LG Optimus G Pro wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Optimus G Pro wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kickbro 31-03-2014
Geschreven voor: LG Optimus G Pro wit

Ik heb net de Lg g pro besteld. Een aantal weken geleden begon mijn LG 4xhd wat te protesteren, lichtjes want hij doet het eiegenlijk nog best. Toch ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe telefoon want het beste is er van mijn 4x hd na twee jaar intensief gebruik wel van af. Vanwege de goede ervaringen met de LG GSM, besloten weer op de LG-markt te gaan kijken. Kwam ik de LG G Pro tegen. Vanwege het mooie scherm, de snelle processor, de infra rood afstandsbediening en last but no least het micro SD slot besloten de aanschaf te wagen. Ik hoop over enkele dagen een verslag van mijn eerste bevindingen te kunnen plaatsen.

hvis1608 08-07-2014

En wat waren je bevindingen? Nu is jouw score voor alles 5 punten waarmee je het gemiddelde omlaag haalt, dus is deze gsm zo middelmatig dat ie 5 van de 10 punten waard is?

f van Loon 12-10-2013

Sinds een paar dagen in mijn bezit en bevalt zeer goed. Dacht eerst dat het een groot toestel zou zijn, maar ondanks de afmetingen zeer prettig in het gebruik. Zeer mooi beeldscherm en een lekker snel toestel. Mooie foto's door de 13 megapixel camera. Wat zeker een vooruitgang is dat hij echt meerder dagen mee gaat op de accu, afhankelijk van wat je doet, maar zeker veel beter dan al mijn vorige. Het geluid wat uit de speaker komt is verbazingwekkend hard en goed. Ik heb van te voren flink zitten snuffelen naar een nieuw toestel en heb hier zeker geen spijt van. Een toppie toestel met veel mogelijkheden en een lange accuduur.

jacko1988 11-10-2013

De LG Optimis G Pro is een supersnelle en goed vormgegeven smartphone. Maar het batterijverbruik is hetgeen het meest verbaasd. Twee dagen is geen uitzondering als je zuinig bent zelfs drie. Het enige dat ik zelf iets minder vind is de kwaliteit van het geluid uit de speaker, weinig bas en af en toe wat vlak, de oordopjes die erbij zitten zijn stukken beter.

wesleyvos 10-10-2013

Ben nu een paar weken in bezit van deze telefoon en ben er erg tevreden over .
De batterij staat op het moment van schrijven op 75% naar 11 uur gebruik met zeker 1 uur intensief gebruik.
Het beeld van de telefoon is mooi en er kunnen goeden foto’s me gemaakt worden
Het geluid is voor effen een filmpje op youtube of voor een spelletje wel goed maar voor een langere tijd muziek luisteren vindt ik het geluid niet zo mooi maar dat heb ik tot nu toe bij geen telefoon en dat is op zich logies als ik langdurig naar muziek luister sluit ik de headset aan en dan is het geluid gewoon goed .
Het toestel zelf is mooi afgewerkt en ben er heel tevreden over. Vindt het indicatie lampje in de home butten netjes gedaan. Heb het toestel helaas zelf 2 keer laten vallen maar er is gelukkig niks aan te zien. En was bang dat die te groot was voor in mijn broek zak maar heb er niet zo veel last van.
De software is naar mijn ervaring ook in orden en is beter dan mijn ouden lg. De QSlide apps zijn heel handig en alles reageert heel snel ook met veel apps op het toestel . ook is de remote functie wel een leuk extraatje net zo als het draadloos opladen en er zitten nog wel wat meer functies op alleen heb ik die zelf nog niet allemaal gebruikt.

leerja1949 10-10-2013

zeer goede telefoon alles werk perfect de snelheid van de processor is heel goed,de bediening van het scherm is geweldig super snel de accu gaat zeer lang mee bijna drie dagen hij doet beslist niet onder voor die met het appeltje.Het downloaden gaat heel vlug,navigatie tot op de metermuziek klinkt als het moet zijn met de oortjes op heel veel ruimte met het interne geheugen.
Al met al een zeer goede telefoon die ik zeker aan zou raden.

