Bose Wave music system

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Wave music system op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Cor 27-12-2020

Wifi verbinding

Geschreven voor: Bose Wave music system

Steeds opnieuw aan melden op het wifi netwerk welke ik thuis gebruik is erg vervelend....t lijkt of het systeem n ijge leven leidt.
Zo speelt t probleemloos de hele dag door.....om de volgende dag gewoon vrij te nemen........
En voordat t weer aan de wifi hangd....ben je al snel n haf uur verder.
Raar voor zo'n duur/goed merk

Minpunten

• Slegte wifi verbinden

jaap l. 24-04-2012
Geschreven voor: Bose Wave music system

Mijn oude schoonmoeder heeft zich via de ouderenbond laten verleiden om dit apparaat aan te schaffen.
Het is een miskoop:
Een aantal zenders komt slecht door en het apparaat blijft storing geven,zelfs als het apparaat op de kabel is aangesloten.
Display geeft ook geen informatie over welke zender/nummer e.d. Iedere goedkope (auto)radio doet dat al jaaaaren.
Inderdaad zijn de hoge en lage tonen niet in te stellen en is het geluid dus niet aan te passen aan de omgeving.
Het apparaat heeft geen/weinig aansluitingsmogelijkheden.
Kortom: een veel te duur apparaat met veel te weinig mogelijkheden.
Niet kopen!

Alfons16 25-04-2012

Dan deugd het apparaat niet, gewoon terugsturen er is iets mis mee!
De mijne geeft de zender en de gespeelde titels weer.

Tja aanpassen aan de akoustiek is een hekel punt, vandaar dat ik mijn kamer aangepast heb:
Een zwaar dempend plafond en hout op de vloer.
Ongeveer zoals de luisterkamers in de betere zaken dat ook doen...en minstens 50 cm uit de muur en niet in een hoek geplaatst.
Zo geplaatst is de geluidskwaliteit geweldig in deze prijsklasse.

Officiele reactie van Bose 25-04-2012

Reactie voor jaap l. Wij zouden u dringend willen adviseren om via telefoonnummer 0800-0226980 contact met ons op te nemen. – Bose klantenservice.

Alfons 16 11-01-2012
Geschreven voor: Bose Wave music system

Ik heb jaren een high end installatie gehad.
Helaas kon ik hier niet meer van genieten wegens totale doofheid aan een oor.

Iedereen die deze radio/cd speler hoort is hier vol lof over ( net als mijn vrouw )

Wel is het noodzakelijk om de speler conform de gebruiksaanwijzing te plaatsen!

Zo opgesteld is het geluid onovertrefbaar in deze prijsklasse!

Een kanttekening:
CDR's speelt hij niet af.
Ik ben hier momenteel mee bezig via de klantenservice van Bose.
Even afwachten wat hier uitkomt.

Alfons16 16-01-2012

Ben er vandaag achtergekomen dat de instelling op de computer de schuld is.
Hij speelt ook CDR's af, hoor!

Sjef 23 20-01-2012

Ik ben ook geinteresseerd.Is de ontvangst ook goed zonder vaste antenne aansluiting?
Groet,
Sjef

Ron_de huisman 26-12-2011
Geschreven voor: Bose Wave music system

Voor die prijs, schandalig slechte geluidskwaliteit. Geluid is, op volume na, totaal niet in te stellen.

Had van bose veel meer verwacht

Hanny28 03-01-2012

Jeetje Ron,

Ik ben blij met je revieuw, want ik had ook intresse in een Bose WAVE music system.

Ik vraag me af, of je al contact hebt gehad met Bose ?

Groetjes Hanny

officiele reactie van Bose 29-12-2011

Reactie voor Ron_de huisman: Wij verzoeken u hierover contact op te nemen met Bose Klantenservice. U kunt ons bereiken vai 0299 -390290 of per e-mail naar: consumenteninfo@bose.com Met vriendelijke groet, Bose klantenservice