HTC One V 4 GB / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC One V 4 GB / grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joris_Driepinter 12-12-2014
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

De HTC One V is de meest verschrikkelijke telefoon die ik ooit heb gehad. Alles wat mis kan gaan bij een telefoon is hier misgegaan. Vrijwel alle apps duren een eeuwigheid voor ze opgestart zijn, en lopen vervolgens constant vast. Het geheugen is te klein. Contacten laden duurt een minuut of 3-4. Na een val van 40 cm zat er een barst in het scherm. Bij sommige apps krijg je een melding dat je ze niet kan downloaden op je telefoon, omdat het systeem verouderd is. Ik ben een godsvermogen aan zakdoekjes kwijt, want het is gewoon om te huilen.

cds 05-11-2014
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Goed toestel, klein en makkelijk in de hand. Ik gebruik het toestel al meer dan een jaar intensief zonder hoesje of screenprotector, en hij ziet er nog goed uit. Alleen jammer dat er op het aluminium op de achterkant vrij snel krasjes ontstaan. Verder is het geluid erg goed (op het toestel wat ik heb zit nog Beats audio), maar de camera zou voor mij wel iets beter gekund hebben.
Het toestel in erg fijn in gebruik en makkelijk te bedienen. Hij kan soms wel traag zijn maar dat valt nog wel mee.
Al met al een erg fijn toestel en ik ga zeker weer voor een HTC na deze telefoon.

MartinJongejan 03-08-2014
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Volgende maand verloopt mijn Hi-abonnement en mag dit 'leentoestel' terug naar de leverancier. Tijd voor een eindoordeel: Zonder hele grote problemen te hebben ondervonden was de HTC One V al met al een tegenvaller. Na uitstekende ervaringen met de HTC Desire bleek dit toestel in alle facetten minimaal een klasse minder.Het geluidsvolume laat te wensen over en probleemloos scrollen blijkt met deze touchscreen een utopie. Mijn grootste ergernis betreft de 'snelheid' waarmee over internet genavigeerd kan worden, ook voor het openen van Facebook of LinkedIn moet ruim tijd worden uitgetrokken.Het is wel een mooi en lekker compact telefoontje, dat zeker.

Leon Huijberts 08-03-2014
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Normaal nooit iemand die zijn producten de grond inboort, echter wel met deze HTC ONE V. In één woord dramatisch.

- Traag met opstarten van allerlei programma's
- Berichten komen erg laat binnen
- Geluidskwaliteit erg matig
- Scherm bartst snel
- Indien het klepje van de telefoon kwijtraakt, kun je niks met deze telefoon. 2 keer gebeurd
- Accu onder de maat (nog geen dag bij normaal gebruik)

Dit leidt er toe, dat dit mijn laatste HTC is geweest (vorige beviel eveneeens niet)

raza5 02-03-2014
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Deze gsm is zo mooi slank vorm gegeven dat er makkelijk een hoesje omheen kan. Scherm is oerdegelijk en nog steeds geen enkel krasje erop, terwijl ik geen schermprotector erop heb zitten.
Ik gebruik hem zeer intensief en ondanks dat gaat de gsm makkelijk een dag mee.
Kan er alles op doen, van zware films kijken tot navigeren.
Ik zou er zo weer 1 kopen maar HTC update de software niet meer. Nadat mijn 2 jaar garantie is verlopen ga ik hem rooten en ik weet zeker dat ie dan nog sneller wordt.

sippesylvia 21-01-2014
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Waardeloze telefoon... Het enige voordeel is dat ondanks het af en toe vallen er nog geen barst in zit.. maar hij is zo traag als dikke bruine derrie in een veel te smal buisje (om het netjes uit te drukken) Berichtjes komen vaak veel te laat binnen, voor de contacten geladen zijn, heb je ze eigenlijk al niet meer nodig en om over de kwaliteit van de camera nog maar te zwijgen... ECHT een miskoop.. even snel bellen is er echt niet bij.. heel vaak start hij het belmenu niet op.. of moet er lang op gewacht worden.. in een woord... JAMMER! Moet nog een half jaartje wachten maar dan zeker geen htc meer!