Uyarh 10-10-2013

Het is uitstekende toestel, heeft veel functies en nieuwste snufjes zoals : infrarood afstandbediening functie voor moderne tv.s, dvd spelers , setbox e.a. Heel snelle en krachtige processors( met 4 kern) ,grote dus heel goed leesbare scherm van 5,5 inch. Heel goed camera met veel mogelijkheden o.a. beeldstabilisator functie, foto's met uitstekende kleuren. Nog 'n andere voordelige en handige eigenschap van dit telefoon is dat de heeft een wisselbare, dus losse accu. Dat is heel belangrijk, omdat bij andere toestellen met vaste interne accu's, reparatie en accu wisselen kost veel geld. Geluid kwaliteit is wel goed maar als die stereo luidsprekers had, was het nog mooier. Twee nadeel : Bij introductie en begin van de verkoop van deze telefoon op Nederlandse Markt wordt gezegd en geschreven dat deze ; een 32 GB interne geheugen zou hebben maar na aanschaf zagen wij dat die geen 32 maar 16 GB interne geheugen had. Tweede minpunt : Als men op achterzijde 'n beschermhoes gebruikt en die accu opladen wil met die draadloze oplader, soms lukt het niet en moet men die toestel heel voorzichtig op die oplader plaatsen anders gaat de telefoon, onze eigen micro sd geheugenkaart en inhoud ervan helemaal wissen. dus tijdens instellingen, moet men die micro sd geheugenkaart goed beveiligen. Mijn eerste foto's en video's door deze ongeluk verloren gegaan.
Conclusie : Hoewel dit toestel van plastic gemaakt is en daardoor beetje gemakkelijk glijdbaar van de hand is,ziet hij toch goed afgewerkt uit .Dus in 't totaal : prachtig toestel.

janssjo 10-10-2013

Het toestel werkt snel, de software zit goed in elkaar. Wel even wennen dat de optie en terug toets net andersom zitten ten opzichte van mijn vorig android toestel. Maakt prima foto's. Heb het toestel pas kort (iets meer dan en maand) en daarom nog niet alles uitgeprobeerd. Derhalve nog geen 10. Ben in ieder geval zeer tevreden.

310765rocky 10-10-2013

Voorheen gebruiker van Samsung Note maar deze LG pro is mega super de batterij gaat mega lang mee. Het scherm is vele malen beter dan de Oled van Samsung. Dit scherm van de LG is zelfs zo helder ook in de zon.
kortom een super telefoon.

ChrisKragtwijk 10-10-2013

Ik ben blij met de snelheid, RAM en CPU, het grote scherm etc.. De antennes (GPS, WIFI, GSM) werken goed, goede ontvangst bedoel ik hiermee. Een hele grote vooruitgang tenopzichte van mijn vorige 990 (ellende)

Navigeert goed en goede internet verbinding, dat waren de cruciale punten voor mijn werk.

kodela 09-10-2013

Erg goede batterij! Makkelijk en dag mee bij intensief gebruik. ledindicatie is erg handig en shortcut button ook.

Mooi groot en helder scherm.

denstieg 09-10-2013

Een telefoon met een prachtig groot scherm, klinkt ook goed met de bijgeleverde koptelefoon. Is tevens razendsnel met bergen intern en werk geheugen, bovendien uitbreidbaar. Is wel erg groot maar ben nu wel gewend aan het formaat. En tot nu toe geen systeem crashes zoals bij de X2 . Gewoon een top phablet

johntjuh12 09-10-2013

De lg optimus g pro is een snelle maar forse telefoon. Het beeldscherm is fantastisch en ook de camera is goed te noemen. Helaas is het vrijwel onmogelijk om de telefoon met 1 hand te bedienen. Een pennetje zoals je bij de Note serie van Samsung krijgt zou erg handig zijn. De telefoon is geheel gemaakt van plastic. Hoewel dit er niet luxe uit ziet is de telefoon wel degelijk. Handig is de uitbreid mogelijkheid van het geheugen met behulp van de micro-sd kaart en de verwisselbare accu.

concluderend is dit een top telefoon voor mensen met grote handen of die het niet erg vinden om de telefoon met twee handen te bieden.

Tonwarre 13-10-2013

Hè John,

Er zit een functie op voor een een hands bediening. Hiermee kun je het toetsenblok om te bellen bv. naar links of rechts verschuiven Even opzoeken en in stellen.

Groeten Ton W

Rosamund 09-10-2013

Een prima toestel met heel veel mogelijkheden,de snelheid is optimaal en maakt scherpe foto's.
Eigenlijk alleen maar pluspunten voor deze LG.
Ligt lekker in de hand ondanks zijn grootte.

Rosamund 09-10-2013

Ik kan alleen maar voordelen noemen.Het is een prima toestel,lekker snel en heel veel mogelijkheden.
Prima camera erop met duidelijke en maakt scherpe foto's.
Kortom...en prima toestel.

