Philips HOME-MEDIASPELER HMP4000/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HOME-MEDIASPELER HMP4000/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

essietje 24-08-2014

Heb hem sinds een paar dagen in huis.Aansluiten fluitje van een cent.Speelt alles af.Prachtig beeld.Fijne simpele afstandsbediening.Alleen 1 nadeel.Krijg geen volledig beeld.Op 2 televisies getest.Van alles geprobeerd.Krijg zwarte randen eromheen die niet weg kunnen.Dat is het enigste nadeel.

Lotje16 20-06-2014

Plug en play! Geweldig beeld en geluid. Duidelijke afstand bediening spreekt geheel voor zich! Ook genoeg mogelijk heden om hem zowel aan een LED als een "gewone" cq ouderwetse tv aan te sluiten! Alleen jammer dat er geen HDMI kabel bij zit. Ook makkelijk de USB aan de zijkant! Al met al erg tevreden!

ilse3000 04-11-2013

Nu een paar weken in het bezit van de mediaspeler HMP4000 en ik ben erg tevreden. De mediaspeler is erg makkelijk als je tv geen usb aansluiting heeft. De installatie is erg makkelijk, je sluit hem aan en vrijwel meteen werkt het. Een usb stick, sd-kaartje of harde schijf met foto's of films kun je er in steken en via het menu vrij gemakkelijk afspelen. Door de hdmi-aansluiting heb je een erg mooi beeld. Er zit een afstandsbediening bij, dus foto's kun je makkelijk via je tv laten zien. Het is een klein zwart kastje wat bij ons nog makkelijk in het tvkastje erbij kon. Zou je er toch wifi bij willen, kun je de HMP5000 kopen.