lizaslager93 18-11-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Hele slecht telefoon HTC heeft me hierin echt teleurgesteld!!
Ik moet hem elke dag opnieuw opstarten anders kan ik er niks meer mee.
M'n smsjes openen duurt eeuwen en soms ben ik zo in een keer al m'n contacten kwijt.
Ook al start ik hem elke dag opnieuw op dan loopt m'n telefoon als nog meerdere keren vast.
Vooral als ik m'n WhatsApp wil openen.
Ik ben zo blij als dit ding de prullebak in kan!!

Ton van de Kraak 04-11-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Deze One V vond ik een mooi toestel maar na een half jaar begon hij moeilijk te doen hij liep vast het duurde een eeuwigheid met het openen van de SMSjes nu moet ik hem 1 keer per maand terug zetten in de fabriek instellingen anders is het niet te doen met dit toestel het is zo erg dat ik als ik weg ga mijn nokia 1500 meeneem dis is een toestel van 12 jaar oud en werkt nog steeds perfect. De one V is mijn laatste HTC ik heb er 3 gehad waarvan ik alleen tevreden was over de eerste HTC Pharos daarna de HTC Magic gehad die had het zelfde probleem als de HTC One V nee nooit geen HTC meer.

Monw 25-10-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Toen de HTC ONE V uit kwam meteen gekocht ik dacht een goede telefoon te hebben na een paar maanden werkte het touch screen niet meer goed typte van alles terwijl er niemand aan het scherm kwam.. hiervoor is de telefoon opgestuurd naar HTC toen hij thuis kwam weer geprobeerd. Tot mijn verbazing nog steeds het probleem.. Toen weer opgestuurd na een paar weken nu wel gerepareerd terug gekregen. Echter na een half jaar word de telefoon zo sloom dat whatsapp zelfs vast loopt midden in een gesprek. Als je de telefoon dan terug op fabrieksinstellingen zet gaat het een paar weken goed en heb je weer hetzelfde probleem. Al met al een miskoop ik raad deze telefoon zeker niemand aan!

Quattroporte 03-12-2013

Hi monw, ik heb sinds anderhalf jaar ook een HTC one V en moet zeggen dat ik deze zaken die jij benoemt niet herken. Touch screen werkt na behoren, whatsapp werkt goed, heel afentoe komen berichten later binnen, maar dat zit hem meer in de app dan in de telefoon zelf. En ik vind in het algemeen de geluidskwaliteit als je belt met smartphones minder als vroeger met een Nokia 6310 bijvoorbeeld. Maar bij het afspelen van een filmpje via facebook is het geluid gewoonweg goed.
Jammer dat jij problemen ondervind met jouw mobiel.

HTCramp 02-10-2013

een stuk verdriet,

start met regelmaat opnieuw op,
verschrikkelijk traag, na terug zetten na fabrieks instellingen, gaat het weer een poosje goed.
soms in 1x uit, en niet meer aan te krijgen, pas na een half uur weer,
bluetooth wil niet meer aan
wifi schakelt niet meer in,

emilyrose 13-08-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

sinds mei 2012 heb ik dit toestel. In eerste instantie was ik er erg blij mee. Nog wel maar er zijn een aantal minpuntjes. Zo start het toestel minstens drie keer per dag opnieuw op terwijl er niks opnieuw op te starten valt..Het navigeren (naar Facebook) duurt ook nogal lang. De batterij gaat best lang mee (een keer in de drie dagen) maar dat komt ook omdat ik een aantal apps niet meer op de telefoon open maar met mijn tablet. Over de camera ben ik echt supertevreden. Hij maakt mooie scherpe foto's en heeft leuke mogelijkheden.
Maar of ik een volgende keer weer een htc neem betwijfel ik.....

emilyrose 05-11-2013

inmiddels heb ik de HTC in de wilgen gehangen. Ik gebruik m alleen als fototoestel. PFFFF!
Heb er een prepaidkaartje ingegooid en heb een Nokia Lumia gekocht. [Omdat ie goedkoop was.] Wel even wennen aan een Windowstelefoon maar alles beter dan de HTC oneV. Wat een ellende met dat ding. Ik wil ook nooit meer een HTC. IN september 2014 als mijn abonnement afloopt ga ik wel voor een Nokia of voor een Samsung.