Lfraaije 09-10-2013

Mijn keuze was snel gevallen op de LG Optimus G Pro vanwege de vele mogelijkheden en het mooie full HD scherm. Het toestel heeft een uitbreidbaar geheugen dmv uSD. Je kan meerdere apps tegelijk gebruiken. Een minpuntje is het geluid van de speaker. Deze klinkt vrij schel. Bij de LG optimus 4xHD klonk deze beter. Er is tevens een universele afstandsbediening geintegreerd in het toestel. Deze werkt dmv infrarood waardoor je bijna elk apparaat kan bedienen. Nu gebruik ik dus de LG Optimus G Pro om de UPC HD decoder te bedienen en mijn TV. Waar ik zeer tevreden over ben is de accuduur bij normaal gebruik (zoals internet, bellen, whatsapp) kan het toestel 1,5 dag mee zonder aan lader aan te sluiten. Over de lader gesproken, ik heb bij aanschaf een draadloze lader erbij gekregen. De telefoon hoef ik alleen nog maar op de draadloze lader te leggen, en wordt meteen opgeladen. Zeer handig! De afmetingen zijn vergelijkbaar met de Samsung Note 2, waarbij de LG Optimus G Pro stukje kleiner is maar het scherm juist groter. Al met al een absolute aanrader als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding.

mvdspek089 09-10-2013

Geweldige telefoon van lg op de android markt. Allen mijn scherm was na een tijd kapot gegaan ge emaild en ze konden het voor niet al te veel snel maken.

Tonwarre 09-10-2013

Geluidskwaliteit is met een klein speakertje op de achterkant natuurlijk niet de beste oplossing omdat dit nu eenmaal ook niet kan. Voor spraak is hij wel zeer helder maar muziek mis je natuurlijk wel wat body. Met oordoppen van beats bv. is het wel perfect.

Mogelijkheden zijn echt geweldig en vind bijna iedere dag nog nieuwe gebruikers mogelijkheden.

Voor het gebruiksgemak vind ik het jammer dat je het geluid niet kunt instellen als je het toestel niet ontgrendeld hebt, maar ja, je kunt ook niet alles hebben of ik ben er nog niet achter hoe dit in te stellen is.

De vormgeving vind ik super en hij ligt heel prettig in de hand ondanks de afmetingen. veel fijner dan mijn vorige HTC one x. Ik heb ook bewust voor dit toestel gekozen na een grondig vergelijk met andere toestellen.

Degelijkheid is na een val proef ( dit kun je aan andere onhandige mensen overlaten) is gelukkig ook goed. Geen kras te vinden en alles werkt nog steeds perfect.

Voor mij is het ook onbegrijpelijk waarom mensen nog een "oude" appelphone nemen.

Een super toestel met dito beeld (ho lala!) en bijna onbegrensde mogelijkheden naar mijn bescheiden mening.

Mobilectronics 08-09-2013

Hij is heel groot, dat heeft zn voor en zn nadelen.. had niet verwacht dat hij zo enorm zou zijn namelijk. Marr ik ben er wel super blij mee.. EN heb net de remote control functie intdekt :O

Zelfs mn Alpine auto-radio 9812 RB (van 9 jaar oud) kan ik ermee bedienen hahaha !
Alleen jammer dat het maar gedeeltelijk is, graag zie ik daarvoor een update.

Meer en meer producten van LG hebben een plek in mijn omgeving inmiddels, en ik ben er over het algemeen (zeker prijs/kwaliteit) zeer tevreden over.

Enjoy

Chris

Haelenaar 08-09-2013

Topt toestel met echt totaal geen lag. Mooi scherm. super mogelijkheden. Het beste toestel wat ik ooit in mijn bezit heb gehad.

Sunghee 29-08-2013
Geschreven voor: LG Optimus G Pro wit

Ik ben erg tevreden met me G Pro. Veel van mijn vrienden en zelfs mijn buren waren onder de indruk op het moment dat ze de G Pro zagen en wilde er gelijk effe mee spelen. Hij lijkt een beetje op de Samsung Galaxy, maar heeft meer mogelijkheden.
Het scherm is een 5,5 inch FullHD en als ik daarop een FullHD filmpje bekijk, ziet het er zéér scherp uit. Een vriend zei zelfs tegen mij dat het er zo realistisch uit ziet, dat het bijna 3D ljikt. Voor de rest is de telefoon voorzien van een snelle quadcore processor en een 13MP camera.
De software om video’s en foto’s te delen met je PC en SmartTV werkt ook erg goed.
Ik ben erg blij met me nieuwe telefoon!