HTC One X PLUS 64GB zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC One X PLUS 64GB zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

adkl1968 06-10-2013

Super telefoon. Had hiervoor ook een HTC (Wildfire) maar daarvan vond ik het geheugen niet groot genoeg en die was iets minder stabiel. De 64 GB van deze telefoon voldoet uiteraard prima. Telefoon maakt erg mooie foto's, mooier dan de wildfire. Kreeg pas geleden bericht van HTC dat ik de nieuwste Adroid versie er op binnenhalen. Werkt allemaal prima. Het toestel is degelijk gebouwd. Ik ben er erg tevreden over. Muziek luisteren met de meegeleverde koptelefoon van dr. Beat is ook een genot. Het is wel de maximale grootte die ik wil omdat een groter toestel niet meer gemakkelijk in mijn hand ligt.

Nico aan de Kerk 11-02-2013

Ik heb 2 jaar een HTC Desire HD gehad. Daarna nam ik de Samsung S3.. ( vanwege de financiën, de s3 is goedkoper dan degene die ik graag wou)
Dat speeltje van glad plastiek heb ik verkocht en heb toen toch maar mijn vertrouwde merk de HTC One X plus aangeschaft.
Voor mij is deze telefoon het neusje van de zalm, Een alleskunner! Een zeer snelle degelijke telefoon!
Bovendien gaat de batterij ruim 2 dagen mee! En dan luister ik veel muziek. Veel emailen, internetten, Whatsappen en bezoek ik social media! Ik ben blij en trots op mijn nieuwe speeltje!

ReneVl 27-12-2012

Lang uitgekeken naar het ontvangen van dit toestel.
Paar weken terug heb ik binnengekregen. De urBeats krijg je er niet gelijk bij. Je moet op de site van HTC wat nummers van je toestel invoeren en opsturen. Binnen 10 dagen zul je dan je headset ontvangen, ik ontving ze trouwens al binnen 3 dagen!

Het toestel is erg mooi en dun. Hiervoor had ik een iPhone 3GS, dus deze was wel een stuk groter.
De achterkant van de telefoon is gemaakt van polycarbonaat, ziet er erg mooi uit.
Het scherm is erg mooi, 720p. Jammer dat dit niet altijd compleet benut wordt. Zo zit er bij bijna alle apps een zwarte rand onder voor een eventueel menu.

Zelf dacht ik dat deze telefoon grafisch alles aankon. Dit viel toch wel tegen. Zo ik heb ik Asphalt 7 gekocht en dit is gewoon niet fatsoenlijk te spelen. Zelfs bij simpele spelletjes, Subway Surfers bijvoorbeeld, wil hij nog wel eens haperen. Nu heb ik heb genoeg video's op YouTube gezien met dezelfde games die worden gespeeld op de One X. Deze werden wel gewoon moeiteloos afgespeeld. De One X+ zou het nog beter moeten doen. Ik weet niet wat ik eventueel verkeerd zou kunnen doen. Ik sluit alle apps af voordat ik een game speel. Dit vindt ik een erg grote tegenvaller.

Een andere, misschien nog wel grotere tegenvaller, is de batterij. Deze zou beter moeten zijn dan de One X. Dan wil ik niet weten hoe kort deze moest meegaan. De One X+ haalt bij mij het begin de avond niet eens. En dan haal ik hem rond 10:00 's morgens van de oplader. Ik heb genoeg tips gezien die de batterij wat langer mee zouden moet laten gaan. Maar dit is door dingen uit te schakelen, het scherm minder helder te maken, widgets uit te schaken, synchroniseren uitzetten. Juist deze dingen maakt de telefoon een 'smart'phone, dus is het gewoon belachelijk om deze uit te moeten zetten om de batterij wat langer mee te laten gaan. Toch heb ik het wel geprobeerd en bijna alles uitgezet en een paar apps gedownload om de batterij langer mee te laten gaan. Nou, misschien ging hij een half uurtje langer mee. Echt niet de moeite. Ik heb de telefoon nog niet zo lang, en het zou kunnen dat het nog moet worden verholpen met een update. Ik hoop het, want er is zo gewoon niet mee te werken. Op dit moment ligt hij meer aan de oplader dan dat ik hem gebruik.

Verder is het wel een goede telefoon, maar de batterij en grafisch vermogen vindt ik toch wel het belangrijkste voor een smartphone.

Nu ben ik geen kritisch persoon ;)
Ik zie meestal alleen de positieve dingen van een product, maar bij dit toestel is het niet leuk meer.

Misschien ligt het gewoon aan mijn toestel, dat er iets mis is. Maar als alle toestellen zo zijn, zal ik hem niemand aanraden...