POE 14-08-2013

Beste,
Dat telefoons zich soms spontaan herstarten ken ik van andere smartphone gebruikers om mij heen.
Menigeen heeft dit probleem kunnen verhelpen door de telefoon weer terug te zetten naar de fabrieksinstelling. Mosschoen niet leuk en tijdrovend om alles weer geïnstalleerd te krijgen, maar ik hoor daar vele positieve ervaringen van (buiten het natuurlijk up-to-date houden van de HTC software)
De fabrieksinstelling terugzetten is toch zeker het proberen waard. Alles in dan ook opgeschoond en de HTC One V loopt daarna wellicht ook weer sneller

Teddymeskers 12-08-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Ik heb deze telefoon in februari gekocht, helaas een paar keer laten vallen wat voor flinke diepe barsten zorgden. Ik denk een maand/halve maand na de laatste barst viel mijn htc ineens uit. Het beeld wordt gewoon 'random' zwart en je moet hem dan opnieuw opstarten. Ik word er helemaal gek van en ga binnenkort ook zeker een nieuwe kopen. Naast het uitvallen deed mijn camera na korte tijd ook al raar. Als ik een foto maakte draaide hij deze ineens om. Erg vervelend. Als ik hem dan in mijn galerij bewerk en draai en wil posten op social media post hij gewoon nog de omgekeerde foto. Ik baal er van, want ik heb er 255,- voor betaald. GEEN aanrader als je rond de 17 jaar bent en hem meeneemt naar school want dan valt hij waarschijnlijk wat vaker. Barsten gaan snel en zorgen ervoor dat hij op den duur uitzichzelf uitvalt. Batterij is ook erg zwak, bij mij ging de batterij in 2 maanden in ongeveer 10 uur al leeg. Vervelend als je op school zit en geen oplader bij je hebt.

gjlles 21-05-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Let op: ik heb dit toestel 7 maanden geleden gekocht voor een bedrag van 260. Eerste maanden was ik prima tevreden, maar nu erger ik me kapot aan dit toestel. Het is vaak erg traag en apps starten langzaam op. De dingen die ik er mee doe zijn standaard, foto's, muziek, whats app, facebook en soms internet. Nu kan ik het toestel inruilen voor het bedrag van 33. Voor mijn idee de grootste miskoop die ik tot nu toe heb gehad. Helaas weet ik geen beter alternatief in deze prijsklasse te noemen.. mijn advies zou dus toch zijn om een beter en dus ook duurder toestel te kopen.

jacob01 23-02-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

bevalt me tot nu toe zeer goed degelijk toestel met voor zn prijs zeer goede camera geluids kwaliteit van ingebouwde speaker is ook vrij goed niet zo blikkerig beter dan van explorer die is wat scheller scherm kwaliteit is ook goed snelheid is voldoende redelijk beats audio is met een hoofttelefoon op positief bemerkbaar is voller geluid er zit ook een heel mooie app op sound hound genaamd dit vertelt van alles over de zanger of zangeres die je op dat moment afspeeld intern geheugen is ook ruim voldoende bij de explorer is dit tockh wel wat een minpunt al met al zeer tevreden tot nu toe is was ook voordelig geprijst bij de phonehouse met cash back actie

jacob01 14-06-2013

ben nog steeds tevreden over dit toestel is misschien niet de snelste met web browsen maar voor plus minus 140 euro prepaid dik tevreden vind het scherm is beeld kwaliteit top geluid ook en camera ook geweldig voor de prijs weet geen betere en de batterij is ook goed paar dagen alleen niet verwisselbaar dus nog steeds tevreden ben er ook wel voorzichtig mee

jacob01 03-07-2013

nog steeds wel tevreden scherm ook zeer goed net als explorer geluid ook snelheid is matig tot redelijk explorer is minstens even snel camera is van uitstekende kwaliteit

Albertkieskeurig 02-02-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Sinds een paar maanden deze telefoon in het bezit. Het toestel voelt degelijk aan. Geluidskwaliteit is perfect. Een groot minpunt is het tekort aan geheugen waardoor de contacten app regelmatig crashed. Opstarten van de SMS applicatie of de contacten applicatie is soms een drama. Dit duurt soms enkele minuten.

