LaCie 301917 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LaCie 301917 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Poweralfa 28-12-2012
Geschreven voor: LaCie 301917 0 GB

Heb ook een LaCie gehad.Tot gister.
Beeld freezed op hdmi en kan geen films meer kijken via hdmi.
Wel doet de verbinding via de tulpstekkers maar dat is zoals jullie weten geen hd kwaliteit meer.
Dus pas op met kopen van LaCie mediaspelers.

TimmeyNL 26-12-2011
Geschreven voor: LaCie 301917 0 GB

Sinds een tijdje heb ik deze media-streamer.
Over het algemeen bevalt 'ie goed, bediening gaat snel en is duidelijk. De meeste formaten speelt 'ie gewoon af.
Een minpunt is wel het afspelen van VIDEO_TS-mappen. Dit is eigenlijk onmogelijk. Soms begint 'ie met afspelen, soms niet. Als 'ie dat wel doet, worden gewoon de losse files achter elkaar afgespeeld. Je hebt dus geen menu's en dergelijke.
Daarnaast staat in de specs dat ISO-bestanden ondersteund worden, maar ik zie ze niet eens terug in de lijst met films.

Conclusie: zeer goed als je alles in avi/mpeg hebt, niet zo bruikbaar als je veel ISO/VIDEO_TS-films hebt.

gerjan1978 06-01-2011
Geschreven voor: LaCie 301917 0 GB

superhandig apparaat. aangesloten in een mum van tijd. vooral handig omdat er standaard Wi-Fi op zit. dus simpel draadloos op je systeem aansluiten.