LG L70 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG L70 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Quackett 16-07-2016

Mobiel met beperkte mogelijkheden

Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Ik heb deze LG L70 D320 nu al ongeveer twee jaar, maar ben nu wel toe aan een andere mobiele telefoon.
Doordat het toestel (voor deze tijd) niet zo'n hoge android versie heeft, kun je bepaalde apps niet downloaden of vinden.
De LG L70 is een bescheiden telefoon met een niet al te groot scherm en een hoge schermresolutie, maar ligt wel fijn in de hand.
Eèn van de grootste nadelen van deze telefoon (althans vind ik zelf) is dat het bijzonder weinig opslagruimte heeft, het heeft een opslagruimte van 4GB waarvan ongeveer de helft al gebruikt is door de apps die er al opstaan (zeg maar de standaard apps), hierdoor heb je zelf nog maar heel weinig ruimte om apps of films te downloaden.
Voor de rest is het een prima ding, het geluid uit de speakers is beter dan sommige andere mobieltjes.

Al met al, het is een toestel met veel mogelijkheden, maar als je er veel foto's, spellen, of films op wil zetten, zou ik hem afraden. Wel blijft hij zonder problemen het een paar jaar uitstekend doen.

Annoniem 07-03-2016
Geschreven voor: LG L70 4 GB / wit

Heb hem nu ruim een jaar, werkt nogsteeds. Bigint nu wel langzaam te worden. Minpunt: Heel snel de melding met opslagruimte vol. Batterij gaat wel lang mee!

Lausuus 29-12-2015
Geschreven voor: LG L70 4 GB / wit

Een zeer prettig en goed werkend toestel voor een mooie prijs. Makkelijk in het gebruik, logische inhoud, veel opties. En de batterij gaat wel tot 3 dagen mee!
Nadelen zijn 1) weinig ruimte, dus als je een paar apps installeert is het geheugen al vol, 2) één keer vallen je flitser is stuk, ongelukkig vallen en je scherm is stuk. Hoesje kopen dus.
Na 8 maanden ben ik alweer toe aan een nieuwe telefoon..

Demarteau 11-06-2016

Goede telefoon het probleem met de flitser heb.ik ook en een barst in het scherm voor de rest een super goede telefoon

Quatrebas 24-05-2015
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Ik heb de LG L70 nu twee weken in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee. Het is mijn eerste smartphone en is een geweldig toestel voor de niet te veeleisende gebruiker. Ik heb gekozen voor dit ietwat verouderde model omdat de LG F60 en de LG Leon (in dezelfde prijsklasse) me niet het juiste ‘gevoel’ gaven; de nieuwere generatie toestellen zien mij er grafisch te ‘tweedimensionaal’ uit, de pictogrammen zijn te ‘plat’.De resolutie van het display is dik voor elkaar en iedereen die anders beweert is verwend door het werken met duurdere smartphones. Qua afmetingen is de L70 compact genoeg om goed in de (volwassen) hand te passen met een display dat groot genoeg is om fatsoenlijk op te kunnen internetten, je agenda bij te houden of notities te maken. Voor de Qslide optie (meerdere schermen tegelijk openen) is het scherm al gauw te klein.

Het beperkte geheugen van de L70 is een van de weinige nadelen aan dit toestel. Hier zal dus al gauw een micro SD-kaartje in komen ter uitbreiding.

De kwaliteit van de camera is toereikend voor gelegenheidsfoto’s, maar verwacht er niet teveel van; het blijft een telefoon waarmee je kunt fotograferen.

De kwaliteit van het meegeleverde oortelefoontje is niet om over naar huis te schrijven, het geeft totaal geen bastonen weer. Voor een goede geluidsbeleving zal je dus een betere hoofdtelefoon moeten aanschaffen. De gesprekskwaliteit is goed.

De Knock-code is een leuke gadget (evenals gezichtsherkenning), maar er zijn ook voldoende alternatieven zoals een wachtwoord, PIN-code of geen beveiliging (alleen swipen). Kortom, dit toestel heeft genoeg mogelijkheden om het aan te passen aan je persoonlijke wensen.

Aronnie 05-01-2015
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

goede smartphone. er staat 4 GB maar je hebt er maar 1.5. heb mailtje gestuurd naar LG. je word er goed geholpen maar voor de rest is hij echt goed, snel, handig, makkelijk in gebruik en goedkoop. maar als je meer GB wilt dan kan je kiezen voor de L90 maar dan betaal je gelijk wel 40 euro meer.

Johnvds 14-12-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Een zeer goede gsm die veel meer kan dan je denkt batterij is nu nog nieuw maar gaat bij mij nu 3 dagen mee internet aan en bluetooth aan,maakt mooie foto,s en heeft een strakke vormgeving met een mooi groot helder scherm jammer van 4gb intern maar dat neem ik graag op de koop toe ik plaats er een 32gb sdkaartje in.
Ik heb hiervoor een wolfgang gehad maar ga met deze LG70 een stuk op vooruit,ben dan ook erg blij met deze aankoop.