Zworp 02-01-2013
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Wat een waardeloos apparaat. Na 1 maand in mijn bezit crashed de telefoon en moet hij noodgedwongen gerepareerd worden. Ik was hem vervolgens 5 weken kwijt. De hoofdprintplaat was kapot.
Nu een half jaar verder word ik helemaal lijp van dat ding. Hij start regelmatig opnieuw op. Het achtergrond led is zomaar opeens kapot, hij geeft heel zwak licht. Het klepje waar de antenne in zit is na 2 keer eraf halen lam geworden waardoor het vaak gebeurt dat het klepje los in het hoesje zit en geen verbinding heeft met het netwerk. De WiFi is ook niet om naar huis te schrijven,de verbinding schommelt als een bezetenen en dan zit ik toch echt stil voor mijn modem. Apps crashen ook regelmatig maar wanneer dit niet gebeurt is de telefoon wel redelijk vlot.
En dit allemaal ondanks ik erg zuinig ben op mijn telefoon en hem met liefde behandel.
Al met al geen waar voor je geld dus ik ga snel op zoek naar een andere telefoon.

WGM 16-12-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Dit toestel is een drama qua geheugen, en zo te lezen ben ik niet de enige met dat probleem. Om de haverklap lopen WhatsApp en ook de Contactlijst vast. Duurt soms een minuut voordat je verder kunt. Toestel heeft maar 360 Mb aan werkbaar RAM geheugen en dat is niet meer van deze tijd.

Philip004 16-11-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

HTC One V bij Dixons gekocht op 22 september 2012. Nagenoeg binnen een maand blijft het toestel hangen in root menu. Wil niet meer starten!
Ingeleverd bij Dixons welke hem door heeft gestuurd naar Harmony Service Center in Rotterdam. Vandaag maar eens gebeld naar de status van de reparatie. Men kon me daar alleen vertellen dat hij was binnengekomen en dat het mogelijk 4 tot 4 weken kon gaan duren…..
Abonnement loopt uiteraard gewoon door.
Kortom, een slecht begin van de HTC One V en ik hou mijn hart vast!

Piet1800 22-11-2012

Ik ben mijn HTC one V ook bijna 4 weken kwijt geweest. Het probleem wat ik had dat hij niet meer wilde opstarten is opgelost maar kreeg er gelijk een ander probleem voor terug. Bijna nergens geen signaal meer. Als ik al bereik had was het tijdens het in de hand nemen van de telefoon helemaal weg. Buiten bereik netwerk stond er dan. Lag volgens HTC aan mijn simkaart. Hahaha simkaart in de Iphone van mijn vrouw werkt perfect dus aan de simkaart ligt het echt niet. Voor mij nooit geen HTC meer. Succes ermee

Piet1800 15-11-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Update. Telefoon vandaag terug gekregen na reparatie. Telefoon gaat weer aan dus dat gaat goed. Echter als ik de simkaart er in doe heb ik bijna nergens ontvangst of een zeer zwak signaal. Was in het verleden altijd en overal perfect. (Vodafone) Als ik de telefoon in de hand houd om er mee te bellen valt het signaal helemaal uit dus kan ik er niet mee bellen en ook niet mee gebeld worden. Contact opgenomen met bol.com want daar heb ik de telefoon gekocht en ook via bol.com laten repareren. Antwoord we vinden het heel vervelend maar kunnen het toestel niet ruilen voor een nieuwe. Stuur hem maar weer op voor reparatie Ik moet wel elke maand abonnements geld betalen maar kan er geen gebruik van maken. Telefoon gaat vandaag weer retour naar bol.com maar dit mijn eerste en laatste telefoon van HTC en ik zal ook nooit meer iets bij bol.com bestellen want de service is rond uit slecht.

