Voldoende scherp. Helderheid van het scherm is overigens gewoon aan te passen. Ik had een iPhone 4 maar na een jaar had ik het wel gezien met dat toestel wat vooral erg sloom was. Android is ook nog leuker en meer aan te passen door de gebruiker dan de Ois van Apple. Minpuntje vind ik wel dat het vrij lang duurt voor de accu is opgeladen van de Samsung, maar misschien wordt dit nog beter want ik heb dit toestel nog maar net in mijn bezit. Foto's en video kwaliteit geef ik als cijfer een 7 met goed licht. In donkere omstandigheden scoort hij slechts een 3. Foto's maken met een telefoon blijft toch altijd behelpen dat was met mijn iPhone 4 helaas ook al niet anders. Al met al ben ik dik tevreden met deze telefoon en van de prijs word ik helemaal happy. Mijn eindconclusie: Veel telefoon voor weinig geld.

Douwe Kooi 14-10-2014

Een fijne mobiel met een scherm van goede grootte om filmpjes te kijken of om te lezen.
Hij heeft veel handige functies zoals multi window, waarmee je wee applicaties tegelijk op je scherm actief kan hebben, zoals je e-mail en je browser.
De batterij gaat bij rustig gebruik gemakkelijk 2 of 3 dagen mee, maar als hij intensief gebruikt word op de 'tienermanier'' gaat hij een hele dag mee.
Kortom, het is een mooie telefoon met leuke functies en een goede batterij