Ramon475 15-07-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / wit

Vervolg op vorige review, van de 4GB hou je maar 1,5 GB over voor jezelf, te weinig dus, dit toestel omgeruild voor L90.

jpw08 08-06-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Voor de prijs wat deze smartphone kost, is het wel een fijne mobiel. De beeldscherm resolutie had iets hoger gemogen, wel is het mooi helder en de kleuren zijn OK. De snelheid is ook net voldoende. Voor een 'gewone' standaard smartphone gebruiker allemaal net goed. De camera (achterkant) viel erg mee, deze is best goed. Front camera is heel matig. Groot pluspunt van deze smartphone is Android 4.4 KitKat. Ook de LG 'dingetjes' hierin zijn wel prettig. De vormgeving is prima en het formaat vind ik perfect. Al met al wel een redelijk goede prijs kwaliteit verhouding.

Guydon 01-06-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / wit

zelf ben ik zoiezo al veel bezig met telefoons en heb deze telefoon een paar dagen geleden gerkegen, ik ben er super blij mee. hij heeft een goede geluidskwaliteit en een mooi/duidelijk beeldscherm.
de camera is niet helemaal super maar kan er goed mee door.
de telefoon is in gebruik ook aardig snel.
tot nu toe ben ik er helemaal blij mee.
kortom als je een goedkope snelle en fijne smartphone wilt hebben is deze lg l70 zeker een aanrader.

lg l70 31-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Jammer dat de batterij maar twee dagen mee gaat daarna is hij leeg.
Bluetooth en wifi staan uit.
Misschien iemand een suggestie.

christinejd 11-11-2014

Ik vind 2 dagen lang voor een smartphone. De meeste smartphones moeten elke dag aan het infuus

wku 23-06-2014

batterie doctor in de play store downloaden. Sluit alle onnodige processen af.
Verschil zal merkbaar zijn!

Dinyvanwijk 23-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Heel fijn dat de batterij zolang mee gaat. Het beeldscherm is heel duidelijk en het is een heel snel.dus iets opzoeken op internet gaat heel snel.

Yasmin_Soeto 12-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

De LG70 is een fijne mobiel, hij is licht en makkelijk te bedienen. De knock code reageert goed op touch en is super handig, je hoeft niet meer eerst te unlocken en dan een code in te voeren. Ook de camera is van goede kwaliteit, maakt mooie foto's. De Q-slide kende ik eerst nog niet, maar is erg handig voor multitasken.

Yasmin_Soeto 11-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Fijne mobiel, licht en makkelijk te bedienen. De knock code reageert goed op touch en is super handig. Ook goede kwaliteit camera, maakt mooie foto's.

Ramon475 09-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Het is echt een top mobiel, alles zit erop en eraan en hij is ook nog eens retesnel! Ik ben overgestapt van de LG Optimus L7 naar de LG L70 en dit is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt! Ik ben super blij met dit mobiel en alles werkt top!

Sjantal77 08-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Top toestel, makkelijk in gebruik, echt aanrader. Goed formaat.
Super mooie fotocamara. LG is de beste!!!

Lieske25 07-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu enkele weken in mijn bezit. Het is een fijn toestel, licht in gewicht, gemakkelijk in te stellen en handige applicaties. De Knock-code is goed te gebruiken. De Qslide is handig als je meerdere dingen tegelijk wilt doen en is prettig, want je hoeft niet eerst je andere bezigheid af te sluiten.
Ook erg praktisch is de stilte modus, hierbij kun je gedurende een bepaald tijdstip (bijvoorbeeld tussen 23.00 en 06.00 uur) alle geluid en inkomende oproepen en berichten blokkeren. Uitzonderingen voor oproepen zijn in te voeren. De stilte modus zorgt voor extra batterij besparing, evenals het laag zetten van de helderheid van het beeldscherm. Bij veel telefoongebruik en wifi gebruik, raakt de batterij vrij snel leeg (welk toestel niet??!). De kwaliteit van de foto's is goed scherp.
Ik ben zeer tevreden en raad het toestel dan ook zeker aan!

Raymiel 07-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Ben al jaren in het bezit van een iPhone , ben nu over gestapt naar de LG dit had ik veel eerder moeten doen het beeldscherm is ontzettend praktisch , de knock code is ontzettend makkelijk , camera geeft mooie foto,s en een haarscherp beeld kortom een prima toestel.

Demarteau 20-01-2016

Toch eens beter verdiepen in iPhone heb een iPhone 4s en een LG l70 iPhone maakt toch stukken betere foto,s moet ik zeggen

T de Boskok 06-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Ben sinds een paar dagen in bezit van dit toestel. En het maakt me blij! Wat meteen opvalt is het scherpe beeld. Een groot voordeel van dit toestel is de knock code, dit is heel makkelijk in gebruik. Fotograferen met een telefoon wordt ook steeds leuker door alle mogelijkheden en de goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Travaille Marian 03-05-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / zwart

Super mooie telefoon, scherp en helder beeldscherm!
Handige applicaties vooral de Knock Code en Q Slide
Duidelijke camera maakt hele mooie foto's
Batterij laadt supersnel op en kan wel een week mee!
Zeer tevreden over deze smartphone!!!

snoekl12 29-04-2014
Geschreven voor: LG L70 4 GB / wit

superfijn toetstel...mooie foto's, goed geluid en de knock code erg praktisch...echt wel een aanrader!