Piet1800 16-10-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Telefoon is redelijk. Mogelijkheden zijn goed echter telefoon heeft een paar nadelen. Batterij kan er niet uit. Is heel vervelend want bij problemen oplossen staat verwijder de batterij. Telefoon start redelijk vaak opnieuw zonder reden op. Sinds vandaag doet de telefoon helemaal niets meer. Is net 3 maanden oud. Alle oplossingen in de handleiding werken niet en dan het leukste wat er bij staat haal de batterij er uit. Hoe dan?
Telefoon gaat voor reparatie weg en dit duurt volgens HTC ongeveer 4 weken. Schandalig voor een telefoon die 300 euro kost dat ie zoveel problemen heeft en na amper 3 maanden de geest geeft.Was in begin echt positief over deze telefoon maar dat werd snel minder. Dit is mijn eerste HTC en ook de laatste. Volgende keer weer gewoon een Nokia, die werken altijd. Mijn advies is niet aanschaffen

edungen 27-09-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Ik heb afgelopen dinsdag een htc one gekocht. Deze bleef herstarten zonder reden. Eenmaal aan de oplader was dit zelfs non stop. Omgeruild voor een andere. En..... deze doet precies hetzelfde. Ik was jaren lang een groot fan van htc,maar dat is nu in 4 dagen voorbij.

wallie2 05-09-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Is voor mij mijn eerste smartphone, dus was wel wennen voor een aantal zaken.
Wijst zich eigenlijk vanzelf, makkelijk te bedienen.
Goed touchscreen, ook in combinatie met beschermfolie.
Beeld en geluid van hoge kwaliteit.
Camera maakt goede kwaliteit foto's.
Niet al te groot, past makkelijk in de broekzak.(wat voor mij een eis was)
Kortom een aanrader.

Paulien* 29-08-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Voorheen de HTC Desire gehad nu sinds een paar maanden de HTC One V. Ben helaas niet zo te vreden over dit toestel. Toestel is soms ook met reageren. Groot nadeel: verkoop zegt 4GB, maar hier gaat meer dan 75% vanaf door het besturingssysteem. Met andere woorden, je houdt minder dan 1 GB over.
Qua grafische mogelijkheden vind ik hem erg beperk, maar goed, daar is bij zaak

rogi 01-08-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / grijs

Het is een mooi toestel en werkt gebruiksvriendelijk.
Ik had al een paar jaar een HD2 en heb nu deze bij een nieuw abonnement genomen.
ECHTER
Ik ben zeer ontevreden over de degelijkheid.
Het toestel loopt om de haverklap vast echt heel erg.
Dit begon na de systeemupdate 4.0.3. kwam in een boot loop terecht.
Toestel is inmiddels reeds 2 keer weggeweest voor reparatie. Maar het euvel bleef. Heb gisteren een vervangend/ruil toestel gekegen en die van mij ingeleverd want een nieuwe konden ze niet doen.
Echter dit toestel heeft precies hetzelfde. Deze gaat ook weer terug.

Nu maar vragen of ik kan kiezen voor een samsung, want dit is echt drama.
Wanneer iemand mij zou vragen of je een HTC moet nemen, weet ik het antwoord wel.

IRD 01-08-2012
Geschreven voor: HTC One V 4 GB / zwart

Ter vergelijking met mijn HTC Desire: de telefoon is niet te groot, maar voelt minder solide. De vormgeving is niet optimaal; het scherm is niet zo mooi geintegreerd, waardoor het een beetje uitsteekt en vuil makkelijk in de randen komt. Het ligt daardoor ook minder fijn in de hand. Ook de touchscreen lijkt wat minder 'responsive'. Het geluid is wel beter, de telefoon is sneller, mailen en browsen gaat veel fijner en bijna alle functionaliteiten (in Android) zijn duidelijk verbeterd sinds de Desire. Goede prijs/kwaliteit verhouding.